Koirien vihaajat

Onko teillä ongelmia?

Äitini vei tänään koiransa ulkoilemaan. Kerrostaloalueella kun asuu niin joku sairas äijä huusi ikkunasta että "poimi ne paskat mukaasi tai tunge ne postiluukkuusi sisään".

Tämä on aivan uskomatonta! Miten joku voi vihata koiria tuolla tavalla että alkaa tuolla tavalla tappelemaan? Kerrostalojen pihoille ei saa koirat paskantaa, mutta siellä koiraa ei ulkoilutetakaan.

Jonkun toisen koiran jätökset oli kuulemma siellä kerrostalon pihalla ja sitten joku sairas äijä rupeaa uhkailemaan tuolla tavalla!

37

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkarakakkara

      Tässä suora lainaus tekstistäsi = "Tämä on aivan uskomatonta! Miten joku voi vihata koiria tuolla tavalla että alkaa tuolla tavalla tappelemaan? Kerrostalojen pihoille ei saa koirat paskantaa, mutta siellä koiraa ei ulkoilutetakaan. "

      Tuolla tavalla kerrottuna juttusi/provosi on tosi epäselvä. Puhut koirien vihaajasta,
      - hän ehkä vihaa vain kp:tä nurmikolla, ei välttämättä koiria
      - eikait se ole tappelua, jos ikkunasta/parvekkeelta huutelee mitä tahansa, maailmaan melua mahtuu
      - puhut sairaasta henkilöstä, joka huutelee------ilmeisesti voi olla hyvinkin sairas----siis muutenkin kuin kp:n tarkkailuun
      -emme mekään pidä kp:stä, mitä olisi pihallamme-----sillä ne siivotaan pois heti ilmestyttyään!!
      -ihan vaan---eihän tuossa sadussasi uhkailtu ketään? - jälleen siteeraan "poimi ne paskat mukaasi tai tunge ne postiluukkuusi sisään".
      - johan tuo aloituksesi otsikko kertoo, että olet väärällä palstalla - "Koirien vihaajat onko teillä ongelmia? " ----mieti vähä, hei , se ei maksa mitään !----joku ongelmaisten palsta ehkä olisi osuvampi ongelmaasi !

      - joten erittäin tymä provo----keksi uusi juttu::::.ei nämä pure enää....vanha vitsi, sanoisin

      • wuffis

        Siitä viis onko provo vai ei. Kyllä näitä kuvauksen mukaisia tapauksia on. Itse olen muutamankin kerran saanut vastaavanlaisen purkauksen päälleni täysin ilman syytä ja vastannut melko painokelvottomin ilmauksin takaisin. Mulle ei vittuilla.


      • provo?

        Mitä sä provolla tarkoitat? Tuo on tosijuttu!


    • JÄRKEÄ PÄÄHÄN JA KATSO PEILIIN

      99,9 % ihmisistä vihaa kyllä niitä koiranomistajia !

      Huuto ei varmaankaan ollut aiheeton.

      Ikävä vain jos se kohdistui henkilöön, joka huolehtii koiransa jätöksistä. Pyydän anteeksi sen "vihaisen äijän" puolesta.

      • tuollaisia

        ihmisiä oikeesti on. Mullekin kerran yks ämmä huusi parvekkeelta, että vie se rakkisi muualle kuseskelemaan. Ja me sentään mentiin ihan yleisellä pyörätiellä, ei senttiäkään sen kerrostalon tontilla. Mutta se ämmä kai oli oikeesti hullu...


      • että olisi näin

        99,9% ihmisistä vihaa koiranomistajia?
        Kyllä varmaan kaikista ihmisistä yli 0,01:llä %:lla on koira. Vihaavatko koiranomistajatkin toisia koiranomistajia vai eivätkö koiranomistajat ole ihmisiä laisinkaan..? nyt meni kyllä sekavaksi...
        En minä ainakaan VIHAA niitä koiranomistajia jotka eivät turriensa jätöksiä kerää. Itse kerään aina ja tottakai muidenkin pitäisi.


      • luulet olevas
        että olisi näin kirjoitti:

        99,9% ihmisistä vihaa koiranomistajia?
        Kyllä varmaan kaikista ihmisistä yli 0,01:llä %:lla on koira. Vihaavatko koiranomistajatkin toisia koiranomistajia vai eivätkö koiranomistajat ole ihmisiä laisinkaan..? nyt meni kyllä sekavaksi...
        En minä ainakaan VIHAA niitä koiranomistajia jotka eivät turriensa jätöksiä kerää. Itse kerään aina ja tottakai muidenkin pitäisi.

        jotenkin fiksu noitten prosentties kans? Tosiasias sun vastaukset on outoja ja kysymyksetkin on tainnu jäädä tajuamatta?


      • luule
        luulet olevas kirjoitti:

        jotenkin fiksu noitten prosentties kans? Tosiasias sun vastaukset on outoja ja kysymyksetkin on tainnu jäädä tajuamatta?

        olevani mitenkään erityisen fiksu.
        Rupesin pelaamaan prosenteilla koska viestin kirjoittaja käytti tekstissään prosenttilukuja.
        JA viesti johon vastasin ei sisältänyt mitään kysymystä, joten ymmärryksessänikään ei ole vikaa.
        Voi olla että itseltäsi on jäänyt jotain tajuamatta jos vastaukseni ovat mielestäsi outoja.


      • Järkeä päähän jne
        luule kirjoitti:

        olevani mitenkään erityisen fiksu.
        Rupesin pelaamaan prosenteilla koska viestin kirjoittaja käytti tekstissään prosenttilukuja.
        JA viesti johon vastasin ei sisältänyt mitään kysymystä, joten ymmärryksessänikään ei ole vikaa.
        Voi olla että itseltäsi on jäänyt jotain tajuamatta jos vastaukseni ovat mielestäsi outoja.

        VIHAAN TYHMIÄ KOIRANOMISTAJIA JOTKA EIVÄT KERÄÄ KOIRIENSA ULOSTEITA.

        SAMOIN JOTKA PISSATTAVAT KOIRIANSA TALOJEN NURKILLA YMS PAIKOISSA.

        ERITYISESTI KUNNIOITAN TEITÄ KOIRANOMISTAJAT, JOTKA HUOLEHDITTE EM. ASIOISTA
        JA TOIVON, ETTÄ NE TYHMÄTKIN OTTAISIVAT TEISTÄ MALLIA !

        KUNNIOITAN KAIKKIEN MIELIPITEITÄ, VAIKKA NE EIVÄT VASTAISI OMIA AJATUKSIANI.


      • siispä
        Järkeä päähän jne kirjoitti:

        VIHAAN TYHMIÄ KOIRANOMISTAJIA JOTKA EIVÄT KERÄÄ KOIRIENSA ULOSTEITA.

        SAMOIN JOTKA PISSATTAVAT KOIRIANSA TALOJEN NURKILLA YMS PAIKOISSA.

        ERITYISESTI KUNNIOITAN TEITÄ KOIRANOMISTAJAT, JOTKA HUOLEHDITTE EM. ASIOISTA
        JA TOIVON, ETTÄ NE TYHMÄTKIN OTTAISIVAT TEISTÄ MALLIA !

        KUNNIOITAN KAIKKIEN MIELIPITEITÄ, VAIKKA NE EIVÄT VASTAISI OMIA AJATUKSIANI.

        jos haluat että viestisi oikeasti menee perille, niin asialle kannattaa ihan itse tehdä jotain. Esim. kun näät jonkun jättävän kikkareet korjaamatta, niin menet ja huomautat hänelle asiasta. Tietysti kannattaa ehkä vielä kattoa että minkänäköiselle tyypille asiasta sanot.
        Koska voit olla aivan varma että täällä palstalla kirjoittelu asiasta ei auta tilannetta mitenkään, päinvastoin. Saat vain aikaan turhaa eripuraa.
        Mitään ei oikeasti ikinä tapahdu jos ei uskalleta toimia vaan vain kirjoitellaan.


      • Järkeä päähän jne
        siispä kirjoitti:

        jos haluat että viestisi oikeasti menee perille, niin asialle kannattaa ihan itse tehdä jotain. Esim. kun näät jonkun jättävän kikkareet korjaamatta, niin menet ja huomautat hänelle asiasta. Tietysti kannattaa ehkä vielä kattoa että minkänäköiselle tyypille asiasta sanot.
        Koska voit olla aivan varma että täällä palstalla kirjoittelu asiasta ei auta tilannetta mitenkään, päinvastoin. Saat vain aikaan turhaa eripuraa.
        Mitään ei oikeasti ikinä tapahdu jos ei uskalleta toimia vaan vain kirjoitellaan.

        Mulle ei v..tuilla, jne jne jne
        EIHÄN SE PUHE MENE PERILLE JOS VASTAPUOLI ON ASENNEVAMMANEN !

        (yritin kohteliaasti antaa roskapussin taskustani)

        Mutta MIELESTÄNI varmin konsti on kun muut koiranomistajat näyttävät esimerkkiä poistamalla myös näiden "vammaisten" jätökset.

        Tai antakaa edes joku roskapussi niille onnettomille jos niillä ei ole !
        Ehkä ne ei polta proppujaan heti jos antaja on "koiraihminen".


      • Lakimies890
        tuollaisia kirjoitti:

        ihmisiä oikeesti on. Mullekin kerran yks ämmä huusi parvekkeelta, että vie se rakkisi muualle kuseskelemaan. Ja me sentään mentiin ihan yleisellä pyörätiellä, ei senttiäkään sen kerrostalon tontilla. Mutta se ämmä kai oli oikeesti hullu...

        "Kyllähän
        ihmisiä oikeesti on. Mullekin kerran yks ämmä huusi parvekkeelta, että vie se rakkisi muualle kuseskelemaan. Ja me sentään mentiin ihan yleisellä pyörätiellä, ei senttiäkään sen kerrostalon tontilla. Mutta se ämmä kai oli oikeesti hullu..."

        Vastaa ensi kerralla kyseisenlaiselle koirien vihaajalle että taajamassa joita kaikki kaupungit joissa kerrotaloasutusta on, ovat myös yleistä aluetta. Saat siis aivan huoletta ulkoiluttaa koiraasi vaikka sen kerrostalon pihalla kunhan siivoat koiran paskat etkä vie lasten leikkipaikalle sitä.

        Yksityisomistyksessa oleva taloyhtiö tai talon omistava henkilö jolla on vuokratontti ei voi rajoittaa yleisellä alueella liikkumista, ei edes koiran kanssa, jos koira on kytkettynä.

        Moni luulee että sana yksityinen tarkoittaa sitä ettei alueella saa kulkea, mutta kaupungeissa se ei päde sillä kaupungit ovat myös yleistä aluetta ja jokaisella ihmisellä on oikeus liikkua vapaasti kaupunkialueella missä haluaa. Myös sen koiran kanssa, jos ei mene niille lasten leikkipaikoille ja uimarannoille.

        "Yksityisalue" ja "Ei koiria"-kyltit ovat ohjeita ja pyyntöjä joilla ei ole lainvoimaa. Eli niitä eti tarvitse totella ollenkaan.


      • Anonyymi
        tuollaisia kirjoitti:

        ihmisiä oikeesti on. Mullekin kerran yks ämmä huusi parvekkeelta, että vie se rakkisi muualle kuseskelemaan. Ja me sentään mentiin ihan yleisellä pyörätiellä, ei senttiäkään sen kerrostalon tontilla. Mutta se ämmä kai oli oikeesti hullu...

        No mikä piskin paskahuussi se yleinen pyörätie on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä piskin paskahuussi se yleinen pyörätie on.

        No mikä paskahuussi se hoidettu puistoalue jne. on sitte alkkiksille jne.........?
        Kyllähän sitä nuristaan koiranpaskoista, mutta ei ikinä siitä, että tuolla ihmiset heittelee roskia luontoon, vaikka ne vois sujauttaa nopeasti ulkoroskikseen, alkkikset kusee ja paskoo juuri, minne sattuu, mun asuintalossa on urinoitu meijän talon hissiin, mikä on - ÄLLÖTTÄVÄÄ.......... Ja joo, eihän se pyörätiekään mikää varsinainen koirien sontimispaikka ole, mutta mitä, jos on fiksu omistaja, joka siivoon ne paskat pois maasta sen jälkeen, ku koira on asiansa toimittanut ja heittää sen sontapussin sen jälkee roskikseen.........?
        Niin mä oon tehny, ku mun koira on paskantanu väärille paikoille, siivoon mun koiran paskat joku apteekin pienillä pussilla tai isolla muovikassilla, jonka oon saanu kaupasta tai millä tahansa muovipussilla tai sit kaupasta ostetulla pahvisella kahvimukilla, tyhjällä, ku on kahvi juotu........Millä tahansa, millä pystyy koiran paskat maasta noukkimaan.........
        Mulla, kun on jo vanha koira, ni sillä sattuu asia tulemaan heti sopivalla paikalla, ku ulos pääsee, ku on kova paska hätä, joskus on tullu pihamailleki ja oon käyny ne sit sieltä jälkikäteen siivoomassa.......
        Joten kaikki koiranomistajat, jotka paskatatte koiranne, minne sattuu - siivotkaa ne pois sen jälkee tai viekää koiranne lähimpää pusikkoon/metikköön tekemään asiansa - sieltä ei tarvi paskoja noukkia, ainoastaan hoidetuilta piha-ja puistoalueilta.........
        Hyvää Uutta Vuotta......... 🙂🤠


    • hahahahahjoooo

      Kyllä mullakin on koira ja silti koiranpaska vituttaa jos se on jumalauta keskellä jalkakäytävää. Ettekö te koiralle osaa opettaa että siihen ei saa paskoa tai keräätte ne paskat siitä?? Meidän koira käy aina omakotitaloalueella ojassa tai tienulkopuolella penkassa aina on koiran mentävä mahdollisimman kauas tiestä että oikeen repii. Sillein koiran pitäisi käyttäytyä. Vituttaa teidän hienohelmojen pikkurakit joitten paskat jätätte keräämättä kun ne on niin pienet ne niitten kasat...Vittu silti niihin joutuu aina astumaan ja ne on tarpeeksi suuria että rupeaa vituttaa. Tää ämmä joka tänki laitto niin on kyllä vitun provo draamaqueen. Ja väität et tää jätkä rupes tappelemaan?? Milläs tavalla?? Kehoitti ihmistä keräämään koiran paskat tieltä tai tunkee ne teidän postiluukkuun. Mitä vittua sitte?

      • Kivat sulle hei

        "Sillein koiran pitäisi käyttäytyä. ******** teidän hienohelmojen pikkurakit "

        --- näin voi kirjoittaa vain ISON, kilotolkulla paskaa jälkeensä jättävän koiran omistaja. Joka totuttuun tapaan PASKATTAA koiransa omakotialueella toisten TONTEILLE tai niiden läheisyydessä oleviin ojiin.


      • hahahahahhajoo
        Kivat sulle hei kirjoitti:

        "Sillein koiran pitäisi käyttäytyä. ******** teidän hienohelmojen pikkurakit "

        --- näin voi kirjoittaa vain ISON, kilotolkulla paskaa jälkeensä jättävän koiran omistaja. Joka totuttuun tapaan PASKATTAA koiransa omakotialueella toisten TONTEILLE tai niiden läheisyydessä oleviin ojiin.

        Koira ei käy naapurintontilla ikinä paskalla se on sille opetettu, että toisten pihoille ei paskota saati kusta. Ojaan tämä paskoo harvemmin, mutta sinnekin joskus. Useammin menee ihan penkkaan.


    • kikkelitonttu

      entäs tontunkakka?

    • 5+1

      Mulle yks äijä alko huutaan kun poimin koirani jätöksen "vittuako sä niitä poimit ! potkase lunta päälle!" että teetpä niin tai näin teet väärin :P

    • 8465

      Muuttakaa maalle...
      Niin voitte ruinata pupunpaskasta, hirvenpaskasta, linnunpaskasta, etananpaskasta, sudenpaskasta, perhosenpaskasta, hevosenpaskasta, Ilveksenpaskasta, karhunpaskasta.

      Ja ennen kaikkea kärpäsenpaskasta.

      • Anonyymi

        Harvoin nuo käy paskomassa jalankulku- tai pyörätielle kuten nämä kaupunki piskit.


    • szfdsdf

      Sehän oli ihan oikein huudettu.

    • Noita kyllä riittää

      Vain idiootit, tai jollain lailla mieleltään sairaat ihmiset huutelevat tuollaisia ,vaikka ei mitään syytä olisikaan.Mutta itsensähän siinä vain nolaavat ,joten pa****ko niistä välittämään.

      • hän paskantaa

        Anna osoitteesi,niin voin käydä paskalla rappusillasi.


    • Anonyymi

      Jokaisella on omat mielipiteensä, koirista ei tarttee tykätä jos ei halua. Itseni mielestä koirat on ihan perseestä

    • Anonyymi

      Miksiköhän joku suuttuu kun koiran kanssa kävellään..kyllä se on syy ettei koiran kakkoja kerätä..täällä Kaivokselassa kun uusia taloja tuli ja paljon uusia koiran omistajia niin koiran kakkaa on joka puolelle..itselläni on myös koira jonka kakat kerään saan myös haukkuja ilman syytä..on niitä typeryksiä myös muissa taloissa..nyt kaikki kerätään kakat pois niin koira suvaitsevuus lisääntyy..mukavaa kevättä kaikille ja Rauhaa

    • Eihän tuollainen koirien vihaamista ole jos kehoittaa koiran omistajaa siivoamaan koiran jätökset pois .

    • Anonyymi

      Koirien avulla voi loukata koiraihmistä melko pahasti.

    • Anonyymi

      Ei ollut koirien vihaamista eli meni väärään maaliin kyllä sen narun toinen pää on syyllinen siihen paskamäärään mitä katujen kulmissa ja vierustoissa on.

    • Anonyymi

      Se on koiran ulkoiluttajan päässä se suuri vika pahasti jos hän päästää sen ulostaa toisten pihoille ilman että korjaa ne .
      Mitähän sitä itsestä tuntuisi kun avaisi ulko oven ja kilo paskaan astuisi .

    • Anonyymi

      Meidänkin tuttava piiristä löytyy meidän koiran vihaaja. Hänen mielestään koiramme rakki koira.ei saisi olla. Samassa. Tilassa kuin ihmiset. Mutta kun kysyin häneltä miksi vihaa koiria. Vastaus
      .ei hän koiria vihaa vaan koiran omistajia.. nyt vihdoinkin tämäkin asia selvisi

      • Anonyymi

        Tuttu homma teille rakkhulluille, tehän vihaatte ihmisiä ja rakastatte rakkejanne :D

        Minä vain inhoan rakkeja ja halveksin omistajia.


    • Anonyymi

      Koiran ulkoiluttaja vie koiran ulkoilemaan. Yhtään ei välitetä mihin koira kusen ja paskan pudottaa. Silloinhan ei ulkoiluttajaa enää tarvita kun koira voi sontaa syökseä vaikka keskellä katua tai lasten hiekkalaatikkoa. Tuollaisessa tapauksissa ei ulkoiluttajalla ole mitää valtaa koiran paskapaikkaan, eli koira määrää ulkoiluttjaa. Kyllä koiran pitää paskoa sinne minne ulkoiluttaja sen vie nimenomaan paskalle. Ei ole koiran päätettävissä mihin ripulinsa roiskauttaa. Ihan sama minkä koiran paskat pihalla on, jos on sontaa koira kuin koira saa vihat.

    • Anonyymi

      Taas kerrottiin TV:ssä, että lihansyöntiä vähennettävä eli rakit hävitettävä, ei muu auta. Jotain hyvääkin ilmastonmuutoksessa.

    • Anonyymi

      koirien kakka maatuu, toisin kuin ihmisen tuottamat saasteet.

      • Anonyymi

        oletko kuusankoskelta kun paskaa jauhetaan ?KORKEA KERROSTALO


    • Anonyymi

      Mamut vihaa koiria. Häipykää mamut tästä maasta ja nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe