Riu Merengue

lomaa odottava

Riu Merenguesta on kirjoitettu niin paljon huonoa juuri tuon vatsatauti epidemian takia. Onko kukaan ollut siellä lähiaikoina, onko epidemia saatu jo kuriin? Minkälainen hotelli Riu Merengue on? Kannattaako sinne oikeesti mennä? Ollaan varattu häämatka sinne. Olen sitä mieltä että vatsataudin tai muun pöpön voi saada mistä tahansa, vaikka Suomesta. Lähden matkaan avoimin ja positiivisin mielin, mutta olisi kiva kuulla onko toi hotelli tosiaan neljä plus tähden arvoinen vai kannattaisiko vaihtaa vielä hotellia? Vai onko parempia vaihtoehtoja?

4

1843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiikeri

      katso sonera placa juuripalanneet 23.01

    • Riu

      Olen itse käynyt Riu Meregnuessa kaksi kertaa, joista toisen kerran viime keväänä, jolloin vatsatautiepidemia oli pahimmillaan. Ehkä olin onnekas, mutta ainakaan minulla ei ollut mitään ongelmia vatsan kanssa. Tälläkään hetkellä ongelmaa ei pitäisi olla, käy katsomassa esim www.riubambu.com keskustelut.

      Paikka on täydelllinen häämatkan viettämiseen! Palvelu toimii viimeisen päälle ja vieraiden viihtymiseksi tehdään kaikki voitava. Ruoka on hyvää, juomaa riittävästi ja ohjelmaa koko ajan. Mielestäni hotelli on enemmän kuin neljä plussan arvoinen; paikallinenkin luokitus on viisi. Parempaa hotellia ette Puerto Platan alueelta löydä. Oikein hyvää matkaa ja nauttikaa olostanne!

    • lettipää

      Hotelli oli aivan loistava ja palvelu ensi luokkaista... Toki toiset kärsi vatsa vaivoista, mutta onhan siellä aivan eri bakteerikanta... Syö maitohappo bakteeri tableteita jo ennen matkaa... ja jos saat jostain syystä ripulin hotellin apteekista vaan heti hakemaan paikallinen antibiootti-kuuri (saa ilman reseptiä, apteekin henkilökunta opastaa). Hygieniasta siellä huolehditaan hyvin, jaetaan käsi desinfektio ainetta aina ruokailuun mennessä sekä wc:stä tullessa.
      Avoimin mielin vaan matkaan... Itselläni oli aivan loistava loma!! Uutta matkaa jo suunnittelen ;)

      • Musti

        Mitenhän tarjoilu pelaa - eihän lopu, jos sattuu vähän horjumaan? Onko paukut tarpeeksi vahvoja, ettei tarvitse opettaa baarimikkoa paukun teossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe