KYSYMYSKETJU

Ginny-93

K: minkä nimisellä loitsulla Harry onnistuu karkoittamaan ankeuttajat

44

2566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ONKO JÄRKEÄ ALOITTAA UUSI KUN TÄÄLLÄ ON KAKSI MUUTAKIN KYSYMYS KETJUA.. KIRJOITA NIIHIN.. ANTEEKSI NYT VAIN MUTTA ÄRSYTTÄÄ TÄLLÄINEN.. :)

      • ...

        KOLME MUUTA..


      • sanoisin
        ... kirjoitti:

        KOLME MUUTA..

        että onko järkeä käyttää caps lockia, kyllä tekstin muutenkin näkee.


      • Ginny-93
        sanoisin kirjoitti:

        että onko järkeä käyttää caps lockia, kyllä tekstin muutenkin näkee.

        anteeksi vaan teille jos loukkaannuitte. MÄNTIT!


      • Shut up bitch
        Ginny-93 kirjoitti:

        anteeksi vaan teille jos loukkaannuitte. MÄNTIT!

        JERK TOO!


      • <zazu>
        Shut up bitch kirjoitti:

        JERK TOO!

        Olen aivan samaa mieltä, että kannattaisi vastalla vanhoihin viesteihin eennenkun aloittaa uuden.. mutta eipä tuo mitään.. mutta siinä oli mielipiteeni asiastsa..


      • Ginny-93
        Shut up bitch kirjoitti:

        JERK TOO!

        mitä sitä ihminen sitten luonnolleen voi.
        P.S. ootte aika mänttei itekki, lukeekaa vaikka omia viestejänne, ja tulkaa sit vasta mulle valittaan.


      • Voivoi!
        Ginny-93 kirjoitti:

        mitä sitä ihminen sitten luonnolleen voi.
        P.S. ootte aika mänttei itekki, lukeekaa vaikka omia viestejänne, ja tulkaa sit vasta mulle valittaan.

        Mieti ennen kun alotat tälläset turhan päiväset keskustelut!


        Joo, minkä sitä ihminen luonnolleen voi.. Niin, aivan, mäntti mikä mäntti, olet sinä.


      • Ginny taas
        Voivoi! kirjoitti:

        Mieti ennen kun alotat tälläset turhan päiväset keskustelut!


        Joo, minkä sitä ihminen luonnolleen voi.. Niin, aivan, mäntti mikä mäntti, olet sinä.

        mul ei oo ees puolikasta hernettä NENUSSA.
        mieti vähän mikä ite oot ennen ku alat muita haukkuun! sä luulet olevas niin paljon muita ihmisii parempi.
        lähettäkää mitä haluutte mut mä en enää tälläsii viestei lue!!!


      • McGonagall
        Voivoi! kirjoitti:

        Mieti ennen kun alotat tälläset turhan päiväset keskustelut!


        Joo, minkä sitä ihminen luonnolleen voi.. Niin, aivan, mäntti mikä mäntti, olet sinä.

        Kaksi ketjuista on turhan alhaalla ja yksi ketjuista on jo niin pitkä/täynnä, ettei sitä enää voi jatkaa.


      • McGonagall
        McGonagall kirjoitti:

        Kaksi ketjuista on turhan alhaalla ja yksi ketjuista on jo niin pitkä/täynnä, ettei sitä enää voi jatkaa.

        Ja niissä parissa mitkä tosiaan on tuolla turhan alhaalla on jommassa kummassa aika alatyylistä juttua, niin että olis kiva jos näissä kysymys ketjujen kysymyksissä pysyttäis ihan niissä kunnon kysymyksissä, eikä mentäs niihin lapsellisiin alapääjuttuihin, ne on vaa tyhmii ja tukkii lopulta kokonaan ketjut, samoin kuin turhat kinaamiset....


      • Duck
        McGonagall kirjoitti:

        Ja niissä parissa mitkä tosiaan on tuolla turhan alhaalla on jommassa kummassa aika alatyylistä juttua, niin että olis kiva jos näissä kysymys ketjujen kysymyksissä pysyttäis ihan niissä kunnon kysymyksissä, eikä mentäs niihin lapsellisiin alapääjuttuihin, ne on vaa tyhmii ja tukkii lopulta kokonaan ketjut, samoin kuin turhat kinaamiset....

        ... mut toi on aika tyhmää huutaa Ginny-93 ku ne kaks jotka on siel alenpana sii on siirtyny jo toiselle sivulleja kaks jotka on ylenpänä on myöhemmin alotettu.


    • McGonagall

      Vastaus: Suojelius loitsulla

      Kysymys: Mikä on Albus Dumledoren veljen nimi?

      • Late

        V: Aberforth

        K: Kuka pääkolmikosta (Harry, Ron ja Hermione) on vanhin ja kuka nuorin?


      • te2djwsa
        Late kirjoitti:

        V: Aberforth

        K: Kuka pääkolmikosta (Harry, Ron ja Hermione) on vanhin ja kuka nuorin?

        789poluiou67uyjiu,lj


      • caara
        te2djwsa kirjoitti:

        789poluiou67uyjiu,lj

        Vaikka kysymysketju olis palstanalhaalla niin se voi olla siltin ihan hyvä.. Ja tämä ketju on ihan täynnää turhaa kinausta ja haukkuja. Niin ei tälläistä kukaan jaksa katsella. Ateeksi nyt vain mutta tätä on turha jatkaa sanon minä..


      • ...................
        Late kirjoitti:

        V: Aberforth

        K: Kuka pääkolmikosta (Harry, Ron ja Hermione) on vanhin ja kuka nuorin?

        vastaus: en ole ihan varma. en itseasiassa edes tiedä,mutta veikkaisin, että vanhin on RON,sitten HARRY ja nuorin HERMIONE

        kysymys:Elkokuvassa Harry Potter ja Azkabanin vanki,Lupin opettaa Harrya taistelemaan Ankeuttajaa vastaan. Ensinmäisellä yriyksellä harry ei saanut aikaa mitään. MIKSI? Mikä oli hänen iloinen ajatuksensa?


      • Ankkuli
        ................... kirjoitti:

        vastaus: en ole ihan varma. en itseasiassa edes tiedä,mutta veikkaisin, että vanhin on RON,sitten HARRY ja nuorin HERMIONE

        kysymys:Elkokuvassa Harry Potter ja Azkabanin vanki,Lupin opettaa Harrya taistelemaan Ankeuttajaa vastaan. Ensinmäisellä yriyksellä harry ei saanut aikaa mitään. MIKSI? Mikä oli hänen iloinen ajatuksensa?

        V:Kun harry nousi ensimmäisen kerran luudan selkään.

        K:Miksi Gilderoy Lockhardin muistin menetys loitsu ei tehonnut harryyn ja Roniin vaan kääntyi itseään vastaan??(2 kirjan lopusta)


      • DoBBy <3
        Ankkuli kirjoitti:

        V:Kun harry nousi ensimmäisen kerran luudan selkään.

        K:Miksi Gilderoy Lockhardin muistin menetys loitsu ei tehonnut harryyn ja Roniin vaan kääntyi itseään vastaan??(2 kirjan lopusta)

        Kun joku tuossa oli sanonut, että joku noista muista kysymysketjuista on liian pitkä.. Niin eikö se vaan ole hyvä, että kysymysketju on pitkä?


      • agent-almeida
        Ankkuli kirjoitti:

        V:Kun harry nousi ensimmäisen kerran luudan selkään.

        K:Miksi Gilderoy Lockhardin muistin menetys loitsu ei tehonnut harryyn ja Roniin vaan kääntyi itseään vastaan??(2 kirjan lopusta)

        V: Koska taikasauva oli Ronin, ja sauva oli "rikki", ja se käänsi loitsut aina itseen päin.

        K: Mikä on Lovekivan etunimi?


      • Mali
        agent-almeida kirjoitti:

        V: Koska taikasauva oli Ronin, ja sauva oli "rikki", ja se käänsi loitsut aina itseen päin.

        K: Mikä on Lovekivan etunimi?

        V: Luna

        K: Miksi Dumbledore ei tehnyt Harrysta valvojaoppilasta?


      • v&k
        Mali kirjoitti:

        V: Luna

        K: Miksi Dumbledore ei tehnyt Harrysta valvojaoppilasta?

        V:koska harry on liian seikkailunhaluinen.

        K:Mikä on viimeksi ilmestyneen(suomenkielisen)kirjan viimenen sana?


      • Tekohymy
        v&k kirjoitti:

        V:koska harry on liian seikkailunhaluinen.

        K:Mikä on viimeksi ilmestyneen(suomenkielisen)kirjan viimenen sana?

        Vastaus: sana on "vanavedessään" jos sivuilta katsoo mutta jos takakansi luetaan mukaan, se on potter.

        Kysymys: Moneksiko kuukaudeksi Sturgis Podmore tuomittiin Azkabaniin [Feeniksin kilta] kun tämä oli yrittänyt murtautua Taikaministeriöön yöllä?


      • Charlie Weasley
        Tekohymy kirjoitti:

        Vastaus: sana on "vanavedessään" jos sivuilta katsoo mutta jos takakansi luetaan mukaan, se on potter.

        Kysymys: Moneksiko kuukaudeksi Sturgis Podmore tuomittiin Azkabaniin [Feeniksin kilta] kun tämä oli yrittänyt murtautua Taikaministeriöön yöllä?

        Vastaus: 6 kk Azkabania oli tuomio.

        Kysymys: Minkä vuosikausia haaveilemansa luvan rankaista oppilaita Voro sai Pimennolta?


      • Winky
        Charlie Weasley kirjoitti:

        Vastaus: 6 kk Azkabania oli tuomio.

        Kysymys: Minkä vuosikausia haaveilemansa luvan rankaista oppilaita Voro sai Pimennolta?

        vastaus: Käyttää ruoskaa. :D


        kysymys: Minne Fred ja George perusti pilailupuotinsa?(siis osoite) xD


      • ms.granger
        Winky kirjoitti:

        vastaus: Käyttää ruoskaa. :D


        kysymys: Minne Fred ja George perusti pilailupuotinsa?(siis osoite) xD

        V: viistokuja 93

        K: nimeä kaikki harry potter kirjat englanniksi (1-6)


      • ........
        ms.granger kirjoitti:

        V: viistokuja 93

        K: nimeä kaikki harry potter kirjat englanniksi (1-6)

        1- Harry Potter and the Philosopher's Stone
        1- Harry Potter ja Viisasten Kivi
        2- Harry Potter and the Chamber of Secrets
        2- Harry Potter ja Salaisuuksien Kammio
        3- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
        3- Harry Potter ja Azkabanin Vanki
        4- Harry Potter and the Goblet of Fire
        4- Harry Potter ja Liekehtivä Pikari
        5- Harry Potter and the Order of the Phoenix
        5- Harry Potter ja Pheeniksen Kilta
        6- Harry Potter and the Half Blood Prince
        6- Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi

        Kysymys:
        Mitkä vuodet ovat missäkin kirjassa?


      • saara
        ........ kirjoitti:

        1- Harry Potter and the Philosopher's Stone
        1- Harry Potter ja Viisasten Kivi
        2- Harry Potter and the Chamber of Secrets
        2- Harry Potter ja Salaisuuksien Kammio
        3- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
        3- Harry Potter ja Azkabanin Vanki
        4- Harry Potter and the Goblet of Fire
        4- Harry Potter ja Liekehtivä Pikari
        5- Harry Potter and the Order of the Phoenix
        5- Harry Potter ja Pheeniksen Kilta
        6- Harry Potter and the Half Blood Prince
        6- Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi

        Kysymys:
        Mitkä vuodet ovat missäkin kirjassa?

        V: VK 91-92, SK 92-93, AV 93-94, LP 94-95, FK 95-96 ja PP 96-97

        K: Millä kadulla rouva Figg asuu?


      • KliseeSari
        saara kirjoitti:

        V: VK 91-92, SK 92-93, AV 93-94, LP 94-95, FK 95-96 ja PP 96-97

        K: Millä kadulla rouva Figg asuu?

        V: Likusteri tiellä.

        K: Nimeä 4 Harry Potterin rekisteröimätöntä animaagia. Myös kolmen rekisteröimättömän animaagin "lempi"nimet. :D


      • saara
        KliseeSari kirjoitti:

        V: Likusteri tiellä.

        K: Nimeä 4 Harry Potterin rekisteröimätöntä animaagia. Myös kolmen rekisteröimättömän animaagin "lempi"nimet. :D

        V: Rita Luodiko, James Potter eli Sarvihaara, Peter Piskuilan eli Matohäntä ja Sirius Musta eli Anturajalka.

        K: miksi Sirius, James ja Peter "alkoivat" animaageiksi?


      • Late-91
        saara kirjoitti:

        V: Rita Luodiko, James Potter eli Sarvihaara, Peter Piskuilan eli Matohäntä ja Sirius Musta eli Anturajalka.

        K: miksi Sirius, James ja Peter "alkoivat" animaageiksi?

        V: Jotta he voisivat pitää Lupinille seuraa, kun tämä oli susimuodossa.

        K: Miksei Harry päässyt Siriuksen luokse asumaan 3. kirjassa?


      • saara
        Late-91 kirjoitti:

        V: Jotta he voisivat pitää Lupinille seuraa, kun tämä oli susimuodossa.

        K: Miksei Harry päässyt Siriuksen luokse asumaan 3. kirjassa?

        V: Peter pääsi pakoon Harryltä&Co -> Siriuksen mainetta ei voitu puhdistaa -> Sirius joutui karkumatkalle, jonnekkin piiloon

        K: Kuka auttoi Harrya 1. koetuksessa Liekehtivässä pikarissa?


      • Nymfi
        saara kirjoitti:

        V: Peter pääsi pakoon Harryltä&Co -> Siriuksen mainetta ei voitu puhdistaa -> Sirius joutui karkumatkalle, jonnekkin piiloon

        K: Kuka auttoi Harrya 1. koetuksessa Liekehtivässä pikarissa?

        V: Hagrid

        K: Mitä verellä tuhritussa seinässä luki[Salaisuuksien kammio ja se eka. Ei se Her Skeleton vaa se eka.] Engalnniks ja suomeks?


    • Hemu-92

      Mitä tommosesta asiasta kinata??

      • KliseeSari

        Älä kirjota tänne.. Tää on kysymys ketju! Saakelin pässi. Teil oli muuten kivaa ^^,


    • Se on Odotum suojelius

    • Ensimmäisessä verisessä tekstissä (Salaisuuksien
      kammiossa) lukee "Salaisuksien kammio on avattu
      perillisen viholliset, varokaa"

      • Harry-91

        K: Mistä Sirius sai tietää 3. kirjassa, että Peter on Tylypahkassa?


      • Harry-91 kirjoitti:

        K: Mistä Sirius sai tietää 3. kirjassa, että Peter on Tylypahkassa?

        Päivän profeetassa oli kuva, jossa oli Kutka Ronin olkapäällä. Ja siihen liittyi, myös teksti.

        Kysymys:Mikä on Harry Potteri pöllön nimi?


      • Minä
        flareon85 kirjoitti:

        Päivän profeetassa oli kuva, jossa oli Kutka Ronin olkapäällä. Ja siihen liittyi, myös teksti.

        Kysymys:Mikä on Harry Potteri pöllön nimi?

        v: Hedwig

        k: Kuinka monta lasta Arthur ja Molly Weasleyllä on?


      • the.half-blood.princess
        Minä kirjoitti:

        v: Hedwig

        k: Kuinka monta lasta Arthur ja Molly Weasleyllä on?

        v: 7
        k: Mikä on Hagridin veljen nimi?


      • Pilkunviilaaja
        the.half-blood.princess kirjoitti:

        v: 7
        k: Mikä on Hagridin veljen nimi?

        Vastaus: Hagridilla ei ole veljeä :)

        Kysymys: Mitkä ovat Kelmien lempinimet englanniksi?


    • JamesPotter

      V: Moony, Wormtail, Padfoot & Prongs.
      K: Percyn pöllön nimi?

    • Sam24

      V: Hermes

      K: Fleurin siskon nimi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe