...sen muutamia päiviä, ehkä jopa viikko sitten tulleen elokuvan Best In Show? Tunnistiko kukaan itseään roolihahmoista? =P
Katsoiko joku...
4
479
Vastaukset
Onneksi täällä ei ihan vielä noin hirmuista ole. Se ukko oli kyllä hyvä, kun sen esittämä koira voitti sen BIS:in. Voi luoja niitä ilmeitä. Se mikä sen shih tzun kanssa meni, niin peilikuva löytyy Suomesta rotu vain eri.
...kyllä sai nauraa. Se junttikin oli kyllä niin hellyyttävä sen Hubertinsa kanssa =) Minäkin olen nähnyt sitä shih tzun omistajaa muistuttavan miekkosen Jyväskylän kv:ssa, taisipa olla westi sillä. Ei kai puhuta samasta tyypistä? Muistaakseni sillä oli vielä toinen mies mukana siellä =)
MarzaH kirjoitti:
...kyllä sai nauraa. Se junttikin oli kyllä niin hellyyttävä sen Hubertinsa kanssa =) Minäkin olen nähnyt sitä shih tzun omistajaa muistuttavan miekkosen Jyväskylän kv:ssa, taisipa olla westi sillä. Ei kai puhuta samasta tyypistä? Muistaakseni sillä oli vielä toinen mies mukana siellä =)
mutta en mainitse rotua, ettei tunista itseään. Näitä palstoja seuraa uskomattoman moni.
umalehtinen kirjoitti:
mutta en mainitse rotua, ettei tunista itseään. Näitä palstoja seuraa uskomattoman moni.
Tulikin jälkeenpäin mieleeni. Mutta varmaan vieläpä samoista roduista löytyy useita samanlaisia tyyppejä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997