Mihin tämä Wiccalaisuus perustuu? Onko aikeenne hyvästä vai pahasta?
Wiccalaisuus
4
752
Vastaukset
- Surreal
Viides miljoonas kerta: tämä ei ole mikään wiccalaisuuden yleinen infopalsta vaan K-E-S-K-U-S-T-E-L-U-palsta. Googleta, varmaan löytyy faktaa.
Toiseksi: wiccalaisuus on uskonto, ei mikään poliittinen järjestö, jolla on joku "aie". Jokaisella wiccalla varmaan on henkilökohtaisia aikeita yhden jos toisenkin asian suhteen, mutta meitä ei yhdistä mikään tavoite.
Ja ennekuin lähdet kyselemään "hyvästä" ja "pahasta" wicca-palstalla, PLIIS googleta. Wiccalle ei ole hyvää tai pahaa, on vain valintoja jotka on fiksuja tai vähemmän fiksuja. - AROSUSI-09
Loitsimisen ohella käytännön työhön kuuluvat asukasyhdistys,politiikkaan osallistuminen,nuorisotyö,järjestötyö,naapureiden auttaminen j.n.e/Hyvä velho/noita tuntee yhteiskunnallista vastuuta ja on tiukasti maailmanmenossa kiinni.*Lähtee loitsimaan curling-joukkueelle voittoa*/P.S:Totta v*tussa syödään pikkulapsia aamiaiseks ja poltellaan kirkkoja uhrina Salamantereille,jos sitä epäilit:D
- Annu
Wiccalaisilla on yleensä hyvät aikeet. Jos joku läheisesi on juuri tullut ulos kaapista, älä huoli. Hän on turvallisissa käsissä. Ja osaa varmasti ajatella itse :)
Ja mielipiteeni ei ole puolueellinen, en ole itse wiccalainen.- AROSUSI-09
eli uskomus siitä,että"Kaikki minkä teet,tulee kolminkertaisena takaisin",taannee Annullekin hyvät yöunet,mitä wiccojen suhteen tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298