Olen 3-kymppinen bi-mies. Kokemusta miesten välillä vain suuseksistä ja siinäkin pääasiassa "nauttivana" osapuolena..Haluaisin imettää edelleenkin!
Kaluni on kiva imeä, suht paksu ja herkullinen.
Terska isohko. Saat imeä loppuun asti!
Toisaalta haluaisin löytää kivan kaverin jonka kanssa harrastaa vakituisemmin...luotettavan.
Oisko sellaista? Vois kokeilla muutakin..suuseksiä ja peppuakin...
Haluaako joku imeä?
9
1693
Vastaukset 9
- Lennier
Mulle kävis kyllä kaikki. Olen bi myös 06-alueelta. Jätä vaikka mailis ni keskustellaan lisää.
- sucking
moi, olisko sulla antaa mailiosotetta...?
- 06-area
sucking kirjoitti:
moi, olisko sulla antaa mailiosotetta...?
antaisitko itse ensin...kirjoitan sulle sit..ok?
- tyttöpoika
Hei
Kelpaako sulle kokematon, neitimäinen kundi imuriksesi !?? Voisin olla sulle oma narttu !!? Mailaa [email protected]
p.s. myös muut omasta nartusta kiinnostuneet !!?- Bone
Mua kiinnostais kokeilla...
- jooh
Bone kirjoitti:
Mua kiinnostais kokeilla...
mua kiinnostaa myös vastaavat hommat,eli imeä/imetyttää ja vaikka jotain muutaki vielä.
oon 17v / 09-alue
- Anonyymi
Annan sen jos oot 17v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1421074Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62698
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25696- 135686
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss59527