Vajaa kaksi viikkoa sitten näin sisäisesti tai ulkoisesti pisteen joka läheni. Se aukeni ensin
kuin esiripuksi ja seuraavaksi rakennustyömaan
kuviksi. Tajusin se olevan rakennusvaiheessa
tapahtuneen sortuman kuvia ja kokemuksia. Tunsin
aika voimalkasta syyllisyyttä ja osallisuutta tähän tapahtumaan. Tiesin olleeni niin nuori, etten voinut olla siellä mukana. Voiko olla niin, että joku lähettää viestejä jostain. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta asiasta, mutta kaikkein voimakkkain ja yksityiskohtaisin.
ajatussiirto
Vuosien takaa
1
514
Vastaukset
- Markku.S
Luulen olevan kyseessä muistitakauma edellisen elämän tapahtumista,minulle tuli vuosiluku 1940 ja kaupunki Bryssel heti mieleen,olet varmaan osavastuussa rakennuksen suunnitteluun josta syyllisyystunne tulee.Kyseessä on siis persoonatakauma,tarkoittaa sielusi edellistä elämää kyseisessä kaupungissa.Tämä on oma intuitiivinen näkemykseni asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804