Muisti ei

pelaa

Aamutuimaan apteekkiin tulee kiireisen näköinen mies, jolta farmaseutti kohteliaasti kysyy "Mitähän Teille saisi olla?". Mies kertoo, että huomasi aamulla, että ne monivitamiini pillerit, joita nautimalla hän on saanut päivänsä käyntiin, olivat loppuneet.

"Ja minkähän nimisestä lääkkeestä on kyse?", farmaseutti utelee. Mies on hölmistyneen näköinen ja miettii hetken, kunnes ilme kirkastuen sanoo "Tiukpil! Niiden nimi oli Tiukpil!"

Farmaseutti sanoo, ettei koskaan ole kuullutkaan sen nimisistä vitamiinipillereistä, mutta tarkistaa asian varmuuden vuoksi vielä Farmaca Fennica-kirjasta, johon kaikki markkinoilla olevat lääketehtaiden valmisteet on luetteloitu.

"Ei, ei täältä löydy", hän toteaa hetken aikaa kirjaa tutkittuaan. "Kyllä se varmasti oli Tiukpil", sanoo mies. "No minäpä tarkistan tuolta internetistä vielä, jos se tuote on vaikka niin uusi, ettei ole ehtinyt tuohon Farmaca Fennicaan", farmaseutti sanoo ja mennee tietokoneen äärelle.

Hetken aikaa tietokonetta näpyteltyään hän huokaisee ja kohauttaa hartioitaan "Ei, ei täältä kyllä löydy, olen pahoillani". Yhtäkkiä miehen ilme kirkastuu "Ei mutta! Minullahan on autossa se tyhjä purkki, pieni hetki, minä käyn hakemassa sen!"

Hetkisen kuluttua ovesta astuu sama mies, joka nolon näköisenä astelee farmaseutin luo. "Minun täytyy nyt kyllä pyytää anteeksi. Muistin sen nimen väärin. Se ei ollut Tiukpil, vaan KiRiVit!"

2

5812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonner

      Hyvä vitsi on lyhyt ja ytimekäs.Näin pitkiä ei jaksa lukea.Tämän kun opettelet ulkoa,ja alat kertoa sitä saunaillassa..hoh hoijaa puolet unohtuu ja puolet nukahtaa kesken vitsin.Hyvä jos joku jaksoi lukea kommenttini.

      • kaljapulla

        Hyvät ja järkevät vitsit on usein pitkät. Huonot vitsit kolisevat nopeasti tyhjinä. Ei anna mitään jälkikäteen.
        Lukutaidoton ei tee asiaa.
        Jos ei jaksa kuunnella niin se johtuu persoonallisuudesta ja epämaltillisesta olotilasta niinkuin on laita koulunkin opetukseessa. Se toisaalta liitty järjen tilavuuteen. Tiukkapiposet ei ymmärrä syvällisempiä asiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe