Morjens.
Mahtaako kajaanissa olla RC-auto harrasteliojoita? Itse aloittelin vastikään kyseisen homman ja ajo kaverit puuttuis.
RC-Harrastus
10
1548
Vastaukset
- amiksilta
ne harrastaa RomuCar- autoja.
- Teme
yksittäisiä harrastajia, mutta ei
tietääkseni mitään yhdistys/kerhotoimintaa.
Minkalaisella kalustolla harrastusta aloittelet?- aloitteleva
Aloittelen pahimmalla mahdollisella vermeellä elikkäs mahdollisimman halvalla jotta sais edes tuntua näihin autoihin. Tämän hetkinen auto on sähkö monsu. Kesällä olisi tarkoitus ostaa parempaa kalustoa elikkäs varmaankin joku nitro monsu tai trukki. Vaihto ehtona olisi tuo shumacher havoc 1/8 stunt truck.
Täällä päin ei taida olla minkäänlaista rataa missä voisi käydä ajelemassa? Kesällä jos saisi porukkaa kasaan ja jonkun paikan keksis missä rata säilyis vielä ehjänä niin voisi suunnitella jopa jonkun pienimuotoisen radan rakentamista. Kalustoa radan rakentamiseen kyllä olisi vaikka minun puolesta. - mut osta polttis
aloitteleva kirjoitti:
Aloittelen pahimmalla mahdollisella vermeellä elikkäs mahdollisimman halvalla jotta sais edes tuntua näihin autoihin. Tämän hetkinen auto on sähkö monsu. Kesällä olisi tarkoitus ostaa parempaa kalustoa elikkäs varmaankin joku nitro monsu tai trukki. Vaihto ehtona olisi tuo shumacher havoc 1/8 stunt truck.
Täällä päin ei taida olla minkäänlaista rataa missä voisi käydä ajelemassa? Kesällä jos saisi porukkaa kasaan ja jonkun paikan keksis missä rata säilyis vielä ehjänä niin voisi suunnitella jopa jonkun pienimuotoisen radan rakentamista. Kalustoa radan rakentamiseen kyllä olisi vaikka minun puolesta.Mul on pari kaveria joilla on rata tuolla mainualla. Itsetehty, mut voit uskoo että se on aivan loistava rata, en muista mittaa mut kiekan ajamiseen menee sellaset 45sekkaa, eli koko joitain satoja metrejä. Pojat ajaa polttomoottorimonstereilla ja sitten sellasilla perinteisillä polttiskilpureilla 1:6 koossa olevilla. hemmetin hienoja ovat. Ittellä oli tarkoitus aloittaa keväällä omalla kalustolla, mutta saa nähdä miten pitkälle vuotta hankinta menee. Hemmetin mukava harrastus.
Kustannuksista en muista, mutta ei ole kovin suuret,siis radan osalta.Sekun on vuokrattu yksityisenmailta. Mut jos hommeli kiinnostaa nakkaa postia [email protected] voin antaa sulle kaverin numeron, soita ja kysy pojilta tarkemmin. - Teme
aloitteleva kirjoitti:
Täällä päin ei taida olla minkäänlaista rataa missä voisi käydä ajelemassa? Kesällä jos saisi porukkaa kasaan ja jonkun paikan keksis missä rata säilyis vielä ehjänä niin voisi suunnitella jopa jonkun pienimuotoisen radan rakentamista. Kalustoa radan rakentamiseen kyllä olisi vaikka minun puolesta.olen katellu sitä shumacher havoc:ia. Kun
semmonen ei ois pahan hintanen.
Jos semmosen laittas, kun monsteria tai
vastaavaa mieli tekis.
Tällä hetkellä löytyy ikivanha sähkö Ultima(rikki)
ja Inferno TR-15. Itelläki tuo Inferno ensimmäinen
polttisauto.
Kyllähän se mukavampaa ois ajella jos
ois jonkinlainen porukka, ettei aina yksin
tarvii ajella.
- aloitteleva
Hiukan on kaukana tuo mainuan rata minun mielestä. Ei kehtais ajaa 20km päähän. Harmi vaan tosissaan et nykyinen auto on vasta kipinän isku auto jolla pääsee kiinni harrastukseen mut radalle siinä ei suoritus kyky riitä. Kyselinkin sen takia tota rata asiaa kun kesällä ois auton vaihto kyseessä. Autonahan mulla toimii tällä hetkellä HBX Bonzer jolla ei pääse ylpeilemään mut toimiva paketti kummiskin varsinkin kun on hiukan itse parannellut alustaa.
Mites on käyttekö lukemassa ja kirjoitteletteko näillä sivuilla ja jos käytte niin milläs nickillä.
http://rc10.fi ja http://www.rc-harrastus.com
Itse olen muutaman jutun saanut jo aikaan tuonne rc10 sivuille ja sieltä löytyy myös tuon kyseisen auton kuvia- Teme
Kyllähän noita tulee luettua ja välillä
kirjoteltuakin. Nimimerkki on TemeX-2.
- Jooseppi
..ostin viime kesänä käytetyn Inferno MP6 polttiksen. ajelin sillä vimpelin temppukentällä. Spurrista lähti hampaat loppukesästä ja en oo sen kummemmin jaksanut sitä korjailla. Tarkoitus olisi ostella aivan uusi auto kunhan tuo finanssipuoli olis paremmassa kuosissa..=)
- aloittelia313
Moro! oon täs harrastanu rc-autoilua vähäsen aikaa,mutta auto ei oo toiminu vikaa ei löydy vaihettiin nopeuden säädin ja moottori kuuluu vaan naksutusta mutta ei auto liiku. mikä vois olla vikana ps kestääkö autot teho akkuja mulla on sellanen 3300akku alkuperänen on 1700 eli se on aika paljo isompi kestääkö se? onko se sen akun vika kertokaa monen sadan auta ja sen piti olla huippu hyvä liikkeessä kehuttiin mut se ei toimi--___---
- mpx_
Hei,
Akun kapasiteetilla (mAh, Ah) ei pitäisi olla vaikutusta oikein mitoitetun moottorin tai säätimen kestävyyteen. Toimiiko auto muuten esim kääntyykö renkaat ohjaimella? Jos auto ei sano mitään niin voisi (2,4 GHz) tutkia että onko vastaanotinyksikkö bindattu lähettimelle.
Jos asut Kajaanissa niin voidaan myös porukalla katsoa mikä siinä mahdollisesti on vikana. Viat voidaan aina korjata ja sitten se on taas menoa.
PS. Nakertajan pyörätemppuradalla on muuten huippumaasto RC-autoiluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932