olen menossa budapestiin keväällä ja tarkoitus olisi tutustua näihin turkkilaisiin kylpylöihin, siis rudas ja király. Onko kellään kokemuksia ko. paikoista, mitä ottaa mukaan jne?
kylpylät
rölli
2
700
Vastaukset
- pullawa
Királysta ei ole kokemusta, mutta Rudas on ihan kiva. Oletko mies vai nainen? Huomioi sukupuolitetut uintiajat ja myös se, että turkkilaiset kylpylät ovat maailmanlaajuisesti miehistä pitävien miesten suosikkipaikkoja (tämä ihan myönteisellä sävyllä tiedotettu, ei erityisemmin varoituksena).
Suosittelisin vaihtoehdoiksi jokirannassa sijaitsevaa Gellértiä (kallis mutta hieno ja historiallinen) ja Szechenyitä, johon pääsee keltaisella metrolla.- hjklk
setsenyt oli kyllä mukava.kävin siellä kuukausi sitten.veden lämpötila oli 30 ja ilman -6.mahtava höyry
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418