Onko kellään muulla kiveksissä sellaisia puoli senttiä halkaisijaltaan-kokoisia palloja. Minulla on tälläiset kummankin kiveksen päässä. Ovatko nämä kenties lisäkivekset vai voiko olla syöpä? Entä onko kiveksen ympärillä sellaista nahkaa kellään(en tarkoita kivespusseja vaan niiden sisällä kummankin kiveksen ympärillä sellainen nahka jonka tuntee sormilla)
Kaikille joilla on kivekset!
8
1944
Vastaukset
- joku vaan vaan
en nyt osaa auttaa tohon, mut mulla tuli yks kerta aika iso paniikki, kun mä joskus suihkus olles huomasin, et mun toinen kives tuntui ihan oudolta, aloin aatteleen et se on mennyt paskaks jossain tai joku hiton sairaus, mut sit kun aikani siinä hiplasin ja tunnustelin niitä, niin tajusin et se oli joku verisuoni (?), mikä oli siellä ihan pirun paksu ja sit myöhemmin kun menin nukkumaan niin tuli mieleen kokeilla, niin se oli taas ihan normaalin tuntuinen, et se joku verisuoni oli vaan palautunut normaaliks pieneks.
siinä pelästyin ihan sairaasti, ku tuli joku syöpäkasvainkin jo mieleen...
mut sellast se on, toivottavast joku muu osaa auttaa sinuu. - play-boy90
Ole vain huoletta. Ne ovat lisäkivekset tai nesterakkuloita, jotka ovat vaarattomia. Koska ne ovat molemmilla puolilla niin syytä huoleen ei ole yhtään.
- spermatocele
joo kirjoitin nesterakkula googleen ja sain selville että se on sama asia kuin spermatocele. Sitten hain kuvia tästä spermatocelesta ja ainakin näyttää ihan samalta ja samassa paikassa olevalta. Onkohan kaikilla tällaiset?
- kyllä
spermatocele kirjoitti:
joo kirjoitin nesterakkula googleen ja sain selville että se on sama asia kuin spermatocele. Sitten hain kuvia tästä spermatocelesta ja ainakin näyttää ihan samalta ja samassa paikassa olevalta. Onkohan kaikilla tällaiset?
Ole huoleti :P joskus tunnustelin niitä ja olin varma että ne ovat lisäkivekset, tiesin ennestään.
- Anonyymi
spermatocele kirjoitti:
Spermatoseele on lisäkiveksen liiasta täyttymisestä johtuva ongelma. Jos ei masturboi nuorena tarpeeksi usein, niin lisäkiveksiin varastoituneita siittiöitä on vaan liikaa ja putki tavallaan laajenee patiksi. Panetuksen tunnetta kannattaa siksi kuunnella. 1-2 viikon laukeamattomuuden jälkeen kannattaa tyhjennellä useampi kerta peräkkäin, niin ei lisäkivekset räjähdä.
- morovaa_____
kerran yöllä tulin salaa tutkii ku alko kiihottaa. Aivan normaaleilta tuntu.
kyllä ne luultavasti ovat lisäkivekset. en tosin tunne asiaa muuten mitä oot kertonut tuosta ulkoisesta tunnustelusta ja vastaukseni perustuukin tietysti siihen mitä kerroit. tietty jos haluat varmistua asiasta 100%.sti niin kannattaa varata aika terkkarille tms.
mutta siis ton perusteella itse kallistun kyllä siihen että kyseessä on ihan vaaraton ilmiö. hyvä asia kuitenkin että tunnustelet kiveksiäsi, sillloinhan ne parhaiten tunnistaa jos siellä olisi jotain vialla.- Anonyymi
Kiveksissä kaikilla tuntuu sellaiset " pallukat ", se kuuluu asiaan.
Eri asia sitten, jos tulee jotain ylimääräisiä patteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65646Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3593Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32551Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha34519Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479- 36475
- 40471
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3460