Olen 3-kymppinen bi-mies. Kokemusta miesten välillä vain suuseksistä ja siinäkin pääasiassa "nauttivana" osapuolena..Haluaisin imettää edelleenkin!
Kaluni on kiva imeä, suht paksu ja herkullinen.
Terska isohko. Saat imeä loppuun asti!
Toisaalta haluaisin löytää kivan kaverin jonka kanssa harrastaa vakituisemmin...luotettavan.
Oisko sellaista? Vois kokeilla muutakin..suuseksiä ja peppuakin...
Haluaako joku imeä?
9
1636
Vastaukset
- Lennier
Mulle kävis kyllä kaikki. Olen bi myös 06-alueelta. Jätä vaikka mailis ni keskustellaan lisää.
- sucking
moi, olisko sulla antaa mailiosotetta...?
- 06-area
sucking kirjoitti:
moi, olisko sulla antaa mailiosotetta...?
antaisitko itse ensin...kirjoitan sulle sit..ok?
- tyttöpoika
Hei
Kelpaako sulle kokematon, neitimäinen kundi imuriksesi !?? Voisin olla sulle oma narttu !!? Mailaa [email protected]
p.s. myös muut omasta nartusta kiinnostuneet !!?- Bone
Mua kiinnostais kokeilla...
- jooh
Bone kirjoitti:
Mua kiinnostais kokeilla...
mua kiinnostaa myös vastaavat hommat,eli imeä/imetyttää ja vaikka jotain muutaki vielä.
oon 17v / 09-alue
- Anonyymi
Annan sen jos oot 17v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664793Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813237- 382766
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 69988
- 100946