Puhtaasti

Pellossa

Pellossa piethään hyvvää huolta vanhuksista ja tänne ootethaanki erityisesti uusia eläkeläisä. Heissä toivo täälä ellää monen mielestä. Soonki puhtaasti sitä matematiikkaa, joka kannattaa Pelloa pystyssä.

8

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

kauhea kohtalo joutua Pelloon eläkepäivikseen. Siellähän tylsistyisi kuoliaaksi alle aikayksikön.

• tylsistyy

Minun tiosta Pellossa ei ole yhtään tylsistynnyttä eläkeläistä.Kattokaa joskus peihliin,ja klasista kartanolle.
        Eläkeläispiirissä käypi kauheasti väkeä,niitäki koon kaksi tässä kylässä.
        Lauantainaki käythiin teatterissa ponnela ja oli hauskaa.
        Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.

• tottunut
        tylsistyy kirjoitti:

Minun tiosta Pellossa ei ole yhtään tylsistynnyttä eläkeläistä.Kattokaa joskus peihliin,ja klasista kartanolle.
        Ja täältä menevät maantie muuale.Aamula ko hyppäät linja-authoon olet iltasella Tenerifalla.

huomattavasti virikkeellisempään ympäristöön. Ikkunasta naapurien touhujen vahtiminen ei sitä mielestäni ole. Teatterit, konsertit, elokuvat, ja muun muassa monenlaiset liikuntapalvelut uimahalleineen ja tenniskenttineen ovat aivan vieressä ja niiden palveluja voi käyttää päivittäin tai lähes päivittäin. Jos vain intoa ja kiinnostusta riittää.

• Ponnella
        tylsistyy kirjoitti:

näytteli? Oliks siellä joku vierailu?

• keilekkä?
        tylsistyy kirjoitti:

Kyllä se nyt vain oon niin että minua ei pellolaiset teatterit jaksa vähhääkhään paikale innostaa. Kokemusta oon jo yheltä syksyltä ja teltan suulta sen verran, että nyt saavva olla. Sitä noovva monet täälä Pellossaki perhään, että räävitöin oon porukassa ja framila parhain.

• tainneet
        keilekkä? kirjoitti:

Kyllä se nyt vain oon niin että minua ei pellolaiset teatterit jaksa vähhääkhään paikale innostaa. Kokemusta oon jo yheltä syksyltä ja teltan suulta sen verran, että nyt saavva olla. Sitä noovva monet täälä Pellossaki perhään, että räävitöin oon porukassa ja framila parhain.

valita kivisen tien kuljettavakseen. On kyllä uskomatonta, että Pellosta löytyy teatteri. Sehän on ollut suurta syntiä. Tsemppiä vaan yritykselle.
        Framilla voi olla räävitön, riippuen tietysti näytelmästä. Saattaapi se olla oikein vapauttavaakin päästellä höyryjä ulos teatterin lavalla.

• uusia

visioita Pellosta. Sitten siitä tehdään EU-projekti, rakennetaan sen rahoilla markkinointisivut eläkeläisille internettiin, palkataan yrittäjän rouva projektipäälliköksi ja pykätään pystyyn maaseutunäyttely.

• matematiikkaa

Taitaa olla sielä huono laskupää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe