Mikä on se vihreän ominaisuus, mikä tekee siitä vihreää?
Who is the divine being, who makes the grass green?
Vihreä
hamus
3
286
Vastaukset
- En tiiä
Tuohon suomen kieliseen en osaa vastata.
Englannin kielinen kysymys on helppo. Mikä tekee ruohon vihreäksi: Ruoho heijastaa tietyn aallonpituista valoa joka nähdään vihreänä.- en mäkään
Ei kai sillä ole mitään pysyvää ominaisuutta.
Taiteen perusopetus: Väri on aistihavainto, jonka aiheuttaa valo heijastuessaan esineen pinnasta tai kulkeutuessaan aineen läpi ihmisen TAJUNNASSA.
- humus
No kato hei se on eka vihree sit se kuivataan niin se on harmaa sit se poltetaan niin se on tuhkaa eikä siit sit enää tuu ruohoo. Sit ei oo enää yhtään mitään eiks niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171