Kaikki puhuu et hilary on teettäny kamalat uudet hampaat. Mistäköhän mä näkisin ne? kuvia tmv. ?
Hilary Duffin uudet hampaat
5
863
Vastaukset
- täältä
awful plasticsurgery:n sivuilla on. Mutta tuo on kyllä jo vuoden vanha juttu. Hilaryllä on nyt amerikkalaisen tv-juontajan hammaskalusto. Iso sellainen.
- Tytti
"Teinitähti Hilary Duff on hankkinut itselleen uudet hampaat, kuunnellaanko mitä Hilary asiasta sanoo? "Mielestäni ihmiset tekevät siitä ihan liian ison jutun, en voi kieltää etteikö minulla olisi uusia hampaita koska sen huomaa kiistatta. Jos menetän fanini hampaitteni takia, mitä faneja ne ovat?" Hilary kommentoi suomalaislehdistölle.
mun mielestä niiden hampaitten kamaluutta on kyllä lievästi sanottuna ylireagoitu ja mitoitettu.Hilary duff on edelleenkin erittäin kaunis ja taatusti aijon jatkossakin ostaa sen levyjä sit kun niitä tulee,ja näyttäispä miltä tahansa tulevaisuudessa niin ei sillä ole väliä koska hilary on kyllä mun mielestä paras artisti pitkiin,pitkiin aikoihin! tosi paljon hyviä biisejä ja tosi kaunis lauluääni ikäisekseen! Hilary Fan4ever!!
- JoelMadden_
Mä inhoon Hilkkaaa!! Sen takii ku se on Good Charlotten Joel Maddenin kaa yhes!!! Good Charlotte on tosiaan mun lempi bändi!
I HATE HILARY DUFF!! - HILARY<3
eli tässä linkki mun epävirallisille Hilary Duff fanisivuille! ne on vast tänää perustettu niin eivätpä sisällä oikeen mitää.(vielä)
http://www.freewebs.com/hilaryduff____/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647