Rillipää, so what?!

-Tyttå-

Mitä voisin sanoa kiusaajalle, joka haukkuu minua rillipääksi??

18

2518

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anime-Man

      sain kiusaamisen loppumaan kun en vain välittänyt niistä tyypeistä. Aina välitunnilla kun menin lukemaan tai vaikka otin GBA:n mukaan kouluun joku tuli siihen viereen huutelemaan "Rillipää!" ja muuta vastaavaa.
      Jotkut taas osoittelivat ja huutelivat pilkkanimiä...

      yritä olla välittämättä niistä, vaikka se on joskus vaikeaa. Minulla on kokemusta.

      • -Tyttå-

        Mitä teen, kun olen koittanut tota jo jonkin aikaa, eikä se vieläkään auta, onko jotain lisäkeinoja?


      • Anime-Man
        -Tyttå- kirjoitti:

        Mitä teen, kun olen koittanut tota jo jonkin aikaa, eikä se vieläkään auta, onko jotain lisäkeinoja?

        olla välittämättä niistä edelleen. Kyllä ne jossakin vaiheessa kyllästyvät.
        Tai sitten voisit yrittää vältellä heitä....

        Kyllä se siitä. Tsemppiä! =^_^=


    • että...

      "minä olen sitten rillipää".

      Et ole todellakaan ainoa maailmassa, jolla on silmälasit! Minullakin on myös. :)

    • "rillipää"

      ei tollasesta kannata välittää. kyllä niistä kiusaajistakain löytyy arkoja seikkoja. jos haluut olla oikeen vittumainen niin kuittaa takas jotain joka osuu kiusaajaa arkaan paikkaan.

      • silmälasit

        Mulla on kans silmälasit.. JOskus en voi koulussa tunnillakaan pitää niitä, koska kaikki tuijottaa.. Tai ei kaikki tuijota, mut tiiän, et niilläkin tekee mieli nähä, miltä mä näytän.. se ärsyttää. kaikki ei ymmärrä, et silmälasit ei oo mikään oudon merkki.. onhan tarja halosellakin silmälasit xD..


      • Anime-Man
        silmälasit kirjoitti:

        Mulla on kans silmälasit.. JOskus en voi koulussa tunnillakaan pitää niitä, koska kaikki tuijottaa.. Tai ei kaikki tuijota, mut tiiän, et niilläkin tekee mieli nähä, miltä mä näytän.. se ärsyttää. kaikki ei ymmärrä, et silmälasit ei oo mikään oudon merkki.. onhan tarja halosellakin silmälasit xD..

        Minuakin rupeaa ärsyttämään kun joku katselee rillejäni ja kyselee piloillaan että "Saanko mä koittaa sun rillejä?". Ärsyttäääää! Murrrrr


      • Anime-Man kirjoitti:

        Minuakin rupeaa ärsyttämään kun joku katselee rillejäni ja kyselee piloillaan että "Saanko mä koittaa sun rillejä?". Ärsyttäääää! Murrrrr

        Sen kun sanot joku päivä että sen kun kokeilee. Eipä tarvi sitten kysellä.
        Aloittajalle kommentteja:
        "Entä sitten jos olenkin?"
        "Niin olen. Oliko muuta?"
        "Eikö sinulla raukalla ole tosiaan muuta sanottavaa?"
        "Tiedän"


      • Anime-Man
        haistakukka kirjoitti:

        Sen kun sanot joku päivä että sen kun kokeilee. Eipä tarvi sitten kysellä.
        Aloittajalle kommentteja:
        "Entä sitten jos olenkin?"
        "Niin olen. Oliko muuta?"
        "Eikö sinulla raukalla ole tosiaan muuta sanottavaa?"
        "Tiedän"

        tuon "taktiikan". Se toimii kyllä aika hyvin, mutta aina ei kovin nopeasti....


    • MacRilli

      Sano sille että "niin oonki, entä sitte"

      Rillit ei tod. oo mikään haukkumisen asia, jos ei näe kunnolla muuten. En muutenkaan ymmärrä mitä hyötyä on haukkumisesta.

    • ex- rillipää

      .. niin sitte muut jättivät rauhaan.
      Hakkamisen jälkeen olin aika suosittu jätkä..:D

    • Darth

      ...olet äärettömän lapsellinen.

    • lasisusi

      Itsellänikin on silmälasit, mutta minulle ei pahemmin ole kukaan alkanut niistä pahemmin kuittailemaan (paitsi ehkä ihan alussa) Tsemiä vaan sullekkin nuo edellä mainitut konstit ovat ihan hyviä, mutte koitappa sanoa jotain oikeen napakkaa takas. Kyllä sä jotain epämiellyttävää keksit hänestä. Jos kaverilla on ylipainoa lataa jotaki tyyliin; juu tiiän et oon rillipää, mutta tiedätkös sä et sä oot läski? Kyllä sä jotain keksit, vaikka nyt alkaa omakehu haista olen mielestäni aika nokkela sanomaan takas jos mua aletaan haukkumaan, mutta siihen se nokkeluus sitten loppuukin ;)

    • jee

      Sano vaikka: olisi kiva, jos kutsuisit minua jollain toisella nimellä..

      Tai jos kiusaajalla on likaiset hiukset, sano: hei rasvatukka!

      ää, nää oli vaan ehdotuksia..

      Tai sitten älä ole kuulevinasi, jos hän kutsuu sua rillipääksi. Vasta, kun se kutsuu sua oikella nimellä niin vastaa sille ja sano: " Hyvä, olet oppivainen".

    • pöllö

      ...rillipää on rillipää vaikka minkälaisia ärräpäitä päästelisi!

    • A-Kisu

      jos mulle tollaa jotai sanoo ku mul o rillit, mul o ne kyl joka päivä koska näytän paremalt ne pääs ku ilman niit ;D, ni mä vaan katon niit hetken. Sit kallistan päätä, virnistän ja sanonkuin pikkulapselle "Hyvä havainto oliko muita viisauksia tälle päivälle?"
      Melkein aina on pistänyt tyypit hiljasex.

      • Anonyymi

        Rillit ne voi joskus olla haukkujallakin!
        Todella ihme jos joitain haittaa jollakin rillit ja niiden takia haukkua, voiko ihminen tyhmempi enää olla.
        Ei ne rillit ainakaan ihmistä rumenna, päin vastoin. Monihan käyttää jopa imagorillejä.


    • Anonyymi

      Jari takala on rillipää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe