oon huono koulussa!

tyttö 11

Mie olen huono koulussa! En jaksa harjoitella niihin tyhmiin kokeisiin ja en kyll muutenkaan. keskiarvo 7 jos jotkut on hyvii koulus ( nössöt siis, jos keskiarvo yli 8.) Niin olkaa tyytyväisiä.

54

5344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rofl

      "( nössöt siis, jos keskiarvo yli 8.)" kuinka niin, eikös se ole hyvä jos keskiarvo on yli 8

    • on fiksua!

      Mun mielestä sun kannattais lukea niihin kokeisiin, koska se tarkoittaa, että tulevaisuudessa pääset niihin kouluihin joihin tahdot ja saat sellaisen työ, josta pidät, etkä joudu johokin kamalaan työhön vain siksi, ettet laiskuuttais jaksanut lukea koulussa.

      Ne ihmiset, jotka ei lue ja ovat sen takia huonoja, on surkimuksia. Eri asia on, jos lukee ja silti ei pärjää.

      • ei-keksi.nimee

        Olen tässä asiassa ihan samaa mieltä.


    • ei hyvä

      No mulla oli keskiarvo 5.8 kun peruskoulusta pääsin...

    • ---

      Ei tarvitse olla nössö saadakseen hyviä numeroita. Jotkut vaan on älykkäämpiä kuin toiset.

      • just..

        mitää nössöi olla jos on hyvä/kiitettävä k.a...
        sellaset on ihan nössöi kellä on huono keskiarvo ja ei lue ollenkaa... ja sitte vielä kehtaa leuhkia sillä!!!

        Kuulkaas nyt!!! xDxD


    • lasisusi

      Itselläni on keskiarvo siinä 9 tietämillä, mutta arvoo kuule 2 kertaa huvittaako mua lukea pätkääkään! Joskus tekis mieli paiskata kirja seinään, mutta sitä pitää vaan ottaa itteänsä niskasta kiinni ja alkaa lukemaan.

      Vinkiksi vielä; ne jotka ovat niin lahjakkaita että saavat kokeista 9-10 ilman lukemista on kyllä hieno asia, mutta jossain sekin raja tulee vastaan. Näillä "superlahjakkuuksilla" saattaa tulla sellaien asia eteen että he eivät lue kokeisiin koska eivät ole tottuneet lukemaan, ja siitä se alamäki alkaa. Ei ole mikään uusi asia että tavalliset oppilaat jotka lukevat läksyt hyvin ja lukevat koekisiin tunnolisesti ovat niitä luokan parhaiten menestyneimpiä.

      Tsemppiä lukemiseen

      • tyttö 11

        Te ootte vain kateelisia kun mä en ole NÖSSö toisin kuin eräät...


      • minna

        olet oikeassa tyttö 11. Nössöjähän näyttää olevan aika paljon... T: tyttö


      • sä...
        minna kirjoitti:

        olet oikeassa tyttö 11. Nössöjähän näyttää olevan aika paljon... T: tyttö

        ..et voi täällä muita alkaa haukkuu nössöiks jos ite oot huono koulussa! ja miten me muut voidaan sun asiassas auttaa (mä oon huono koulussa..mitä mä teen?" käyttäisit ees vähän sitä päätäs!


      • lasisusi
        sä... kirjoitti:

        ..et voi täällä muita alkaa haukkuu nössöiks jos ite oot huono koulussa! ja miten me muut voidaan sun asiassas auttaa (mä oon huono koulussa..mitä mä teen?" käyttäisit ees vähän sitä päätäs!

        Mä en ymmärrä miks ensiksikään haukkua toista nössöksi. Ei ole kovin järkevää. Taitaa olla muuten toivoton tapaus kun alkaa haukkumaan jos yrittää neuvoa.


      • Jani Koo
        tyttö 11 kirjoitti:

        Te ootte vain kateelisia kun mä en ole NÖSSö toisin kuin eräät...

        Olen 12.. Ei näytä nössöjä noi 8-9 keskiarvosetkaan.. Omani 7,3 . Ja nössöjä.. Ei se ole nössöä.. Se on älykkyyttä. Tai hikkeyttä :>


    • ....

      Minäkin olin/olen huono koulussa, mutta silti sitä yliopistossa opiskellaan. Kannattaa aina miettiä riippuuko tavoitteiden saavuttaminen oikeasti mistään älykkyydestä vai onko ehkä vaivannäöllä ja sinnikkyydelläkin jotain tekemistä asian kanssa. Myöskään ne kouluaikojen huonot arvosanat eivät kuitenkaan ole lopullinen tuomio. Jos ei ole "hikke" kuten en minäkään niin on vain nähtävä suurempi vaiva ja luettava enemmän. Ja toisaalta ne onnistumisen hetket tuskin maistuisivatkaan niin hyviltä jos ei oikeasti olisi nähnyt vaivaa ja tiennyt tehneensä jotain asialle. Laiskuus pois, sitä ei työelämässäkään arvosteta.

      • tyttö 11

        nössöjä on paljon, mutta, vaikka olen huono koulussa arvostan saavutuksiani. Enkä ole samalainen tyhmyri kun esim: Sofia. Hän sanoo, ettei hänelle kelpaa esim: 9, vaikka hänen todistuksen arvosana oli yli 9, joten ei hän voi parempaan pystyä terveisiä minna sulle sä et onneksi ole nössö ja mä san sanoa nössöja nössöix jos haluun...


      • your_lucky_star
        tyttö 11 kirjoitti:

        nössöjä on paljon, mutta, vaikka olen huono koulussa arvostan saavutuksiani. Enkä ole samalainen tyhmyri kun esim: Sofia. Hän sanoo, ettei hänelle kelpaa esim: 9, vaikka hänen todistuksen arvosana oli yli 9, joten ei hän voi parempaan pystyä terveisiä minna sulle sä et onneksi ole nössö ja mä san sanoa nössöja nössöix jos haluun...

        Viitisikös tätä edes kommentoida? Typerää mikä typerää, mutta kannataa miettiä mitä suustaan päästää...
        Itse en ole huippuoppilas, muttei se keskiarvo alle 8 kuitenkaan ole. Omiin suorituksiin olen ihan tyytyväinen.
        Mutta mainittakoon [asia on kyllä jo tullut selväksi moneen otteeseen] ettei ka. ole mikään nössöyden mittari. Mitäköhän iloa on haukkua hyviä oppilaita nössöiksi?


      • kateutta
        your_lucky_star kirjoitti:

        Viitisikös tätä edes kommentoida? Typerää mikä typerää, mutta kannataa miettiä mitä suustaan päästää...
        Itse en ole huippuoppilas, muttei se keskiarvo alle 8 kuitenkaan ole. Omiin suorituksiin olen ihan tyytyväinen.
        Mutta mainittakoon [asia on kyllä jo tullut selväksi moneen otteeseen] ettei ka. ole mikään nössöyden mittari. Mitäköhän iloa on haukkua hyviä oppilaita nössöiksi?

        Taitaa tuo tyttö kuitenkin salaa kadehtia hyviä oppilaita ja kun ei voi muuten heitä haukkua, käyttää sellaista sanaa [nössö], joka ei oikeastaan edes tarkoita mitään.

        Kun ei voi haukkua tyhmäksi eikä rumaksi, tai puuttua ulkoiseen olemukseen, niin otetaan sitten joku slangisana from outer space ...


    • katumusenkeli

      Jos on huono koulussa, ei siihen ole syynä mikään muu, kuin oma itsensä ja laiskuutensa. Jos et viitsi niihin kokeisiin lukea, niin kyllähän sitä tyhmänkin luulisi tietävän, mikä ongelmana on, ja sehän on laiskuutesi, jolle kukaan muu ei voi mitään.

      Ja tuosta nössö jutusta. Siis nössöhän on vähän myös, kuin sellainen ujo hissukka, ja sinä meinaat, että kaikki yli 8:n keskiarvon omaavat ovat sellaisia? Vähämpä tiedät, niistä henkilöistä, jotka näkevät vaivaa kokeisiin. :) Nössö on myös sellainen henkilö, joka sivusta seuraa, eikä osallistu juuri mihinkään ja nössö voi usein olla myös huono koulussa. En ala nyt ketään haukkumaan. Mutta minusta sinun asenteesi tyttö 11 on todella ikävä.

      Eli sinulla on asenne ongelma, niin kouluun, kuin sinua paremmin koulussa menestyviin henkilöihin liittyen. Myös motivaatiosi koulun suhteen näyttää olevan kadoksissa. Mutta ei kukaan tällä palstalla voi asenteellesi mitään, jos olet päättänyt vihata koulua, niin minkä muut sille voi? (Huom, en tiedä, vihaatko todella koulua) Muuta kuin, että kehottavat muuttamaan asennettasi.

      Mutta jos ongelmasi liittyvät oikeasti huonoon muistiin, niinkuin minulla (Huom, en silti ole huono koulussa, keksiarvo siinä 8:n), niin muistiharjoitukset auttavat ja kehittävät muistiasi. Tämä tietenkin vaatii haluasi kehittää itseäsi. Ja sitten vaan pitää todella lukea niihin kokeisiin ja aloittaa se hyvissä ajoin. (Minä aloitan n. viikkoa ennen kokeisiin luvun, vähän pakkokin, ja luen joka ilta koealueen läpi) Sillä "kertaushan on opintojen äiti" ja minulla tämä ainakin pätee. Ja voin sanoa, että en pärjäisi, jos jättäisin kokeisiin luvun viimeiseen päivään...

      Eli minun muistini on oikeasti todella huono, olen huomannut tämän pistokkaissa, joihin en ole lukenut. Sillä luokan "taka pulpetin pojatkin" pärjäävät niissä minua paremmin, jos minä en siis ole lukenut. Saatan hyvin saaha siitä matikan testistä viitosen ja se johtuu muististani, koska en todellakaan ole laiska (siis olen opiskellut pistokkaan alueet aikoinaan, mutta jos en ole sitten vähän aikaan niitä kerrannut, en todellakaan muista enään juuri mitään) Olen kuitenkin hyväksyt huonon muistini ja se teettää vain enemmän töitä minulla.

      Stemppiä sinulla tyttö11, ei muillakaan koulu ole ruusuilla tanssimista

      • katumusenkeli

        Minusta tuntuu, että kun keskiarvosi laskee siihen kuutoseen, muuttuu tuo sinun laatimasi "nössö rajakin" 8:ta 7:n. :)

        Ja motivaatioista vielä. Minulla esimerkiki on tällaisia:
        -Kaikki ystäväni tähtäävät hyvään lukioon, enkä takuulla pääse sellaiseen, jos en pärjää koulussa ja näin ollen lue kokeisiin. Eli siis ystävät, on yksi motivaationi.

        -Toinen on hyvän olon ja onnistumisen tunne, kun on päntännyt todella johonkin kokeeseen, esimerkiksi juuri muistin kannalta historian kokeet ovat vaikeimmat, ja saa hyvän numeron, on onnistumisen tunne mahtava.

        -Sitten myös se, että asettaa itsellensä tavoitteet. Ei aluksi liian korkeita, eikä itseään pidä verrata ystäviin, vaan edellisiin tuloksiinsa, eli itseensä.


        Toivottavasti tästä oli jtn apua. :)


      • tyttö 11
        katumusenkeli kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että kun keskiarvosi laskee siihen kuutoseen, muuttuu tuo sinun laatimasi "nössö rajakin" 8:ta 7:n. :)

        Ja motivaatioista vielä. Minulla esimerkiki on tällaisia:
        -Kaikki ystäväni tähtäävät hyvään lukioon, enkä takuulla pääse sellaiseen, jos en pärjää koulussa ja näin ollen lue kokeisiin. Eli siis ystävät, on yksi motivaationi.

        -Toinen on hyvän olon ja onnistumisen tunne, kun on päntännyt todella johonkin kokeeseen, esimerkiksi juuri muistin kannalta historian kokeet ovat vaikeimmat, ja saa hyvän numeron, on onnistumisen tunne mahtava.

        -Sitten myös se, että asettaa itsellensä tavoitteet. Ei aluksi liian korkeita, eikä itseään pidä verrata ystäviin, vaan edellisiin tuloksiinsa, eli itseensä.


        Toivottavasti tästä oli jtn apua. :)

        Miten ihmeessä te olette saaneet vapaa-aikaa nössöt?
        Ja mie tiedän kyllä mitä teen... on mullakin huono muisti, sille kun ei vaan voi mitään. Sori jos loukkasin teidän nössöjen opiskelutunteita. Joten sille ei kun vaan voi mitään... Onnea minna sinulle ja muillekin hyville ihmisille

        t: mie :D


      • tyttö 11
        katumusenkeli kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että kun keskiarvosi laskee siihen kuutoseen, muuttuu tuo sinun laatimasi "nössö rajakin" 8:ta 7:n. :)

        Ja motivaatioista vielä. Minulla esimerkiki on tällaisia:
        -Kaikki ystäväni tähtäävät hyvään lukioon, enkä takuulla pääse sellaiseen, jos en pärjää koulussa ja näin ollen lue kokeisiin. Eli siis ystävät, on yksi motivaationi.

        -Toinen on hyvän olon ja onnistumisen tunne, kun on päntännyt todella johonkin kokeeseen, esimerkiksi juuri muistin kannalta historian kokeet ovat vaikeimmat, ja saa hyvän numeron, on onnistumisen tunne mahtava.

        -Sitten myös se, että asettaa itsellensä tavoitteet. Ei aluksi liian korkeita, eikä itseään pidä verrata ystäviin, vaan edellisiin tuloksiinsa, eli itseensä.


        Toivottavasti tästä oli jtn apua. :)

        Miten te nössöt olette tänne päässeet? Eihän teillä ole yhtään vapaa-aikaa, muuta kun opiskeluihin ja tiedeohjelmiin? Taisi äiti pakottaa katsoa mun viestei, no mutta heippa ja muistakaa kanttii olla vähän surkeampi, koska on silloin enemmän vapaa-aikaa ja taitoa olla ihminen eikä nössö... Ottakaapa vinkkini vauvasta vaariin... Kiitos minnaa olet paras!!!


      • heh
        tyttö 11 kirjoitti:

        Miten te nössöt olette tänne päässeet? Eihän teillä ole yhtään vapaa-aikaa, muuta kun opiskeluihin ja tiedeohjelmiin? Taisi äiti pakottaa katsoa mun viestei, no mutta heippa ja muistakaa kanttii olla vähän surkeampi, koska on silloin enemmän vapaa-aikaa ja taitoa olla ihminen eikä nössö... Ottakaapa vinkkini vauvasta vaariin... Kiitos minnaa olet paras!!!

        Miten noin tyhmä osaa käyttää tietokonetta? Taisi äiti näyttää, miten Internet toimii... Mutta miten sulla on vapaa-aikaa? Eikös noin tyhmän pitäisi lukea koulukirjoja, että keskiarvo olisi edes se surkea 7! Yritäpä kehittää henkisiä kykyjäsi, koska silloin on enemmän vapaa-aikaa ja taitoa olla ihminen eikä tyhmä.


      • katumusenkeli
        tyttö 11 kirjoitti:

        Miten te nössöt olette tänne päässeet? Eihän teillä ole yhtään vapaa-aikaa, muuta kun opiskeluihin ja tiedeohjelmiin? Taisi äiti pakottaa katsoa mun viestei, no mutta heippa ja muistakaa kanttii olla vähän surkeampi, koska on silloin enemmän vapaa-aikaa ja taitoa olla ihminen eikä nössö... Ottakaapa vinkkini vauvasta vaariin... Kiitos minnaa olet paras!!!

        Niin kuin näkyy, rekistöröin nimimerkkini. :)

        Mutta, miksi ihmeessä alunperinkään aloit valittamaan, kuinka huono koulussa olet, jos et apua halunnut?

        Ja sitten palaan vielä tuohon, että itseään ei pidä verrata muihin, vain itseensä ja aijempiin tuloksiinsa. :) Jos minä vertaisin kasin todistustani hyvän ystäväni todistukseen, olisin aika surkea, eli sinun "teoriasi" perusteella en olisi nössö. Mutta en tähtää nyt siihen, minulla kun on ihan sama, millainen sinun vääristynyt kuvasi hyvin koulussa pärjäävistä on, vaan siihen, että asioilla on monta puolta. Ja tuo sinun "teoriasi" ontuu pahemman kerran...

        Ja mistä ihmeestä keksit tiedeohjelmat? Ja miksi jankkaat tuota nössö sanaasi jatkuvasti ja toistat itseäsi? Onko tytöllä vähän sanavarasto köyhtynyt vuosien varrella?

        Viimeinen neuvo sinulle:
        Ilmaisesta koulusta kannattaisi ottaa kyllä kaikki irti. :) Siis, eihän se elämä itsestään nenäsi eteen kävele, höpsö, kyllä sitä jtn täytyy itsekkin sen eteen tehdä. Tälläkin asialla on tietenkin monta näkökulmaa... Siis sinun käsityksesi hyvästä tulevaisuudesta on varmasti eri, kuin minun ja ken tietää, kumpi niistä olisi sen parempi.

        Ja tulet kyllä vanhempana katumaan, jos koulun käyntisi oli pelkkä pohjanoteeraus.

        Ja miksi olet näin ilkeä? Minusta kyllä olet nössö sanoinesi aika huvittava, mutta uskon, että tarkoituksesi oli olla ilkeä kaikille, jotka menestyvät sinua paremmin koulussa.


      • WTF.
        heh kirjoitti:

        Miten noin tyhmä osaa käyttää tietokonetta? Taisi äiti näyttää, miten Internet toimii... Mutta miten sulla on vapaa-aikaa? Eikös noin tyhmän pitäisi lukea koulukirjoja, että keskiarvo olisi edes se surkea 7! Yritäpä kehittää henkisiä kykyjäsi, koska silloin on enemmän vapaa-aikaa ja taitoa olla ihminen eikä tyhmä.

        Samaa mieltä.^^


      • yli 8 keskiarvo..
        tyttö 11 kirjoitti:

        Miten te nössöt olette tänne päässeet? Eihän teillä ole yhtään vapaa-aikaa, muuta kun opiskeluihin ja tiedeohjelmiin? Taisi äiti pakottaa katsoa mun viestei, no mutta heippa ja muistakaa kanttii olla vähän surkeampi, koska on silloin enemmän vapaa-aikaa ja taitoa olla ihminen eikä nössö... Ottakaapa vinkkini vauvasta vaariin... Kiitos minnaa olet paras!!!

        Itselläni on todistuksen keski arvo 9 ja hyvin pyyhkii.. Eikä kokeiisiin tarvi lukea kunhan muistaa vaan tärkeimmät asiat ja tiedän yhden ihmisen jolla keski arvo on lähemmäs 10 ja on suosittu luokkani keskuudessa..Ainii ja läksyt tehdään tunnin alussa että vapaa aikaa jää ^^


      • Millä evillä?
        yli 8 keskiarvo.. kirjoitti:

        Itselläni on todistuksen keski arvo 9 ja hyvin pyyhkii.. Eikä kokeiisiin tarvi lukea kunhan muistaa vaan tärkeimmät asiat ja tiedän yhden ihmisen jolla keski arvo on lähemmäs 10 ja on suosittu luokkani keskuudessa..Ainii ja läksyt tehdään tunnin alussa että vapaa aikaa jää ^^

        Sinun yli kasin keskiarvosi on kyllä sitten kasattu muista aineista kuin äidinkieli. Et osaa edes esim. pilkkusääntöjä, yhdyssanoista puhumattakaan! Yritäpä nyt skarpata vähäsen!


    • Keskiarvo 9,2

      Ne joilla keskiarvo on yli 8 on viisaampia kuin sä..Ei kannata haukkuu niitä nössöiks jos oot kateellinen.Sitäpaitsi vaan älyllisesti jälkeenjääneillä keskiarvo on joku 7..LOL !!!!

      • harjoittele!

        Keskiarvo viime vuonna viitosen lopulla: 7.8 tai jotain vastaavaa..
        nyt: 8.3 tai sinne suuntaan! ajatelkaa mikä muutos. ja koko ajan on koulunkäynti parantunut. seiskalle, kun menen, toivon että keskiarvo hipoisi ysiä.. olisin onnellinen! niin paljon kun olen tehnyt töitä tämän eteen! ^^
        -tyytyväinen itseensä-


    • 3+9

      Täällä on kanssa yksi nössö, mun keskiarvo on 9,6. Harrastan potkunyrkkeilyä. Saa tulla lyömään, jos osuu.

    • haluaa olla hyvä

      Itsekki olen huono koulussa tahtoisin olla hyvä, mutta lukeminen ei jää vain päähän :/

    • reps...

      Vai et oikein NÖSSÖ? Mikäs taaperotiimien kokoontuminen täällä on meneillään? :DD No kyllä se siitä, muista vain syödä se aamupuuro ja tehdä lukuläksyt!

    • monkibeibehh

      Nössö?
      Oma keskiarvoni on noin. 8.5 ja omasta mielestäni se on melko helppo ja ilman sen suurempia ponnisteluja tavoitettavissa oleva ka. Itselläni todella paljon vapaa-aikaa vaikka lteenkin läksyni ja luen yleensä kokeisiin, yleensä tosin muistan suurimman osan tunneilta sillä kuuntelen opettajaa. Silti en itseäni voisi nössöksi kutsua, sen verran huono käytös arvosana mulla on :D

      Mutta joo, Suomessa on todella helppo saada hyvä ka, kun esimerkiksi Ranskassa ja Amerikassa joissa olen kummassakin asunut :p

      Turha sitä on itteänsä parempia on tulla haukkumaan nettiin.

    • Ludovician

      Joo-o. Sanoisin aloittajaa nössöksi kun pitää tulla tänne itkemään jos jotkut vaan on parempia koulussa. Ei pidä murehtiko sitä, onko älykäs vai ei. Luottakaa kovaan työhön, hellittämättömyyteen ja päättäväisyyteen.

    • huono koulussa=(

      luen kokeisiin 2 pvä ennen,kotona vielä muistan mitä luin mutta kokeessa en muista MITÄÄN!
      joten auttakaaa mua ja kertokaa miten lukisin???=(

      • hahahah

        avaa kirja ja lue


    • ulkomalainen

      hevetti mulle sama ongelma olen ulkomalainen asun suomessa melkein 3 vuotta ja mun keski arvo on 7 ja mä en lue yhtääÄÄÄäää autakaaa mä on kasillä ja halun menaa lukio

    • uhujigfh

      juu toi on täysin totta mitä toi lasisusi sano. Mää luulin olevani älykäs kun läpäisin yläasteen 8:n keskiarvolla lukematta juuri ollenkaan. Mutt sit lukiossa kokeet menee päin helvettiä jos ei lue ollenkaan saa olla tyytyväinen 6:sesta.

    • frfgtfhghhkjk

      miten te luette kokeisiiin

    • OON PASKA

      OON surkee kouluss.
      T. Sara UKKONEN

    • Haista paska

      Suutuin tosta että "(nössöt siis, jos keskiarvo yli 8.)". Voihan sitä olla koviskin vaik ois 10 keskiarvo. Vittu oot ite niin luuseri ku joku seiskan ka ja sit sanot et joo ootte kaikki nössöi keillä yli kasin keskiarvo kun ittees vaan harmittaa joku luuseri 7n ka

      Mun ka 8.93 ja lukuaineiden 9.0 ja vittu en ole nössö :P

    • totuuuuskaru

      oot huono koulussa koska olet NAINEN

      • räyhh

        sukupuolirasismia!


    • lokdodssfs

      Mä oon paljon huonompi. Keskiarvo 6 ja puolet kokeista on 4 ....

    • gaas

      jouluna mun keski arvo oli 5 tavoitteena olis se 6

    • homooo

      En tajuu tuota juttuu et miten nii on nössö jos on hyvä tai keskitasone koulissa

      • Anonyymi

        niin


    • Anonyymi

      Mä luen niihin mut ja silti mun hunoin numero on 6-. Ja tänään sain fysiikan kokeesta 7 vaik oikeesti yritin. Mun vanhempii harmittaa koksa mä oisin saanu siit 9 tai 8 (mitä yleensä saan) mut nyt se ei menny hyvin koska en osannu piirtää miten valo taittuu ja siihen ei auta se et mun äiti ragee ihan sairaasti niinku mitä se enää autaa ? Vaik ehkä siihen kokeeseen vaikutti sekinet en tykkää fysiikasta yhtään

      • Anonyymi

        Pyydä apuja opettajilta, että miten sinulle löydetään tapa jolla selittää niin, että käsität asian. Jokainen ihminen oppii hieman erilailla, etenkin kun on kouluaineista kyse, ja joskus pitää vain keksiä keino mikä toimii omalla kohdalla.


    • Anonyymi

      Aika moni tässäkin threadissä (sori anglismista) saisi parempia numeroita jos osaisivat kirjoittaa suomea.

      • Anonyymi

        Aika moni tässä keskustelussa on parempia ihmisiä kuin sinä, heidän lukihäiriöstä tai muusta huolimatta. Suomen kieli on muuttuva kieli muutenkin, kuten kaikki muutkin kielet.
        Se, että itse olet etuoikeutetussa asemassa ja sinulla ei ole oppimishäiriöitä sekä olet saanut riittävää apua opintoihin, ei tosiaankaan tee sinusta parempaa ihmistä. Olet vain hemmoteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni tässä keskustelussa on parempia ihmisiä kuin sinä, heidän lukihäiriöstä tai muusta huolimatta. Suomen kieli on muuttuva kieli muutenkin, kuten kaikki muutkin kielet.
        Se, että itse olet etuoikeutetussa asemassa ja sinulla ei ole oppimishäiriöitä sekä olet saanut riittävää apua opintoihin, ei tosiaankaan tee sinusta parempaa ihmistä. Olet vain hemmoteltu.

        Vai muuttuvaa kieltä?
        Ei minusta. Pelkkää osaamattomuutta:

        "Mä luen niihin mut ja silti mun hunoin numero on 6-. Ja tänään sain fysiikan kokeesta 7 vaik oikeesti yritin. Mun vanhempii harmittaa koksa mä oisin saanu siit 9 tai 8 (mitä yleensä saan) mut nyt se ei menny hyvin koska en osannu piirtää miten valo taittuu ja siihen ei auta se et mun äiti ragee ihan sairaasti niinku mitä se enää autaa ? Vaik ehkä siihen kokeeseen vaikutti sekinet en tykkää fysiikasta yhtään"



        "Suutuin tosta että "(nössöt siis, jos keskiarvo yli 8.)". Voihan sitä olla koviskin vaik ois 10 keskiarvo. Vittu oot ite niin luuseri ku joku seiskan ka ja sit sanot et joo ootte kaikki nössöi keillä yli kasin keskiarvo kun ittees vaan harmittaa joku luuseri 7n ka

        Mun ka 8.93 ja lukuaineiden 9.0 ja vittu en ole nössö :P"


        "mitää nössöi olla jos on hyvä/kiitettävä k.a...
        sellaset on ihan nössöi kellä on huono keskiarvo ja ei lue ollenkaa... ja sitte vielä kehtaa leuhkia sillä!!!

        Kuulkaas nyt!!! xDxD"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai muuttuvaa kieltä?
        Ei minusta. Pelkkää osaamattomuutta:

        "Mä luen niihin mut ja silti mun hunoin numero on 6-. Ja tänään sain fysiikan kokeesta 7 vaik oikeesti yritin. Mun vanhempii harmittaa koksa mä oisin saanu siit 9 tai 8 (mitä yleensä saan) mut nyt se ei menny hyvin koska en osannu piirtää miten valo taittuu ja siihen ei auta se et mun äiti ragee ihan sairaasti niinku mitä se enää autaa ? Vaik ehkä siihen kokeeseen vaikutti sekinet en tykkää fysiikasta yhtään"



        "Suutuin tosta että "(nössöt siis, jos keskiarvo yli 8.)". Voihan sitä olla koviskin vaik ois 10 keskiarvo. Vittu oot ite niin luuseri ku joku seiskan ka ja sit sanot et joo ootte kaikki nössöi keillä yli kasin keskiarvo kun ittees vaan harmittaa joku luuseri 7n ka

        Mun ka 8.93 ja lukuaineiden 9.0 ja vittu en ole nössö :P"


        "mitää nössöi olla jos on hyvä/kiitettävä k.a...
        sellaset on ihan nössöi kellä on huono keskiarvo ja ei lue ollenkaa... ja sitte vielä kehtaa leuhkia sillä!!!

        Kuulkaas nyt!!! xDxD"

        Mitä iloa saat siitä, että vietät illat selaamassa lasten kirjoituksia, suurin osa niistä vuosien takaa, ja tulet heitä kiusaamaan? Sääliksi käy, että sinulla on näin surkee elämä.
        Voiko tuollaisesta edes parantua? Sentään niitä joilla on oppimishäiriö niin pystytään auttamaan ja he voivat kehittyä hyviksi sekä viisaiksi ihmisiksi.


    • Anonyymi

      ka 7? se on just hiton hyvä mul ka 5.8 viime vuon ja olin jo iha innoissaa et ainakaa en jää luokalle

    • Anonyymi

      Jonin yläkoulu alkoi uudella paikkakunnalla yhä kiusattuna. Kuitenkin kahdeksannella luokalla tilanne kääntyi.

      Kiusatusta kiusaajaksi
      – Itsetuntoni oli niin romutettu ala-asteen kiusaamisella, että koin etten kelpaa kenellekään millään tavalla. Olin valmis hakemaan hyväksyntää sellaisesta porukasta, joka ei ollut se paras mahdollinen. Jouduin siis yläasteella mukaan kiusaajaporukkaan.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f994d478-163b-471b-88a4-37e0aed148fd

    • Anonyymi

      Mikä auttaa siihen jos on huono päivä koulussa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe