Eläminen ja kannan ottaminen sen mukaan, mihin uskoo,
huolimatta vastustuksesta, ja painostuksesta, joka
repii kestävyyttäsi
...merkitsee, että olet Rohkea.
Hymyileminen, huolimatta siitä
kuinka sisuksiasi repii,
tukeaksesi toisia
...merkitsee, että olet Vahva.
Se, että et anna minkään pysäyttää sinua
tekemästä sitä, mitä sydämessäsi tunnet
olevan Oikein
...tarkoittaa, että sinulla on Päättäväisyyttä.
Jos teet enemmän, kuin sinulta odotetaan
tehdäksesi toisten elämän hieman siedettävämmäksi
ja valittamatta
...tarkoittaa, että sinulla on Myötätuntoa.
Ystävän auttaminen
huolimatta siitä, kuinka paljon aikaa
tai vaivaa siihen kuluu
ja parhaan kykysi mukaan
...tarkoittaa, että olet Lojaali.
Enemmän antaminen, kuin sinulla on
odottamatta mitään takaisin
...tarkoittaa, että olet Epäitsekäs.
Pitämällä lippusi korkealla,
olemalla parasta, mitä osaat olla,
kun elämä näyttää hajoavan jalkoihisi,
kohdatessasi jokaisen vaikeuden luottamuksella,
että aika tuo tullessaan parempia huomisia,
antamatta periksi
..tarkoittaa, että sinulla on Varmuutta.
--Tekijä tuntematon
Sinulle
10
352
Vastaukset
- Tollo28
Vau. Onpa vanha aihe...
Oho. Maailma totisesti on parantunut vuodesta 2002.
- Tollo28
Miksi näin?
Koska vuonna 2003 julkaistiin suosikkilevyni. :)
(lisäksi myös siksi, että vuonna 2002 oli helvetin pitkiä ja mitäänsanomattomia aforismeja)jokutyyppi19 kirjoitti:
Koska vuonna 2003 julkaistiin suosikkilevyni. :)
(lisäksi myös siksi, että vuonna 2002 oli helvetin pitkiä ja mitäänsanomattomia aforismeja)Kuten aloitus?
Nimenomaan. Tosin vuonna 2002 en luultavasti olisi joutunut vääntämään tätä ihan näin rautalangasta....
jokutyyppi19 kirjoitti:
Nimenomaan. Tosin vuonna 2002 en luultavasti olisi joutunut vääntämään tätä ihan näin rautalangasta....
Ymmärsin kyllä, elämäni vain on tylsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530