Kertoisinko teille elämäni naisista?
ELÄMÄNI NAISET
66
2418
Vastaukset
- historiaa
ihaillaan jotain miestä kun sillä useita naisia.Jos naisella monta miestä,sitä hyljeksitään jopa naiset ajattelee näin!
- Auer Vaara
Historia toistaa itseään.
Meilläkin oli ja on edelleen omat AuerVaaramme.
Naiset rakastavat vaaroja vaikka ne olisivat miten autereisia. - CASANOVA
Siis,
saanko minä kertoa elämäni naisista?
Te voitte kertoa historiastanne aloittamalla oman keskustelun ihan mieleisestä aiheestanne.
Auer Vaara voi tietysti tuoda asiaan oman näkemyksensä, mutta minä haluan kertoa vain oman elämäni naisista.
En kuitenkaan kuvittele teitä tämän kiinnostavan vai kiinnostuittekos sittenkin edes iukan? - CASANOVA
Sinulle, kuten meille useimmille oma äiti on kaikkein rakkain. Sitten omien lasten äiti.
- CASANOVA
Auer Vaara kirjoitti:
Historia toistaa itseään.
Meilläkin oli ja on edelleen omat AuerVaaramme.
Naiset rakastavat vaaroja vaikka ne olisivat miten autereisia.auer Vaara, sinut tunnetaan Suomessa ja muuallakin naisten sydänten murskaajana.
Kertoisitko hieman omasta äidistäsi ja suhteestanne? - Ruben Oskar
CASANOVA kirjoitti:
auer Vaara, sinut tunnetaan Suomessa ja muuallakin naisten sydänten murskaajana.
Kertoisitko hieman omasta äidistäsi ja suhteestanne?"AUERVAARA eli kaunis valhe
Esitys on poistunut ohjelmistosta 12.2.2006"
Näin kerrotiin tiedotteessa viikko sitten.
"Ruben Oskar Auervaara - elämä ja tekoset
Ruben Oskar oli yksi Suomen tunnetuimmista rikollisista. Hän syntyi Turussa 1906 ja hänen ristimänimensä oli Ruben Oskar Jansson. Pikkurikolliseksi ajautunut mies muutti sukunimensä Auervaaraksi jo alle kolmekymppisenä ja esiintyi usein tekaistuilla nimillä, lainasi muiden elämää, pukuja ja esineistöä. Hän eli operetin maailmassa."
En vain ymmärrä miksi minut nimetään Suomen tunnetuimmaksi rikolliseksi ihan julkisesti vielä vuosisata syntymäni jälkeen.
Onko se todella rikollista kun mies antaa naisille monia nautinnon hetkiä ja he haluavan antaa sitten hänelle rakaa kiitokseksi palveluista, joita häneltä ovat saaneet? - Giagomo
Ruben Oskar kirjoitti:
"AUERVAARA eli kaunis valhe
Esitys on poistunut ohjelmistosta 12.2.2006"
Näin kerrotiin tiedotteessa viikko sitten.
"Ruben Oskar Auervaara - elämä ja tekoset
Ruben Oskar oli yksi Suomen tunnetuimmista rikollisista. Hän syntyi Turussa 1906 ja hänen ristimänimensä oli Ruben Oskar Jansson. Pikkurikolliseksi ajautunut mies muutti sukunimensä Auervaaraksi jo alle kolmekymppisenä ja esiintyi usein tekaistuilla nimillä, lainasi muiden elämää, pukuja ja esineistöä. Hän eli operetin maailmassa."
En vain ymmärrä miksi minut nimetään Suomen tunnetuimmaksi rikolliseksi ihan julkisesti vielä vuosisata syntymäni jälkeen.
Onko se todella rikollista kun mies antaa naisille monia nautinnon hetkiä ja he haluavan antaa sitten hänelle rakaa kiitokseksi palveluista, joita häneltä ovat saaneet?Minusta taas tehtiin juuri uusi elokuva, jonka ohjasi Lasse Hallström.
Miksi sitä mainostetaan tällä tavalla?
"Hän oli maailman tunnetuin viettelijä. Seikkailija ja naamioitumisen mestari, jolla oli aina sana hallussa - kerrottiin, ettei yksikään nainen voinut vastustaa Casanovan charmia. Kunnes..."
Kuitenkin minulla oli nainen, jota todella rakastin, jota en kuitenkaan voinut saada, vai sainko? - Ajomies
Minusta tämä tarina on enemmän kuin ajankohtainen.
Viime aikoina on kovasti keskusteltu eduskunnassa käsiteltävänä olevasta "seksilaista".
Se on melko vakava juttu: uskaltaako enää suudella naista ilman, että joutuu siitä tekemään
tiliä jopa leivättömän pöydän ääreen.
Normaalistihan kaupankäynnissä on kaksi osapuolta; ostaja ja myyjä ja sitten tavara tai palvelu, joka vaihtaa omistajaa.
Mikä vaihtaa omistajaa kun kaksi täysi-ikäistä
vapaaehtoisesti sopii keskenään.
Kaupastahan saattaa toki olla kyse vaikkei siinä käytettäisi laisinkaan rahaa. Oletamme, että kaksi henkilöä on ollut ravintolaillallisella ja meidän kulttuurimme mukaan mies maksaa.
Nainen jää kiitollisuudenvelkaan ja haluaa puolestaan tarjota miehelle nautinnon nauttien toki itsekin.
Minusta "poliisi tarvitsee seksiohjeet"
kuten Hanna Jensen sanoo IL/15.2.06 kolumninsa otsikossa. - iitulitiituli
Ajomies kirjoitti:
Minusta tämä tarina on enemmän kuin ajankohtainen.
Viime aikoina on kovasti keskusteltu eduskunnassa käsiteltävänä olevasta "seksilaista".
Se on melko vakava juttu: uskaltaako enää suudella naista ilman, että joutuu siitä tekemään
tiliä jopa leivättömän pöydän ääreen.
Normaalistihan kaupankäynnissä on kaksi osapuolta; ostaja ja myyjä ja sitten tavara tai palvelu, joka vaihtaa omistajaa.
Mikä vaihtaa omistajaa kun kaksi täysi-ikäistä
vapaaehtoisesti sopii keskenään.
Kaupastahan saattaa toki olla kyse vaikkei siinä käytettäisi laisinkaan rahaa. Oletamme, että kaksi henkilöä on ollut ravintolaillallisella ja meidän kulttuurimme mukaan mies maksaa.
Nainen jää kiitollisuudenvelkaan ja haluaa puolestaan tarjota miehelle nautinnon nauttien toki itsekin.
Minusta "poliisi tarvitsee seksiohjeet"
kuten Hanna Jensen sanoo IL/15.2.06 kolumninsa otsikossa.Sitä onkin sit täst lähin tarkkaan katsottava ettei kenen kanssa läskimahan kanssa lähde illalliselle, jos se maksu siitä noin menee!
- Ajomies
iitulitiituli kirjoitti:
Sitä onkin sit täst lähin tarkkaan katsottava ettei kenen kanssa läskimahan kanssa lähde illalliselle, jos se maksu siitä noin menee!
Olen joskus aiemminkin kertonut, että vouti menio perintämatkalle erääseen taloon.
Oviahan ei ennen lukittu, joten sisään vain hieman koputellen.
Tusassa ei kuulunut hiiskaustakaan, mutta peräkamarista kuului hetekan jousien narahduksia
ja jotain ääntelyä.
_Voti avasi oven ja yllätti isännän enäntineen itse teossa:
- Jassoo, jaaha,
täällä vain nairahan ja verot on vielä maksamata...
Miten lie poliisin valtuuksilla;
voiko hän mennä tutkimaan kenenkään makuuhuoneeseen ainakaan ilman laillista etsintälupaa,
Siis, mitä etsiä.
Voipi käysä kuin muinoin oikeudenistunnossa eräälle todistajalle, joka kertoi kuulleensa....
Tuomari:
- Ei kuulemisesta oo mitää - pitää nähärä !
Todistaja poistui käräjäsalista, mutta ovella ilmavaivat olivat ylivoimaisia pidätellä.
Saliin kuului pryyy- ii !
Tuomari puyysi todistajan takaisin ja esitti syytöksen oikeuden halventamisesta, jolloin todistaja loihe lausumaan:
- Ei kuulemisesta oo mitää - PITÄÄ NÄHÄRÄ !
- Giagomo
Oletteko lukeneet kirjan Rakastunut Casanova tai kenties uuden elokuvan hänestä?
- XZXZX
Älä silti kerro!
- Don Juan
äläkä panttaa!
- Giagomo
Mene sinä sitten kylille kehuskelemaannaisjuttujasi koko seurakunnan kuullen kuinka olet onnistunut naisen iskemisessä, on mielesi tietenkin täynnä itseäsi pitkän odotuksen päättymisestä kavereille. Neuvon sinua, että on viisasta kuitenkin saada maine, että osaa pitää visusti suunsa seksiseikkaluistaan ja säilyttää salaisuudet vaieten kuin muuri. Uskomattoman moni nainen on valmis pieneen seikkailuun, mutta samalla pelkää että seikkailu tulee ilmi ja muiden ihmisten tietouteen lörpöttelevän "donjuanin" kautta.
Tuskin olet varteenotettava naissankari - luulen ma? - Tsingis -kaani
Giagomo kirjoitti:
Mene sinä sitten kylille kehuskelemaannaisjuttujasi koko seurakunnan kuullen kuinka olet onnistunut naisen iskemisessä, on mielesi tietenkin täynnä itseäsi pitkän odotuksen päättymisestä kavereille. Neuvon sinua, että on viisasta kuitenkin saada maine, että osaa pitää visusti suunsa seksiseikkaluistaan ja säilyttää salaisuudet vaieten kuin muuri. Uskomattoman moni nainen on valmis pieneen seikkailuun, mutta samalla pelkää että seikkailu tulee ilmi ja muiden ihmisten tietouteen lörpöttelevän "donjuanin" kautta.
Tuskin olet varteenotettava naissankari - luulen ma?Tiedemiehet ovat löytäneet varsin viriilin veikon. Jo 400-luvulla eläneellä Niall-nimisellä sotapäälliköllä on nimittäin yli kolme miljoonaa jälkeläistä eri puolilla maailmaa. Lasketaan melkoisen osan irlantilaismiehestä olevan lähtöisin mister Niallin housuista. Nialliakin tehokkaampi siementensä kylväjä oli 1200-luvulla Aasiaa hallinnut Tsingis-kaani, jonka geenejä kantaa yli 16 miljoonaa kaksijalkaista.
Olin muuten melkoinen veikko valloittajana.
Eurooppakin oli jo Pustaa myöten hallussani.
Sattui vaan niin somasti, että isäni kuoli ja minun oli palattava kotiin hautajaisiin ja valvomaan omia etujani.
Ellei suruviestiä olisi tullut niin olisin ollut Euroopan valtias.
Mikähän olet sinä Giagomo Casanova minun rinnallani ?
Naissankari mukamas ! - Ajomies
Tsingis -kaani kirjoitti:
Tiedemiehet ovat löytäneet varsin viriilin veikon. Jo 400-luvulla eläneellä Niall-nimisellä sotapäälliköllä on nimittäin yli kolme miljoonaa jälkeläistä eri puolilla maailmaa. Lasketaan melkoisen osan irlantilaismiehestä olevan lähtöisin mister Niallin housuista. Nialliakin tehokkaampi siementensä kylväjä oli 1200-luvulla Aasiaa hallinnut Tsingis-kaani, jonka geenejä kantaa yli 16 miljoonaa kaksijalkaista.
Olin muuten melkoinen veikko valloittajana.
Eurooppakin oli jo Pustaa myöten hallussani.
Sattui vaan niin somasti, että isäni kuoli ja minun oli palattava kotiin hautajaisiin ja valvomaan omia etujani.
Ellei suruviestiä olisi tullut niin olisin ollut Euroopan valtias.
Mikähän olet sinä Giagomo Casanova minun rinnallani ?
Naissankari mukamas !On kai nykyisen DNA- ja muun tekniikan kehittyessaä olla
- Puhumatta paras ! - Saarnaaja
Ajomies kirjoitti:
On kai nykyisen DNA- ja muun tekniikan kehittyessaä olla
- Puhumatta paras !On minullakin kokemuksia naisesta
Ramamattu
Saarnaaja 7. luku
27. Minä havaitsin, mikä on kuolemaa katkerampi: Nainen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Jumalan edessä otollinen pelastuu hänestä, mutta synnintekijä takertuu häneen.
28. Saarnaaja sanoi: Tämä on minulle selvinnyt pyrkiessäni asia asialta löytämään tutkistelun tulosta.
29. Mitä sieluni on yhä etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtään naista.
30. Vain tämä on minulle selvinnyt: Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia. - Don Juan
Giagomo kirjoitti:
Tuskin olet varteenotettava naissankari - luulen ma?on holisemistä?
- Isontalon Antti
Don Juan kirjoitti:
on holisemistä?
Paa turpa rullalle ja rulla plakkarihin..
Tieräkkö, n´otta alttarilla mies menettää vapautensa kun vain vastaa:
- TAHARON ! - Rannanjärvi kysyy
Isontalon Antti kirjoitti:
- TAHARON !Panikko sä sen turpas samahan plakkarihin sormuksen kans?
- Don Juan
Isontalon Antti kirjoitti:
- TAHARON !pystyyn, vedä v,,,u päähäs ja pakene vuorille.
- Pukkilan Jaska
Don Juan kirjoitti:
pystyyn, vedä v,,,u päähäs ja pakene vuorille.
Vaikka oonkin se tuos Isoontaloon Antin ja Rannanjärven porukas "kolomas samammoonen"
niin tohorin sanua sullen, n´otta
"Ei ne suuret sanat suuta revi."
- topelius.
satuilla.
- Rasputin
Minä, Rasputin, panin sentään Tsaarin eukkoa, sitten ne penteleet myrkyttivät minut!
- Hullu Munkki
Eihän tsaaritar riittänyt, mutta ei huudella. Syanidi ei minua tappanut, kolme kiväärinlaukaustakaan ei vaikuttanut, vaan upottivatpa viimein Neva-jokeen.
Hukuinko?
Enpähän viitsi kertoa.
Näin kertoo Wikipedia:
"Grigori Jefimovitš Rasputin (venäjäksi Григо´рий Ефи´мович Распу´тин), (s. 10. tammikuuta 1869? – k. 16. joulukuuta 1916) oli venäläinen mystikko. Rasputinia on usein pidetty munkkina, mutta sitä hän ei varsinaisesti ollut. Hänet kuitenkin tunnettiin lempinimellä "Hullu munkki". Rasputinilla oli merkittävä rooli tsaari Nikolai II:n hovissa. Häntä pidetään yhä yhtenä aikansa salaperäisimmistä henkilöistä." - Rasputin
Hullu Munkki kirjoitti:
Eihän tsaaritar riittänyt, mutta ei huudella. Syanidi ei minua tappanut, kolme kiväärinlaukaustakaan ei vaikuttanut, vaan upottivatpa viimein Neva-jokeen.
Hukuinko?
Enpähän viitsi kertoa.
Näin kertoo Wikipedia:
"Grigori Jefimovitš Rasputin (venäjäksi Григо´рий Ефи´мович Распу´тин), (s. 10. tammikuuta 1869? – k. 16. joulukuuta 1916) oli venäläinen mystikko. Rasputinia on usein pidetty munkkina, mutta sitä hän ei varsinaisesti ollut. Hänet kuitenkin tunnettiin lempinimellä "Hullu munkki". Rasputinilla oli merkittävä rooli tsaari Nikolai II:n hovissa. Häntä pidetään yhä yhtenä aikansa salaperäisimmistä henkilöistä."että tälleen kävi, ja silti täällä vielä seikkailen...
- Väinämöinen
Rasputin kirjoitti:
että tälleen kävi, ja silti täällä vielä seikkailen...
Olisi varmaan tarvittu Väinämöistä, tietäjää iänikuista laulamaan sinut suohon...?
- Rasputin
Väinämöinen kirjoitti:
Olisi varmaan tarvittu Väinämöistä, tietäjää iänikuista laulamaan sinut suohon...?
Ei minusta niin helpolla pääse, on tehty laulukin:
"Raa raa Rasputin....Kuin paholainen tanssi ja joi" - Tsingis-kaani
Rasputin kirjoitti:
Ei minusta niin helpolla pääse, on tehty laulukin:
"Raa raa Rasputin....Kuin paholainen tanssi ja joi"Onhan minustakin joku suomalainenkin jotain viisua veisannut.
Miten lienee sinun "todelliset" naisjuttusi?
Joku kehtasi kertoa luulemuksiaan jälkeläisteni määrästä.
Onko sinulla ainuttakaan? - Rasputin
Tsingis-kaani kirjoitti:
Onhan minustakin joku suomalainenkin jotain viisua veisannut.
Miten lienee sinun "todelliset" naisjuttusi?
Joku kehtasi kertoa luulemuksiaan jälkeläisteni määrästä.
Onko sinulla ainuttakaan?Vaatimattomana miehenä en rupea tässä nyt perillisilläni "elvistelemään".
Tiedätkö muuten, että säilöttyä siitintäni säilytetään yhä pietarilaisessa museossa? - Väinämöinen
Rasputin kirjoitti:
Vaatimattomana miehenä en rupea tässä nyt perillisilläni "elvistelemään".
Tiedätkö muuten, että säilöttyä siitintäni säilytetään yhä pietarilaisessa museossa?Komea on muuten minusta tehty taulu "Morsiamen ryöstö", tai millä nimellä se tunnetaankaan.
Eremitaasissa on melkoinen joukko taideteoksia.
kaiketi peräti n. 40 000 ja tuhansia huoneita.
Saitko majailla Talvipalatsissa oikein fällyjen alla takkatulen loisteessa? - Jusupov
Minä luulin, että ammuttiin ja heitettiin sen päälle hyiseen Nevaan?
- Rasputin
Jusupov kirjoitti:
Minä luulin, että ammuttiin ja heitettiin sen päälle hyiseen Nevaan?
Ensin laittoivat viiniini syanidia mutta siitä alkoi vaan jöpöttänään kahta kauheemmin, ei niille jäänyt sitten muuta vaihtoehtoa kun ruveta ammuskelemaan ja hukuttelemaan kateuksissaan
- Kertonut
En kerro sitten minäkään:))
- Giagomo
Tuskinpa sinulla olisi mitään kerrottavaakaan?
Minusta liikkuu vain toisen käden kuulopuheita.
- Minustakin
Casanovaksi.Eilen näin ensimmäisen kerran 50:neen vuoteen ihanan naisen.:))
- Saarnaaja
Minä onnistuin löytämään tuhannesta yhden miehen, mutta
- en ainoatakaan naista ! !
Aloituksesi oli hauska ja minä arvelen sinun onnistuneen saamaan toivomasi reaktion aikaan. Oliko näin? Se poiki muutamia todella mielenkiintoisia tarinoita, joten kiitos sinulle.
Ehkä olin naiivi, kun olisin kuvitellut sinun vastaamaan houkuteltuna kertovan tarinoita ihanista, itsellesi läheisistä naisista. Ehkä äidistäsi, elämässäsi merkittävää roolia näytelleistä vanhemmista naisihmisistä, ihanasta vaimostasi, naispuolisista ystävistäsi, ehkä kollegastasi tai naisjohtajasta ja kaikkein tärkeimpinä omista tyttäristäsi, jotka niin helposti onnistuvat vieläkin kietomaan tahtosi oman pikkurillinsä ympärille.
Olinko oikeassa? Jos olin, kertoisitko meille oman elämäsi naisista? Ellen ollut, kuulisin kuitenkin mielelläni sinun tarinasi.;)
Jään mielenkiinnolla odottamaan.- Giagomo
Aikoinaan joku Kalle kertoi Ii-jokisarjan.
Hiukan enemmän on minulla "mapitettuna" ja lukkojen takana..., mutta nehan ovat vain juttuja....
- minä
ei kiinnosta pätkääkään. find a life!
- alussa
naisethan suotiin miehelle jo luomiskertomuksen yhteydessä ? :P
- Casanova
Sadat miljoonat lukevat juttujani ja uusia painoksia tulee jatkuvasti.Elokuviakin tehdään edelleen katseltavaksenne.
- Tunnusta pois,
että sinäkin salaa luet ja katselet.
Vastauksesikin happamuudessaan osoitti jo suuren kiinnostuksesi jopa ihailusikin ?
- filmitaivaan
suuret rakastajat Clark Gable ja... Tauno Palo ?
- Ohukainen&Paksukainen
Minusta Ohukainen ja Paksukainen ovat kaikkein mielenkiintoisimmat sankarit.
Millaisia naissankareita mahtoivatkaan olla? - Jackson Haines
Ohukainen&Paksukainen kirjoitti:
Minusta Ohukainen ja Paksukainen ovat kaikkein mielenkiintoisimmat sankarit.
Millaisia naissankareita mahtoivatkaan olla?Olen Amerikan Luistelijain Kuningas.
Synnyin 1838 ja vaiherikkaan elämäni
viime hetket vietin Suomessa pienessä rannikkokaupungissa.
Kaupungin 100 vuotias teatteri esitti muistolleni omistetun musikaalin viime vuonna.
Niin, naistenmiehistähän tässä ketjussa kerrotaan.
Vaatimattomuuteni estää minua kertomasta kuningattarista, keisarinnoista, joita tapasin.... musikaalissa niistä kerrottiin jo tarpeeksi. - kertoo paljon
Jackson Haines kirjoitti:
Olen Amerikan Luistelijain Kuningas.
Synnyin 1838 ja vaiherikkaan elämäni
viime hetket vietin Suomessa pienessä rannikkokaupungissa.
Kaupungin 100 vuotias teatteri esitti muistolleni omistetun musikaalin viime vuonna.
Niin, naistenmiehistähän tässä ketjussa kerrotaan.
Vaatimattomuuteni estää minua kertomasta kuningattarista, keisarinnoista, joita tapasin.... musikaalissa niistä kerrottiin jo tarpeeksi.Meillähän on erinomaiset hakupalvelut, jotka kertovat paljon vaikka itse haluaisimmekin vaieta. Olet todella maineikas "Luistelijain Kuningas".
http://www.kokkola.fi/tapahtumat/jacksonhaines/jacksonhaines.htm
- Saarijärven Paavo
Pitääkö minunkin vielä nousta haudastani, panin sentään puolet petäjäistä...
- AgriGola
ABC-kiria oli alkuna sivistyksellemme.
Hengen viljely vei meidät sivistyksen pariin.
- Einott
Kerskua olemattomalla:-)Pitkälti on niin:-))
- Ei´notta
Kukahan se mahtaa kerskua "olemattomilla"
tähän tapaan....
Einott sanoo:
Hiihtää
Hölkkää
Lenkkeilee
Patikoi
Pyöräilee
Autoilee
Pitää luonnosta
Tanssii
Nauraa
Mietiskelee
Maleksii
Hiljainen kesy Kuukkeli.
- - -
En laisinkaan ihmettele, jos nuo naisasialiikkeet jaa luettelostasi tykkänään pois. Eihän sitä kyvykäskään mies kaikkeen joutavanpäiväiseen ennätä..... - Einott
Ei´notta kirjoitti:
tähän tapaan....
Einott sanoo:
Hiihtää
Hölkkää
Lenkkeilee
Patikoi
Pyöräilee
Autoilee
Pitää luonnosta
Tanssii
Nauraa
Mietiskelee
Maleksii
Hiljainen kesy Kuukkeli.
- - -
En laisinkaan ihmettele, jos nuo naisasialiikkeet jaa luettelostasi tykkänään pois. Eihän sitä kyvykäskään mies kaikkeen joutavanpäiväiseen ennätä.....Vielä pitää käydä,vuoro sellasessa.Täytys parantaa tapansa:-))
Pitäisköhän tällä vapaalla korjata tilanne:-)) - Ei´notta
Einott kirjoitti:
Vielä pitää käydä,vuoro sellasessa.Täytys parantaa tapansa:-))
Pitäisköhän tällä vapaalla korjata tilanne:-))Minulla on paha tapa tarttua asioihin perehtymällä niihin ja usein myös sanojaan.
Tämäkin puheenvuorosi kertoo kovin ristiriitaisia ajatuksia.
Saattaa olla kuin entisellä Suomen Pankin
johtajalla, josta pahat kielet puhuivat:
- Harrin pitää hiihtää, jopa omalla ajallaankin. - Einott
Ei´notta kirjoitti:
Minulla on paha tapa tarttua asioihin perehtymällä niihin ja usein myös sanojaan.
- Harrin pitää hiihtää, jopa omalla ajallaankin.Pahoittanut mielensä,kun"vielä"sattuu olemaan Einolla toistaiseksi"viihdykettä" nimellä Työ.
Tänä aikana ei koskaan voi vannoa kauanko tätä herkkua saa nauttia.
Henkilö kohtaisesti nautin vielä toistaiseksi työn tuomasta ilosta ja työ kaverien seurasta.
Vapaa ajasta ja harrastuksista puhumattakaan. - Ei´notta
Einott kirjoitti:
Pahoittanut mielensä,kun"vielä"sattuu olemaan Einolla toistaiseksi"viihdykettä" nimellä Työ.
Tänä aikana ei koskaan voi vannoa kauanko tätä herkkua saa nauttia.
Henkilö kohtaisesti nautin vielä toistaiseksi työn tuomasta ilosta ja työ kaverien seurasta.
Vapaa ajasta ja harrastuksista puhumattakaan.Viestejä tulee kaikilta kanavilta.
Juuri tullut viesti päättyi lähettäjän kahteen repliikkiin:
- Panisitko?
- Panisin.
Kunitse kysyy ja itse vastaa niin ei tule näissä naisailiikkeen jutuissakaan erimielisyyttä.
Sellaisia ovat nämä naiset nykyään
- eivät edes kysy mielipidettäni.
Kuvittelin aikoinaan tällaisen olevan vain pahaa puhetta kun kerrottiin morsiamen vastanneen sulhaselle papin esittämään kysymykseen:
- Kyllä Ei´nottakin tahtoo.... - vauhdissa
Ei´notta kirjoitti:
tähän tapaan....
Einott sanoo:
Hiihtää
Hölkkää
Lenkkeilee
Patikoi
Pyöräilee
Autoilee
Pitää luonnosta
Tanssii
Nauraa
Mietiskelee
Maleksii
Hiljainen kesy Kuukkeli.
- - -
En laisinkaan ihmettele, jos nuo naisasialiikkeet jaa luettelostasi tykkänään pois. Eihän sitä kyvykäskään mies kaikkeen joutavanpäiväiseen ennätä.....ajomies on ainoa joka kopioi toisten profiileja palstateksteihin. Mikset kirjoita nikilläs?
- ajomiehen paha
Ei´notta kirjoitti:
Minulla on paha tapa tarttua asioihin perehtymällä niihin ja usein myös sanojaan.
- Harrin pitää hiihtää, jopa omalla ajallaankin.tapa! Käytä sitä nikkiäsi millä yleensä jatkat keskustelua, kun olet muka rekatulla aloittanut. Mikä ei todella pidä aina paikkaansa!
- vastaa
Ei´notta kirjoitti:
Viestejä tulee kaikilta kanavilta.
Juuri tullut viesti päättyi lähettäjän kahteen repliikkiin:
- Panisitko?
- Panisin.
Kunitse kysyy ja itse vastaa niin ei tule näissä naisailiikkeen jutuissakaan erimielisyyttä.
Sellaisia ovat nämä naiset nykyään
- eivät edes kysy mielipidettäni.
Kuvittelin aikoinaan tällaisen olevan vain pahaa puhetta kun kerrottiin morsiamen vastanneen sulhaselle papin esittämään kysymykseen:
- Kyllä Ei´nottakin tahtoo....omiin kysymyksiinsäkin. huuhaalle sinä kuluisit ajomies!
- jalkateriesi asennostakin
vauhdissa kirjoitti:
ajomies on ainoa joka kopioi toisten profiileja palstateksteihin. Mikset kirjoita nikilläs?
Ettei sinulla ole kerrottavaa "elämäsi naisista".
Tuoksuvaa puutarhaa voisit siirtyä lukemaan "Leelian lepotuolissa".
Voisit myös kysyä vaikkapa "Jallu-vaarilta"
kun "tylsä on tyhmän veitsi..."
eikä sinulla nouse edes pullataikina. - voin kertoakin
jalkateriesi asennostakin kirjoitti:
Ettei sinulla ole kerrottavaa "elämäsi naisista".
Tuoksuvaa puutarhaa voisit siirtyä lukemaan "Leelian lepotuolissa".
Voisit myös kysyä vaikkapa "Jallu-vaarilta"
kun "tylsä on tyhmän veitsi..."
eikä sinulla nouse edes pullataikina.Elämäni nainen oli oma äitini. Olen nimittäin nainen ja hetero! Muita elämäni naisia siis ei ole, eikä tule!
Ajomies: Sinun pitäisi käydä teroituttamassa se kirveesi, sillä iskit sen taas KIVEEN! - Juutas Käkriäinen
voin kertoakin kirjoitti:
Elämäni nainen oli oma äitini. Olen nimittäin nainen ja hetero! Muita elämäni naisia siis ei ole, eikä tule!
Ajomies: Sinun pitäisi käydä teroituttamassa se kirveesi, sillä iskit sen taas KIVEEN!En olisi uskonut sinun olevan nainen.
Sinullahan näyttää olevan peukalo keskellä kämmentä, joten et voi olla enempää viher- kuin jauhopeukalokaan.
Aivan turha oli minunkin lähteä "Jauhonhakumatkalle". - Rosina, Putkinotkon emäntä
Juutas Käkriäinen kirjoitti:
En olisi uskonut sinun olevan nainen.
Sinullahan näyttää olevan peukalo keskellä kämmentä, joten et voi olla enempää viher- kuin jauhopeukalokaan.
Aivan turha oli minunkin lähteä "Jauhonhakumatkalle".Juutas!
Ensimmäisen kerran kuulen sinun puhuvan kuin mies.
Minä,
"Juutaksen vaimo Rosina on monessa mielessä mieheni vastakohta ja olen pääosin vastuussa perheen toimeentulosta. Olen toimelias ja vastuuntuntoinen, liikkeissäni nopea ja mieleltäni reipas. Minussa on lujuutta ja päättäväisyyttä, jota puolisostani puuttuu. Lapsista 17-vuotias Ananias on äitinsä lempipoika ja yksi romaanin keskeisistä henkilöistä. Hän on sopusuhtainen, mutta hieman untelo nuorukainen, jonka heräävän seksuaalisuuden ilmenemismuodoilla - haaveksinta, sankaritekojen kuvittelu, aseen laukaiseminen - on romaanin ilmapiirin kannalta keskeinen merkitys. Muita lapsia, joita on perheessä yhteensä kymmenen, kuvataan enimmäkseen kollektiivisemmin. Lisäksi Putkinotkossa asuu mummo, Rosinan äiti, sekä runsas joukko elävästi ja eläytyen kuvattuja eläimiä, kuten Hurja-koira, Poika-sonni, lampaat, porsaat, lehmät ja kanat."
Näin perhettämme kuvataan eräässä tiedostossa.
Pitää edelleen paikkansa kun sanotaan:
"Kunnon naiset rakastuvat renttuihin." - mutta kaikki eivät
Juutas Käkriäinen kirjoitti:
En olisi uskonut sinun olevan nainen.
Aivan turha oli minunkin lähteä "Jauhonhakumatkalle".osaa kaikkea. Osaatkos sinä virkata, ommella, tehdä puutöitä, korjata putket, tapetoida, huoltaa autosi itse, maalata, tai ommella housuusi uuden vetoketjun, istuttaa taimia, tunnetko edes kasveja, osaatko muokata kuvia, tiedätkö mikä on levels, tiedätkö edes mikä/missä on etsin? Tässä vain muutama esimerkki)Minä osaan ja minä tiedän. Kuten näet sinullakin näyttää olevan peukalo keskellä kämmentä. :)
-niin ja minä kyllä uskoin sinun olevan mies, se paistaa tekstistäsi liiankin selvästi läpi! ;D - Juutas K.
mutta kaikki eivät kirjoitti:
osaa kaikkea. Osaatkos sinä virkata, ommella, tehdä puutöitä, korjata putket, tapetoida, huoltaa autosi itse, maalata, tai ommella housuusi uuden vetoketjun, istuttaa taimia, tunnetko edes kasveja, osaatko muokata kuvia, tiedätkö mikä on levels, tiedätkö edes mikä/missä on etsin? Tässä vain muutama esimerkki)Minä osaan ja minä tiedän. Kuten näet sinullakin näyttää olevan peukalo keskellä kämmentä. :)
-niin ja minä kyllä uskoin sinun olevan mies, se paistaa tekstistäsi liiankin selvästi läpi! ;DMistäpä tiesit, että minulla on ollut siunaus saada Rositan kaltainen nainen vaimoksi ja lasteni äidiksi.
Vanha sanontakin kertoo, että ne tekee, jotka osaa; jotka ei osaa niin ne opettaa....
Lähes kaikkia noita taitoja ja asioita olen koettanut jopa opastaa niille, jotka tekevät.
Pyydäpäs firmasi johtajaa luuttuamaan edes toimistonsa lattian,. Luulen ettei onnisuisi. - sekoilee ja
Juutas K. kirjoitti:
Mistäpä tiesit, että minulla on ollut siunaus saada Rositan kaltainen nainen vaimoksi ja lasteni äidiksi.
Vanha sanontakin kertoo, että ne tekee, jotka osaa; jotka ei osaa niin ne opettaa....
Lähes kaikkia noita taitoja ja asioita olen koettanut jopa opastaa niille, jotka tekevät.
Pyydäpäs firmasi johtajaa luuttuamaan edes toimistonsa lattian,. Luulen ettei onnisuisi.vastaa vääriin kohtiin? Vai sinullekko vastasin että sinulla taitaa itselläsi olla se peukalo keskellä kämmentä? Seuraa vähän paremmin tilannetta torvi!
- JuutasRosita
sekoilee ja kirjoitti:
vastaa vääriin kohtiin? Vai sinullekko vastasin että sinulla taitaa itselläsi olla se peukalo keskellä kämmentä? Seuraa vähän paremmin tilannetta torvi!
Me olemme laillisesti vihitty aviopari ja lapsiakin on siunattu pirtillinen.
Tiedämme, että köyhyyttä ja puutettakin on ollut, mutta emme ole Inhan tilalla riidelleet.
Tulepa Savonlinnassa käydessäsi katselemaan kaunista luontoamme.
- Urho Kekkonen
Kekkosena minä tunnen kuuluvani joukkoonne. Oli se vaan aikaa, ei ollut paparazzeja siihen malliin kintereillä niin kuin nykyään näyttää olevan, ei tulleet jutut julki. Ja jos joku yritti vähänkin vihjaista seikkailuistani, riitti kun vähän ärähti, kyllä ne tokeni.
Anita Hallamaakin on minua muistellut kirjan verran. Anitan kanssa kalasteltiin monet kerrat Tenojoella, puuhailtiin toki muutakin. Jaakolla ei ollut siihen mitään sanomista, kuten ei Sylvilläkään.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528