moi auttakaa muo oon 9- vuotias hesalaistyttä ja käyn apukoulua... mulla tänään aamusti tuli verta siältä... siis alapäästä joten mikä mulla on vikana??? oon tyttö.
en oo uskaltanut kertoo äitille oon vaa itkenyt koko päivän... auttakaa mua !!!!!
apua
9
824
Vastaukset
- normaalia
Älä pelkää, vaan kerro aidosti tilanteestasi äidillesi.
Sinulla varmasti alkoivat kuukautiset,jotka ovat aivan luonnolliset.Sinä luultavasti olet varhaiskasvanut nuori,joka tarvitsee kaiken avun vielä lapsuusajan ollessa käynissä. Mutta reippaasti kertomaan äidille,hän kyllä ymmärtää.
Ja jos et kehtaa puhua asiasta äidillesi,kerro kouluterveydenhoitajalla,jolta saat myös tarvittavan tiedon ja neuvot asiasta. Muista,ettet ole ainoa,jolle näin on käynyt.Et siis ole mitenkään poikkeava!. Pitäiskö tämä ottaa ihan tosissaan? :DDD:D Kerro vaan äitilles, ihan normaalia tytöillä eikä sussa ole mitään vikaa. Kaikilta sitä verta alkaa valuu jossain vaiheessa. Paitsi kuuluuko vuotaa verta jo 9v? En tiedä.
Anteeks mul on vähän hauskaa...- Tyzkä91
on se normaalii että niinkin nuorella voi kuukautiset alkaa. Kannattaa äidille kertoa, jos alkuperäinen viesti oli tosissaan lähetetty.
- ...
Ei kai asuinpaikalla ole tämän asian kanssa merkitystä. Miksi siis kerroit, että asut Helsingissä?
- ..............................
ei hirveen uskottavaa!!!!!!!! Mut hyvät naurut kylläsain!! 9!!!!!hah hah ...hihhihihihihihihihihihihihih.........
- tyttö
Mitä 9 vuotias tyttö tekee 00.51 netissä!! :D :D
- heida
itselläni alkoi menkat 10 vanhana eikä se mitenkään mahdotonta oo 9 vanhanakaan..
(: enkä ainakaan tietäis olevani mtn ylikehittynyt.. - voi tulla
siitä toisesta aukosta kans,nimittäin se liittyy peräpukamiin.peräaukosta voi siksi tulla verta.tai jotenkin se liittyy peräpukamiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284