Mitenkäkän?

Utelias.

Te saatte pelit toimimaan netissä.
kaks kaveria. Molemmilla vähän vanhemmat koneet (pentium III 550-850) Käyttis xp pro ja
dx 9 versio. molemmilla ja päivitykset kunnossa.
Tietty sallitaan palomuurista ne asetukset mutta zonessa ei niitä porttijuttuja ole? Mistä löytyy?
riittäis koneelta koneelle mutta tämä on kai mahdotonta kun zone torjuu minulta outgoing, ja kaverilta incoming. Vittu ota näistä selvää?
Pitääkö purkaa koko tietokone ja selvittää jokaisen komponentin alkuperä vai mitä?
Lähdenkö uudelleen opiskelemaan kun ei riitä järki näin "pieneen ongelmaan".

Olen päätynyt lopputulokseen että kaveria vastaan ei voi pelata. (piste isolla V...lla.)

Ainoa peli on jotka toimii on joku pro pilkki tai se kalastuspeli. Olis kiva pelata vähän muutakin.

6

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias.

      Jos haluatte auttaa niin selvittäkää se mieluummin mahdollisimman monimutkaisesti.

      Anteeksi ironia mutta kun ei toimi niin ei toimi.

      • ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
        Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?


      • helppo......
        lammas-jr kirjoitti:

        ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
        Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?

        jokaiselle ohjelmallekin voi laittaa omat portit mitkä aukee kyseisen ohjelman käyttöön ja toisekseen ne voi avata myös kaikille... Tämä siis ainakin pro versiossa ku freetä en käytä...

        Laitetaan nyt vaikka yleisesti kaikille ohjelmille ohjeet tähän...

        Eli ku zonen aukasee ja valkkaa siitä sivusta välilehden firewall ja siitä sit ylhäältä välilehden main. Tämän jälkeen painaa internet zone securityn kohdalla custom nappii ni sieltähän niitä portteja alkaa löytyyn... yleensä ne portit on nuo udp ja tcp mitkä tarttee määrittää ja siihen vaan portin numerot mitkä haluu auki.


      • Utelias.
        helppo...... kirjoitti:

        jokaiselle ohjelmallekin voi laittaa omat portit mitkä aukee kyseisen ohjelman käyttöön ja toisekseen ne voi avata myös kaikille... Tämä siis ainakin pro versiossa ku freetä en käytä...

        Laitetaan nyt vaikka yleisesti kaikille ohjelmille ohjeet tähän...

        Eli ku zonen aukasee ja valkkaa siitä sivusta välilehden firewall ja siitä sit ylhäältä välilehden main. Tämän jälkeen painaa internet zone securityn kohdalla custom nappii ni sieltähän niitä portteja alkaa löytyyn... yleensä ne portit on nuo udp ja tcp mitkä tarttee määrittää ja siihen vaan portin numerot mitkä haluu auki.

        Ehkä tässä on ongelma. Minulla on free.
        Noita custom juttuja ei ole.
        Taitaa olla tahallaan tehty että on pakko hankkia PRO.
        Voiko tämä olla totta?


      • Utelias.
        lammas-jr kirjoitti:

        ZoneAlarmin kanssa on suuri ihme saada oma serveri toimimaan. Mut en tajunnu yhtään mikä on ongelma.
        Etkö pääse servulle? Eikö kaverit pääse servulle? Kenen servu?

        Siis jos sais toimimaan edes koneelta koneelle, peer to peer systeemin mutta kun perkele ei toimi.
        Vai mikä directplaykin välissä valittaa.

        Eli kahden pelaajan välinen ja pelkästään osoitteilla. Tehokkaampi kone tietysti host.


      • Utelias. kirjoitti:

        Siis jos sais toimimaan edes koneelta koneelle, peer to peer systeemin mutta kun perkele ei toimi.
        Vai mikä directplaykin välissä valittaa.

        Eli kahden pelaajan välinen ja pelkästään osoitteilla. Tehokkaampi kone tietysti host.

        Zonehan siinä tulee vastaan pyllistelemään... luulisin. Voihan sitä kokeilla muutakin palomuuria. Sygatea tai Kerioo ja kattoo miten toimii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe