joo tänne kaikki lukemaan! hello kitty on japanilaisen sanrio ``yrityksen`` piirtämä hahmo, hello kityllä on myös paljon kavereita,perhe ja sanrio on myös tuottanut : hello kitty pc pelejä,playstation pelejä,penkkejä,autoja,nalleja,pelejä,valokuva albumeita,tarroja,kyniä ja vaikka mitä muuta hauskaa voit tutustua paremmin hauskaan hello kittyyn osoitteesta:www.sanrio.com siellä on paljon asioita ja ilmaisia netti-pelejä! hello kitty sanotaan helou kiti mutta kuitenkin kirjoitetaan hello kitty! itse siskoni ja minä olemme hello kitty *faneja* ja siskollani on kämppä täynnä hello kittyä minulla sitä ei paljon ole, mutta tärkeintä on että edes tiedän mikä hello kitty on! toivon että laitatte tähän kysymyksiä, tai jos itse tiedätte hello kitystä niin voit kertoa siitä tai sitten voit vaan kirjoitella minulle asioita!
*hello kitty *palsta*
53
10214
Vastaukset
- NoJopas
Mulla on Hello Kitty kassi. Sellanen aika iso.
Muuta ei taida olla... Ihan mukava kisu.- ulpu
kiva kun tänne laitettiin viesti! minullakin on hello kitty kassi, se3 on tosiaan söpö kisu!
- Nelli Perhonen
Mulla on paljon Hello Kitty tavaroita esim.kello,kassi,vaatteita ja paljon muuta.
- ulpu
kiitti sulle nojopas, ku otit kantaa tästä jutusta, kirjottele lisää vaan :) ei tarvi ujostella xD
- ulpu
tää on siis makee *palsta* vaikka ite sanonki xD
hei tääl ei tila lopu kyselkää vaan kaikkee hello kitystä kato kyl mä vastaan :) käyn katoppas täällä joka päivä ******************** suorastaan siis satumainen palsta........ Minusta Hello kitty on kivaa kamana :D Kaikki laukut ja pikkulogot paidoissa, viivoittimissa, kelloissa avaimenperissä... Ne piristää mukavasti päivää värikkyydellään.
Logona mun mielest kiva ^^
En nyt tänä iltana keksi muuta :D- ulpu
kun lähettelette viestiä, olen half-mousen kanssa samaa mieltä :)
ulpu kirjoitti:
kun lähettelette viestiä, olen half-mousen kanssa samaa mieltä :)
... Mulla ei ookkaan muuta Hello-kamaa, kuin viivoitin XD
En oo onnistunu löytämään mistään :( Oisko vinkkejä missä liikkeissä?- ulpu
half-mouse kirjoitti:
En oo onnistunu löytämään mistään :( Oisko vinkkejä missä liikkeissä?löytyy: enkelin eväspussista, ulkomailta,helsingistä lasipalatsin yläkerrasta liikkeestä kukunor, netistä osoitteista: huutonet.net pistä vaan haku sanaksi hello kitty tai sanrio, tai sanrio.com, myös kun etsit googlesta ja pistät hakusanaksi hello kitty tai sanrio niin sieltäkin löytyy paikkoja mistä sitä mahdollisesti löytyy... ja ai niin kukunor.com sieltäkin voi ostaa! kiitos kysymyksestä half-mouse!!!!!! lisää kysymyksii vaan xD
ulpu kirjoitti:
löytyy: enkelin eväspussista, ulkomailta,helsingistä lasipalatsin yläkerrasta liikkeestä kukunor, netistä osoitteista: huutonet.net pistä vaan haku sanaksi hello kitty tai sanrio, tai sanrio.com, myös kun etsit googlesta ja pistät hakusanaksi hello kitty tai sanrio niin sieltäkin löytyy paikkoja mistä sitä mahdollisesti löytyy... ja ai niin kukunor.com sieltäkin voi ostaa! kiitos kysymyksestä half-mouse!!!!!! lisää kysymyksii vaan xD
Just siellä, missä en asu XD
Kai sitä täältäkin löytyy :)- ulpu
half-mouse kirjoitti:
Just siellä, missä en asu XD
Kai sitä täältäkin löytyy :)asu hesas asun itse asiassa Teuvalla, hyvin pienes paikka-kunnas jossa ei kauppoja oo juuri ollenkaan. katto kartasta jos et tiiä missä se on! missä sä asut? no jos joskus meet shoppailemaan hesaan niin mee vaik sitte!
ulpu kirjoitti:
asu hesas asun itse asiassa Teuvalla, hyvin pienes paikka-kunnas jossa ei kauppoja oo juuri ollenkaan. katto kartasta jos et tiiä missä se on! missä sä asut? no jos joskus meet shoppailemaan hesaan niin mee vaik sitte!
Hyvin lähellä Ouluu...
En viitsi nyt näin julkisesti kertoo, mutta muutama mailikamu tietää jo.
Taidankin tietää missä Teuva on.- ulpu
half-mouse kirjoitti:
Hyvin lähellä Ouluu...
En viitsi nyt näin julkisesti kertoo, mutta muutama mailikamu tietää jo.
Taidankin tietää missä Teuva on.se on kyl aika (extreme) paikka!
ulpu kirjoitti:
se on kyl aika (extreme) paikka!
Ai Oulu? No... Harvvoin sielläkin tulee käytyä, vaikka matkaa ei oo ku muutama kilometri...
Siellä on aika hyvä mangavalikoima Suomalaisessa kirjakaupassa ja ostettiinkohan ne mun Prätkähiiri DVD:n sielt Prismasta vai oliko se Citari (Citymarket) En nyt muista.
Hyvät pyörätiet siellä ainaski on.- salsakiu
Hello kitty on ollut jo vuoden mun lempijuttu. Mulla on ihana kassi ja upeita tarroja ja kaikkea ihanaa hello kittyä. Paitakin on jo mun vaatekaapissa.
pitäisi mennä blippoon vähän törsästelemään.... Ja europehouseen. Kanssa sellon lapsen maailmassa on hello kittyjä.
haluisin päästä japaniin niin sieltä saisin paljon lisää hello kittyjä kokoelmiini.
kuka tulee mukaan???
no otan mian mukaani!!!!!=) salsakiu kirjoitti:
Hello kitty on ollut jo vuoden mun lempijuttu. Mulla on ihana kassi ja upeita tarroja ja kaikkea ihanaa hello kittyä. Paitakin on jo mun vaatekaapissa.
pitäisi mennä blippoon vähän törsästelemään.... Ja europehouseen. Kanssa sellon lapsen maailmassa on hello kittyjä.
haluisin päästä japaniin niin sieltä saisin paljon lisää hello kittyjä kokoelmiini.
kuka tulee mukaan???
no otan mian mukaani!!!!!=)Harmi, ettei mulla oo muuta, kuin se viivoitin :/ No... On mulla muuta kamaa.
Mä ajattelin ostaa sellaisia kangasliituja ja piirtää sitten johonkin kuvattomaan paitaan mm. Prätkähiiriä, logoja ja sensellaista.- salsakiu
half-mouse kirjoitti:
Harmi, ettei mulla oo muuta, kuin se viivoitin :/ No... On mulla muuta kamaa.
Mä ajattelin ostaa sellaisia kangasliituja ja piirtää sitten johonkin kuvattomaan paitaan mm. Prätkähiiriä, logoja ja sensellaista.ei se haittaa vaikka ei omistaisi mitään hellokittyä, eihän kaikkea voi saada ja maailma on julma, vai mitä... minäkin ostaisin vaikka kaikki hello kitty jutut jos voisin ja omistaisin niin paljon rahaa.... onneksi mulla on kyllä kamalasti kaikkea hello kittyä, niin en joudu elämään ilman sitä, mistä pidän, ja mitä rakastan se vain on niin onnekasta, ja blippossa ja europehousessahan on paljon hello kittyjä.... ostoksille vaan... hih.. ja sellossa on lapsen maailma, josta mä mun hello kitty kassinikin ostin... se oli 15 euroo,,... hahaha.... rahaa meneee.......... ja tuleee...
- Sally
salsakiu kirjoitti:
ei se haittaa vaikka ei omistaisi mitään hellokittyä, eihän kaikkea voi saada ja maailma on julma, vai mitä... minäkin ostaisin vaikka kaikki hello kitty jutut jos voisin ja omistaisin niin paljon rahaa.... onneksi mulla on kyllä kamalasti kaikkea hello kittyä, niin en joudu elämään ilman sitä, mistä pidän, ja mitä rakastan se vain on niin onnekasta, ja blippossa ja europehousessahan on paljon hello kittyjä.... ostoksille vaan... hih.. ja sellossa on lapsen maailma, josta mä mun hello kitty kassinikin ostin... se oli 15 euroo,,... hahaha.... rahaa meneee.......... ja tuleee...
Hello kitty on tosi ihana ja mun lemppari hahmo maailmassa, myös charmmy kitty on aivan ihana ja se hamsteri, sugar... Mulla on oma hamsterikin.. Ja siksi mä tykkään myös sugarista, koska hamsteri ja kissa on mun lempieläimiä... Käytän koulussa aina vaalean sinistä hello kitty laukkua.. ja hello kitty penaalia, myös lompakko on.. jes! onneksi on hahaha,,..
(>" - salsakiu
Sally kirjoitti:
Hello kitty on tosi ihana ja mun lemppari hahmo maailmassa, myös charmmy kitty on aivan ihana ja se hamsteri, sugar... Mulla on oma hamsterikin.. Ja siksi mä tykkään myös sugarista, koska hamsteri ja kissa on mun lempieläimiä... Käytän koulussa aina vaalean sinistä hello kitty laukkua.. ja hello kitty penaalia, myös lompakko on.. jes! onneksi on hahaha,,..
(>"No voi.. mullakin on hamsteri...
no mä tykkään hello kittystä kaaammaaaaalllaaaasti----
x) vai hihittämään... x)
no mulla on kysymys. tietääkö kukaan mitään hello kitty sivuja, suomen kielisiä, tai sellaisia joilla olisi mahdollisuus ostaa luotetttavasti paljon, paljon hello kittyi, charmmy kittyi,,,, tai sugarjuttuja.. onhan sanrio, mutta oon aika huono englannissa,,, ja muutenkin... oisko joku teistä halukas myymään mulle hello kitttyjä?=) hihihihi....charmmy kitty on ihana ,, oon laittanut muuten kännykkääni hello kitty kännykkäkorun... löysin seppälästä 1.95 € no kiviäkin kiinnostaa joo.... ja oon tehny koulussa hello kitty pyyhkeen ja nyt löysin netistä hello kitty ristipistotyön, ja teen sellaisen..... jess! hahah... no ei siitä sen enempää... mutta eiks hello kitty oo sarjakuva hahmo? no kuitenkin, haluisin joskus lukee sitä sarjakuvaa... salsakiu kirjoitti:
No voi.. mullakin on hamsteri...
x) vai hihittämään... x)
no mulla on kysymys. tietääkö kukaan mitään hello kitty sivuja, suomen kielisiä, tai sellaisia joilla olisi mahdollisuus ostaa luotetttavasti paljon, paljon hello kittyi, charmmy kittyi,,,, tai sugarjuttuja.. onhan sanrio, mutta oon aika huono englannissa,,, ja muutenkin... oisko joku teistä halukas myymään mulle hello kitttyjä?=) hihihihi....charmmy kitty on ihana ,, oon laittanut muuten kännykkääni hello kitty kännykkäkorun... löysin seppälästä 1.95 € no kiviäkin kiinnostaa joo.... ja oon tehny koulussa hello kitty pyyhkeen ja nyt löysin netistä hello kitty ristipistotyön, ja teen sellaisen..... jess! hahah... no ei siitä sen enempää... mutta eiks hello kitty oo sarjakuva hahmo? no kuitenkin, haluisin joskus lukee sitä sarjakuvaa...Ainakin siitä on tehty peli, en oo varma tuosta sarjakuva-hommasta.
- salsakiu
half-mouse kirjoitti:
Ainakin siitä on tehty peli, en oo varma tuosta sarjakuva-hommasta.
jaa peli oon nähnyt prismassa en kyllä pelaa niillä et silleee.----
- Oog...
half-mouse kirjoitti:
En oo onnistunu löytämään mistään :( Oisko vinkkejä missä liikkeissä?Hello Kittyä, Puccaa yms. löytää Oulusta kätevimmin kaupasta nimeltä Romeo & Julia (Muistaakseni sillä samaisella kadulla kun Anttilakin). Löytyy tavaraa laidasta laitaan (kelloja, lompakoita, laukkuja, koruja etc. etc.) Mikäli muualta suomesta ko. tuotteita kaipailee, niin suosittelen etsimään Gootti/Gosurori -henkisiä erikoisliikkeitä.
Jos kännykkäpelejä kaipailee, niin niitä löytää vaikka Ilta-lehden (vai oliko se sanomien) mobiilipalveluista, ja PC/PS2 pelejä jopa isommista kaupoista (Anttila, Stockman, FreeRecord Shop yms.), mutta jos näistä ei onnista, niin tokihan on pelien erikoisliikkeet.
...Ai niin, ja Helsingissä on siellä jossain se Japani -kauppa mistä löytyy Hello kitty -karkkeja ja party -stickejä (makeita jugurttikuorutteisia suolatikkuja... ilman suolaa toki). - Oog...
salsakiu kirjoitti:
No voi.. mullakin on hamsteri...
x) vai hihittämään... x)
no mulla on kysymys. tietääkö kukaan mitään hello kitty sivuja, suomen kielisiä, tai sellaisia joilla olisi mahdollisuus ostaa luotetttavasti paljon, paljon hello kittyi, charmmy kittyi,,,, tai sugarjuttuja.. onhan sanrio, mutta oon aika huono englannissa,,, ja muutenkin... oisko joku teistä halukas myymään mulle hello kitttyjä?=) hihihihi....charmmy kitty on ihana ,, oon laittanut muuten kännykkääni hello kitty kännykkäkorun... löysin seppälästä 1.95 € no kiviäkin kiinnostaa joo.... ja oon tehny koulussa hello kitty pyyhkeen ja nyt löysin netistä hello kitty ristipistotyön, ja teen sellaisen..... jess! hahah... no ei siitä sen enempää... mutta eiks hello kitty oo sarjakuva hahmo? no kuitenkin, haluisin joskus lukee sitä sarjakuvaa...En toki ole alan expertti, mutta käsitykseni kuitenkin on, että Hello Kitty on lähtenyt liikkeelle joskus 80 tai 90 -luvulla tehdystä animesta (ja myöhemmin ovat amerikkalaiset tehneet siitä oman versionsa), mutta nykyään sitä taitaa olla jo manganakin (kyllä ne Japanilaiset kääntävät kaiken animeksi, mangaksi ja karaokeksi), tosin en usko että ko. mangaa käännetään vielä pitkään aikaan suomeksi, sillä en ole törmännyt vielä edes länsimaisiin käänöksiin.
- CharmyKitty
Sally kirjoitti:
(>"Moi vaan sullekkin.... Oot siis vai oikeen Hello Kitty fani? Kivat sulle, on oikeen hamsterikin, dosi Kawaii! Oikeen on lompakkokin ja kaikkee... No, ihan KiVAAA...... Luuletko olevasi tosi kovakin Hello Kitty fani, kun on oikeen lompakko ja laukku ja kaikkee... Tunnen meiän koulus yhen tyypin joka muistuttaa ihan sua.... Ota opiks ja hanki OMA ELÄMÄ!!!!!!!! Ei kaiken tarvii aina olla kittyä, kun sulla ei ees oo paljon kamaa siitä.... No jos on kamaa, niih kirjottapas paljonko sulla on!!!
- 100% Kitty
Oog... kirjoitti:
En toki ole alan expertti, mutta käsitykseni kuitenkin on, että Hello Kitty on lähtenyt liikkeelle joskus 80 tai 90 -luvulla tehdystä animesta (ja myöhemmin ovat amerikkalaiset tehneet siitä oman versionsa), mutta nykyään sitä taitaa olla jo manganakin (kyllä ne Japanilaiset kääntävät kaiken animeksi, mangaksi ja karaokeksi), tosin en usko että ko. mangaa käännetään vielä pitkään aikaan suomeksi, sillä en ole törmännyt vielä edes länsimaisiin käänöksiin.
Muutama fakta:
1. Hello Kittyn hahmo luotiin 1974, mutta Sanrio rekisteröi sen vuonna 1976.
2.Maailmalla liikkuu mieletön määrä Hello Kitty -tavaraa. Hyvin suuri osa niistä on feikkejä, eli ei aitoa Sanriota nähneetkään. Näitä Europehouse- ym. "Sanrioita" riittää.
3. Aidon Sanrion tunnistaa aina leimasta / kohokuviosta tms. : "Sanrio xxxx, yyyy" , jossa xxxx on kyseisen hahmon "syntymävuosi" ja yyyy nimenomaisen tuotteen valmistusvuosi.
4. Käytä järkeä ja tarkkaile hintoja ja laatua, jos mielit "oikeaksi" Sanrio - keräilijäksi. Esim. vuoden 1976 Hello Kitty - pyyhekumista voi joutua kansainvälisillä markkinoilla pulittamaan 20-50 dollaria ja laukusta helposti 200 d.
5. Suomessa Sanriolla on yksi virallinen maahantuoja Martinex oy., mutta suuret ketjut (H&M, suomalainen kp ym.) ovat tehneet lisenssidiilejä esimerkiksi eurooppalaisten Sanrio-rekisteröityneiden tehtaiden kanssa.
6. Käykää ihmeessä Sanrion kotisivuilla kaikkine alasivustoineen, niin saattaetyhjentäviä vastauksia esim. tällä palstalla esiintyviin hassuhkoihinkin kysymyksiin.
: ) - Räsänukke
half-mouse kirjoitti:
En oo onnistunu löytämään mistään :( Oisko vinkkejä missä liikkeissä?Tiimarista löytää vaikka mitä, vihkoja, kyniä ja vaikka mitä muuta!
Ihana kauppa!
- Mimmy-chan
hehheee, minulla on kaksi vihkoa, pyyhe toppija saan joskus japanista tuotteita, mitä siskollasi on siellä? aika kalliita, mutta imatralöla on vain pieni moodydeko, jossa on kamaa, mutta blipossa omn tuhat kamaa hellokittyaa!
- -Ella-
Voistteko kertoa sivuja mistä voisi tilata Hello Kitty tavaraa? Kun en tiedä niitä sivuja kamalasti.
- hellokitty-fani
nii mis kaikis maissa on sanrion kauppoja pliis vastatkaa!!!
- Grammykitty
Ainakin japanissa.=)
- Onnellinen84
Myyn Hello Kitty rannekellon tämän kuun alussa - hinta 10€
Sekä huuto.netissä on Hello Kitty tarroja. Kurkkikaa nimimerkillä Enkelin kuvatus. - kitty-fani^^
Toivottavasti osaat vastata...
Niin mun kysymys kuuluu :
Onko turvallista tilata/ostaa nettikaupasta kittyä ?
Miten se maksetaan ?
Koska se tuotteen saa, kun tilaa ?
Onko joku erikoinen nettikitty liike turvaton ?
Jos tilaa jotain, tuleeko mitään lisähintaa, sen tuotteen hinnan lisäksi ? - sara
mitkä ovat hello kityn ystävät
- kiitii
http://www.enkelinevaspussitampere.com myy aitoja hello kittyjä! sielä myymälässä on paljon enemmän kaikkee kun nettikaupassa, mutta on tuolakin jotain :)
- jultsuuuuuuuuu
hello kitty on ihana ! minäkin olen sen fani !
mietin vaan sitä että kesällä oon menossa hesaan, niin missäköhän päin helsinkiä se hello kitty kauppa sijaitsee, ja onko sillä jokin nimi ? : D - lol lol
lol joku 7wee on menny vähä ihkuilemaaan!
- pahvipuveli
aiivan, tarkoitat kai itseäsi :) voi sua lapsiraukkaa
- tytteli86
joku hello kitty kello:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89213597
toinen kello:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89214685
kolmas kello:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89226777
ihan halpoja jos olisin hello kitty fani :-) ovat myös kauniita - joggipupu
mä jos kuka tiedän kittyn paremmin kuin kukaan muu mulla on koko meidän talo täynnä kittyä ja siinä talossa on 3 kerrosta eli kysykää multa jos haluutte
tietää kitystä aitoa faktaa..... - elluz
noh blippo kaupastki saa
- hellokittykatty
mistähän voisi löytää nettisivun mistä voisi ostaa hellokitty kamaa (muu kuin huuto.fi tai kukunor.com) esimerkiksi mistä löytäisi hello kitty tietokone hiiren tai kameran ? :)
- Japani fani
Moi, tiiän aikamonta kauppaa, josta saa kaikkee hello kitty kamaa! :)
- ...
Japani fani kirjoitti:
Moi, tiiän aikamonta kauppaa, josta saa kaikkee hello kitty kamaa! :)
kerropas sitten muillekin
- B-Kitty
Moi!!! Hello kitty tavaroita voi tilata sivulta pixmania.com .Siellä on kaikkea Hello-Kitty electroniikkaa ja hiirimattoja sun muita juttuja. Ostin itse kännykän ja on ollut ainakin vuoden jo käytössä että hyvin on toiminut. Ps.. kannattaa laittaa siihen haku-laitteeseen nimi: Hello-Kitty niin varmasti löytää XD
- TM
www.hellokitty-finland.com
- tenavalinna
www.tenavalinna.fi
Oululainen Lastenvaatteiden nettikauppa myy Hello Kitty ja Charmmy Kitty vaatteita.- Kittylandia
Ihqu Hello Kitty nettikauppa löytyy täältä
www.kittylandia.fi
- MissKitty
Ihana timanttinen Hello Kitty -kuori iPhonelle
http://www.huuto.net/kohteet/hello-kitty-kuori-iphone-3g_3gs/176535741?ref=gl- Grammykitty
MOI kuinka monella on hello Kitty kassi siitä ainakin puhuttiin aluksi
- helllkitty
mulla pinkki ;) yhden myin 5e kirpparilla juuri..vko sitten otin tatskan hellokittyn o/ ja lisää tulee...hellokittyä kämppä täynnä menny jo sairaudeksi :)
- Grammy kitty
mullakin on kämppä täynnä hello kittyä se on söpö kisu=)
- CAT AKA CAT
Ah että tuota Hello Kittyä, olen siis ihan hulluna siihen :----3
- mokkelis
moi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 861507
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991309- 1451195
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.971046Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212877Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787