Puhtaasti

Pellossa

Pellossa piethään hyvvää huolta vanhuksista ja tänne ootethaanki erityisesti uusia eläkeläisä. Heissä toivo täälä ellää monen mielestä. Soonki puhtaasti sitä matematiikkaa, joka kannattaa Pelloa pystyssä.

8

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

kauhea kohtalo joutua Pelloon eläkepäivikseen. Siellähän tylsistyisi kuoliaaksi alle aikayksikön.

• tylsistyy

Minun tiosta Pellossa ei ole yhtään tylsistynnyttä eläkeläistä.Kattokaa joskus peihliin,ja klasista kartanolle.
        Eläkeläispiirissä käypi kauheasti väkeä,niitäki koon kaksi tässä kylässä.
        Lauantainaki käythiin teatterissa ponnela ja oli hauskaa.
        Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.

• tottunut
        tylsistyy kirjoitti:

Minun tiosta Pellossa ei ole yhtään tylsistynnyttä eläkeläistä.Kattokaa joskus peihliin,ja klasista kartanolle.
        Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.

huomattavasti virikkeellisempään ympäristöön. Ikkunasta naapurien touhujen vahtiminen ei sitä mielestäni ole. Teatterit, konsertit, elokuvat, ja muun muassa monenlaiset liikuntapalvelut uimahalleineen ja tenniskenttineen ovat aivan vieressä ja niiden palveluja voi käyttää päivittäin tai lähes päivittäin. Jos vain intoa ja kiinnostusta riittää.

• Ponnella
        tylsistyy kirjoitti:

näytteli? Oliks siellä joku vierailu?

• keilekkä?
        tylsistyy kirjoitti:

Kyllä se nyt vain oon niin että minua ei pellolaiset teatterit jaksa vähhääkhään paikale innostaa. Kokemusta oon jo yheltä syksyltä ja teltan suulta sen verran, että nyt saavva olla. Sitä noovva monet täälä Pellossaki perhään, että räävitöin oon porukassa ja framila parhain.

• tainneet
        keilekkä? kirjoitti:

Kyllä se nyt vain oon niin että minua ei pellolaiset teatterit jaksa vähhääkhään paikale innostaa. Kokemusta oon jo yheltä syksyltä ja teltan suulta sen verran, että nyt saavva olla. Sitä noovva monet täälä Pellossaki perhään, että räävitöin oon porukassa ja framila parhain.

valita kivisen tien kuljettavakseen. On kyllä uskomatonta, että Pellosta löytyy teatteri. Sehän on ollut suurta syntiä. Tsemppiä vaan yritykselle.
        Framilla voi olla räävitön, riippuen tietysti näytelmästä. Saattaapi se olla oikein vapauttavaakin päästellä höyryjä ulos teatterin lavalla.

• uusia

visioita Pellosta. Sitten siitä tehdään EU-projekti, rakennetaan sen rahoilla markkinointisivut eläkeläisille internettiin, palkataan yrittäjän rouva projektipäälliköksi ja pykätään pystyyn maaseutunäyttely.

• matematiikkaa

Taitaa olla sielä huono laskupää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe