Tunnusta Suomen kansalle Jari!
Reilu peli myös yleisöä kohtaan on paras!
Rehellisyys kannattaa
21
1549
Vastaukset
- suunnistaja
yksi lysti, ketä J.S. rakastaa. Tunnettu tosiasia
on, että miespuolinenhan se kohde on. Pitäköön hyvänään. Mitä tuota kaikkea julki hoilottamaan.
Muutenkin on tuo lesbous ja homous turhan paljon esillä, joka sarjassakin on jo nykyään jompaa kumpaa. Luulis vähempikin riittävän.- Hävettävä olotila
Nyt pitää miesten oikein korostaa äänenkäytöllä ja vartalon liikkeillä, että vähemmistöä ollaan.
Naiset eivät vielä korostaudu siten. Ihmettelen vain, kun olen seurannut esimerkiksi amerikkalaista Selviytyjät-sarjaa, että siinäkin pikkuporukassa osoittautui olevan ainakin kaksi lesboa. Ilmeisesti prosenttiluku on enemmän kuin 5 % ihmiskunnasta, kuten olen jostain lukenut.
Minkä tähden jonkun ihmisen pitäisi julkisesti toitotella yksityisasioitaan, jollei sitä halua? Yleisölle laulaja on laulaja.
Ennen niitä, jotka kailottivat kylällä omia asioitaan isoon ääneen kutsuttiin kylähulluiksi. Nyt sellaisella on kuulemma handsfree!- juntti
Nämä poikkeavat ihmiset ovat sairaita. Mihin menee
ihmiskunta tällä menolla. Lapset pitäisi jo
pienenä ohjata vastakkaisen sukupuolen kanssa
leikkimään lääkärileikkejä. Siitä syntyy oikea
tieto ja suhde seksiin tämän tiedän omasta
kokemuksesta.Kertokaa muutkin vastaavista kokemuksista. juntti kirjoitti:
Nämä poikkeavat ihmiset ovat sairaita. Mihin menee
ihmiskunta tällä menolla. Lapset pitäisi jo
pienenä ohjata vastakkaisen sukupuolen kanssa
leikkimään lääkärileikkejä. Siitä syntyy oikea
tieto ja suhde seksiin tämän tiedän omasta
kokemuksesta.Kertokaa muutkin vastaavista kokemuksista.mikä lapsesta tulee!
Katsoin äskettäin erästä tieteisohjelmaa, missä kerrottiin mikä määrää, mihin suuntaan esim. ihmisen sukupuolinen vietti kehittyy.
Lapsi ei siis itse ole valinnut minkä isän spermasta hänen elämänsä on alkanut.
Kaikkien heteromiesten spermassa on "epäkelpojakin" siittiöitä, sinullakin juntti.
Siinä ei lääkärileikit varmasti auta. Sairaita he eivät ole, ympäristö ja suvaitsemattomat ihmiset kylläkin ja heidän "parantamisessaan" voi mennä aikaa.
En voi käsittää kuinka joku voi tuomita esim. oman lapsensa, joka on lupia kyselemättä tähän maailmaan synnytetty, geneettisine poikkeavuuksineen, kaikkineen.
- Roope63
jokainen voi olla oma itsensä mitä sitä huutamaan pitkin maailmaa.
Meitähän on 99eri sorttia ja vielä laiturillekin jäämään ;)) - laulaja
Kyllähän Jari laulajana on kansan suosikki, mitä siihen vaikuttaa hänen yksityiselämänsä!Hatun nosto Jarille, että on uskaltanut puhua avoimesti suruistaan.
- Typykkä
Liikaa korostetaan ihmisen seksuaalista suuntautumista.Ihminen on niin paljon muutakin,kuten JS laulamisellaan ja sympaattisella persoonallaan.Sattumaa se on koko ihmisen syntymä mitkä geenit ja geenivirheet on itselleen saanut.
- se todellakin
Typykkä kirjoitti:
Liikaa korostetaan ihmisen seksuaalista suuntautumista.Ihminen on niin paljon muutakin,kuten JS laulamisellaan ja sympaattisella persoonallaan.Sattumaa se on koko ihmisen syntymä mitkä geenit ja geenivirheet on itselleen saanut.
on. Minä henk.koht. tykkäsin Jarin Satulinnasta, siis siitä ensimmäisestä levystä, on se cd:llä. Jotenkin se ensimmäinen levy on aina paras, oli sitten artisti kuka tahansa.
Hänen yksityiselämänsä ei kuulu muille, enkä ole seurannut sitä sen koommin.
No, ehkä halusi ilmoittaa olevansa vapaa mies uuteen suhteeseen, sitten kun sen aika on.
Tuskin hän rahapulan takia olisi juttua lehdille antanut.
ja mitä ihmettä hänen pitäisi tunnustaa?
- viidanhelmi
Ei kai sillä ole väliä ketä rakastaa, eihän kenenkään tunne-elämä muille kuulu.
Kyllä rakastetusta luopuminen on vaikeata oli suuntautuminen mikä hyvänsä.
Ei minusta ole paha asia jos Jari puhuikin menetyksestään.
Että reilusti myöntää tulleensa jätetyksi on vielä vaikeampi myöntää julkisesti. - uatu.v.
Misäthän johtuu, että juuri keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset pitävät eniten Jarista?
että keski-ikäisillä ja sitä(kin) vanhemmilla naisilla on elämänarvot kunnossa ja ovat hankkineet sen verran elämänkokemusta että osaavat antaa arvon kaikille rehellisille, kunnon ihmisille?
- Typykkä
MdK-MdK kirjoitti:
että keski-ikäisillä ja sitä(kin) vanhemmilla naisilla on elämänarvot kunnossa ja ovat hankkineet sen verran elämänkokemusta että osaavat antaa arvon kaikille rehellisille, kunnon ihmisille?
Hänessä on jotain sympaattista samoin kuin Marco Bjoströmissä (Tulikojan nimi oikein?).
- suunnistaja
Typykkä kirjoitti:
Hänessä on jotain sympaattista samoin kuin Marco Bjoströmissä (Tulikojan nimi oikein?).
yleensä sympaattisia ja ystävällisiä ihmisiä.
Olen ollut tekemisissä työympäristössä joidenkin kanssa. Heidän käytöksensä on aina ollut kohteliasta, eikä koskaan ole kummemmin tullut mieleen heidän sukupuolinen poikkeavuutensa.
Ei minulla periaatteessa ole heitä vastaan mitään, mutta en kuitenkaan toivoisi, että nuo makuukammarikohtaukset ja rakastelut samaa sukupuolta olevien kanssa olisivat jatkuvasti TV:ssa ja elokuvissa. - Pääsky64
suunnistaja kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä työympäristössä joidenkin kanssa. Heidän käytöksensä on aina ollut kohteliasta, eikä koskaan ole kummemmin tullut mieleen heidän sukupuolinen poikkeavuutensa.
Ei minulla periaatteessa ole heitä vastaan mitään, mutta en kuitenkaan toivoisi, että nuo makuukammarikohtaukset ja rakastelut samaa sukupuolta olevien kanssa olisivat jatkuvasti TV:ssa ja elokuvissa.mielipidettä höllentää homojen kohdalla.Vaikka en osaa ottaa niitä luonnollisesti yritän olla puolueeton.
Jos tuntuu rivolta tyypiltä en voi sietää.Jaria olen aina pitänyt nuorena ja yrittävänä,laulut eivät minua niinkään hurmaa.Siinä on jotain lapsen omaista,siis miehekkyyttä vähemmän.
Luulin ennen että Tommy Taaberman oli homo. Luin hänestä että hänellä on perhe ja lapsia huokasin helpotuksesta ja aloin kiinnostua hänen runoistaan.
Siitäkin että hän ei ole saanut palkintoja "kultturitietäviltä." Rakkaudesta vielä kirjoittaa ja se on minunkin lemppari aihe.
En vain voi omista runoistani kertoella.
Miehillä on vapaampi maailma. - william.m
Pääsky64 kirjoitti:
mielipidettä höllentää homojen kohdalla.Vaikka en osaa ottaa niitä luonnollisesti yritän olla puolueeton.
Jos tuntuu rivolta tyypiltä en voi sietää.Jaria olen aina pitänyt nuorena ja yrittävänä,laulut eivät minua niinkään hurmaa.Siinä on jotain lapsen omaista,siis miehekkyyttä vähemmän.
Luulin ennen että Tommy Taaberman oli homo. Luin hänestä että hänellä on perhe ja lapsia huokasin helpotuksesta ja aloin kiinnostua hänen runoistaan.
Siitäkin että hän ei ole saanut palkintoja "kultturitietäviltä." Rakkaudesta vielä kirjoittaa ja se on minunkin lemppari aihe.
En vain voi omista runoistani kertoella.
Miehillä on vapaampi maailma."En vain voi omista runoistani kertoella."
Miksi et? Sehän olisi kiinnostava aihe! - Typykkä
suunnistaja kirjoitti:
Ei minulla periaatteessa ole heitä vastaan mitään, mutta en kuitenkaan toivoisi, että nuo makuukammarikohtaukset ja rakastelut samaa sukupuolta olevien kanssa olisivat jatkuvasti TV:ssa ja elokuvissa.Muutenkin tuo seksin ylenmääräinen korostaminen ohjelmissa ärsyttää.Kun mikään ei tunnu olevan tarpeeksi pitää ryhtyä revittelemään epätavallisia suhteita.JH tekee ihan oikein kun ei suuntautumisestaan toitota.
- Salapala
Kaikki näyttävät ymmärtäneen niin, että tarkoitat seksuaalista suuntautumista.
Usein julkkis, joka yhtäkkiä "avaa sydämensä ja tunnustaa syviä salaisuuksia" on kiristyksen uhri.
Jokin lehti kylmästi ilmoittaa julkkikselle, että aiomme kirjoittaa sinusta joka tapauksessa. Saat valita, annatko haastattelun vai kirjoitammeko me ilman kommenttejasi.
En tarkoita sitä että tässä olisi kysymys kiristyksestä, mutta sellaista tapahtuu paljonkin. - Nikolai
Palstalta tämä provosoiva avaus poistettiin toissa päivänä.Täällä sama provo on näemmä saanut aikaan varsinaisen tunne kuohun.
"Satulinna" Jarin ainoa hitti.Yksi hitti ei kanna vuodesta toiseen.
Joten jotain on keksittävä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407939Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323140Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3872221Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841770Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1481607Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211441- 1001239
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181122