Taas kerran sama aihe, tällä kertaa en arvostellut SDP:tä vaan keskustelin 30 chatissa Suomen Puolustusvoimien legitimiteetistä.
Chat-seriffi GhostRider heitti minut ulos.
Joten:
Suomi24:ssä ei saa arvostella SDP:tä eikä Puolustusvoimia.
Mikä seuraavaksi?
Suomi24:n sisäinen sensuuri
1
607
Vastaukset 1
- vangitsevat itsensä.
Saman suuntaista ilmiötähän on nyt nähtävissä joka puolella Eurooppaa muslimipilakuvien suhteen...
Tietyt terroristitahot ovatkin huomanneet siinä oivan keinon meikäläisten medioiden suiden sulkemiseen: uhataan terrosristi-iskuilla ja riehutaan näyttävästi. Kun eurooppalaiset alkavat pelätä ja suojata itseään ja infrastrukstuuriaan, ollaankin oikeasti jo vangittu itse itsemme... Ja vapaaehtoisesti!
Internetin perusidea oli kaunis: nopea ja vapaa tiedonvälitys hetkessä joka puolelle maailmaa. Muutama ylilyönti ja sitten alkaa itsesensuuri.
Hei haloo ylläpitäjät täällä ja muualla:
Montako viestiä kulkee kuukaudessa ja montako niistä oikeasti on lakienvastaisia? Siis lakien? Ihan oikeiden lakien eikä teidän omien MuTu-tietojen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1422272Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154940- 78903
- 64891
- 117889
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581