koti inseminaatio?

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

eli perhesuunnittelun sivulla on kaksi tapaa tehdä koti inseminaatio..
toinen on ruiskuttaa "lääkeruskulla" simpat oiekaan paikkaan ja olla liikkumatta puoli tuntiaa jne..
niin mutta se toinen..
on käyttää kuukautiskeräjää ...eli laittaa kuppi paikoilleen seksin jälkeen ja sielllä pysyy tavara oikealla suulla vaikka ehti nousisi ylös...

mä olen nyt käyttänyt kuppia tässä kierrossa..en tiedä auttaako mutta..

onko kellään kokemuksia?

30

28547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruiskuttelija

      on kokemusta ruisku hommista .melkein kaksi vuotta tehtiin lasta ja sitten koklattiin tuota ruisku sydeemiä ja kah vain sillä sitten tärppäsikin.Lisää tuosta koti inseminaatiosta löytyy pesun eli perhesuunnittelun sivuilta.

      • :):)

        Minkä kokoisella lääkeruiskulla spruuttailitte?
        10 vai 20 cm ruiskulla? Mietin vaan että se, mitä Pesun sivuilla ehdotetaan tuohon, on 10cm.. eihän sitä saa läheskään niin syvälle kuin aitoa värkkiä?! :)


    • Tiaksi

      Hei!

      Meillä oli kanssa ongelmia ja muutaman kerran ruiskuttelua kokeiltiinkin.
      Sitten anoppi tilasi meille ajan parantajalle ja tämä sanoi hoidon aikana,että kokeilkaapa toisenlaista asentoa ja kertoi meille,miten pitää tehdä.
      Tiesi sen,että mun kohtu on vinossa ja kiertynyt ja muutakin se tiesi.
      No,me kokeiltiin sen ohjeitten mukaan ja ekalla kerralla tärppäsi.
      Kun sitten pyysin kaukohoitoaikaa,niin se vastasi mulle,että kyllä hän sen ajan antaa,mutta et sinä sitä enää lapsettomuuteen tarvitse!!!

      Siis asennoillakin on sitten merkitystä,ainakin minä niin usko,ehkä myös sillä hoidolla.
      Ainakin mun mies sanoi,että sen käynnin jälkeen halutti koko kotimatkan,sanoi,että pelkäsi siihen tulevan suonikohjuja!;-)

      Kantsii kokeilla kaikkea,sen opin.

      nyt on 7.viikko alkamassa ja olo on hyvä!!!!

      • missä?

        Mikä parantajan nimi on ja missä hän ottaa vastaan?
        Olisin kiinnostunut kokeilemaan:)


      • tiaksi
        missä? kirjoitti:

        Mikä parantajan nimi on ja missä hän ottaa vastaan?
        Olisin kiinnostunut kokeilemaan:)

        laita osoitteesi,niin laitan sen siihen,ei saa täällä mainostaa!;-)))


      • missä?
        tiaksi kirjoitti:

        laita osoitteesi,niin laitan sen siihen,ei saa täällä mainostaa!;-)))

        [email protected]


      • kukara4a
        tiaksi kirjoitti:

        laita osoitteesi,niin laitan sen siihen,ei saa täällä mainostaa!;-)))

        saisinko minäkin?? [email protected]


      • vain lady

        moikka....mullakin on kohtu miten sattuu niin ajattelin et mitä asentoa se suositteli?? vink vink:)


    • grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      lisää vaan jos jollain kokemuksia on!!

      Eli ainakin siis tuota ruiskua voisi koittaa tässä seuraavski jos ei tämä tepsi=)

      Olen siis nyt tehnyt niin että rakastelun jälkeen laitan kupin sisälle ja itseasiassa olen sen jälkeen"hankkkinut" orgasmin jotta simpat tietäisi supisteöuista mihin mennä=)

      mutta siis olen pitänyt sitä muutaman tunnin sisällä..
      kun oltan pois nin kyllä siinä kupissa ainetta on eli kun esim taas menee makuulle niin valuuhan neste taas oikeaan läheisyyteen..

      ensi kerralla sitten myös ruisku jos tämä ei toimi, hihi!

      • irina

        Älkää missään nimessä ruiskutelko kotioloissa! Luin jostain, että ruiskauttamisen ohella kohtuun saattaa mennä ilmaa ja tämä saattaa olla hyvinkin kivuliasta ja aiheuttaa ongelmia!


      • ruiskuttelija
        irina kirjoitti:

        Älkää missään nimessä ruiskutelko kotioloissa! Luin jostain, että ruiskauttamisen ohella kohtuun saattaa mennä ilmaa ja tämä saattaa olla hyvinkin kivuliasta ja aiheuttaa ongelmia!

        eihän sinne ruiskuun mitään ilmaa jätetä sehän puserretaan sieltä eka veks.
        Ja sellanen 10 cm pitkä ja peukun paksunen ruisku on mitä parhain.
        Emätinhän on noin 10 cm pitkä kun ruiskun laittaa ihan pohjaan ja nostaa vielä lantion kattoon tulos on mitä parhain ja mieluiten vielä toistaa saman joka päivä ovis aikaan ja mieluiten illalla niin niin tavara pysyy yön yli sisällä.
        Meillä todettiin että miehen spermassa oli vikaa ja tuolla konstilla me saatiin oma kullan nuppu joka nyt on jo 1v 4kk.

        Eikä siitä ruiskuttelusta mitään haittaa ollut.
        Mutta älkää nyt hyvät ihmiset sillä ruiskulla sitä ilmaa sinne laittako ei sillä vauvoja saa aikaiseksi .Puhtaaseen kippoon tuoretta spermaa ja sitten ne vaan vedetään puhtaaseen ruiskuun ne ja ekstra ilmat veks ja pimpsaan.

        Iloisia ruisku hetkiä=)))


      • ???
        ruiskuttelija kirjoitti:

        eihän sinne ruiskuun mitään ilmaa jätetä sehän puserretaan sieltä eka veks.
        Ja sellanen 10 cm pitkä ja peukun paksunen ruisku on mitä parhain.
        Emätinhän on noin 10 cm pitkä kun ruiskun laittaa ihan pohjaan ja nostaa vielä lantion kattoon tulos on mitä parhain ja mieluiten vielä toistaa saman joka päivä ovis aikaan ja mieluiten illalla niin niin tavara pysyy yön yli sisällä.
        Meillä todettiin että miehen spermassa oli vikaa ja tuolla konstilla me saatiin oma kullan nuppu joka nyt on jo 1v 4kk.

        Eikä siitä ruiskuttelusta mitään haittaa ollut.
        Mutta älkää nyt hyvät ihmiset sillä ruiskulla sitä ilmaa sinne laittako ei sillä vauvoja saa aikaiseksi .Puhtaaseen kippoon tuoretta spermaa ja sitten ne vaan vedetään puhtaaseen ruiskuun ne ja ekstra ilmat veks ja pimpsaan.

        Iloisia ruisku hetkiä=)))

        Mitä hyötyä ruiskuttamisesta on, jos miehen sperma on huonolaatuista? Samaa spermaahan se on kuin, jos sen saattaa naisen sisään luonnollisin konstein.
        Jos siittiöt ei osaa uida tms. niin ei kai ne osaa sitä myöskään ruiskutettaessa.

        Kyselen, koska olen valmis kokeilemaan eri konsteja, mutta haluisin saada jotain perusteluja koti-inseminaatiolle, nimenomaan siinä tapauksessa, että sperma on huonolaatuista.


      • ruiskuttelija
        ??? kirjoitti:

        Mitä hyötyä ruiskuttamisesta on, jos miehen sperma on huonolaatuista? Samaa spermaahan se on kuin, jos sen saattaa naisen sisään luonnollisin konstein.
        Jos siittiöt ei osaa uida tms. niin ei kai ne osaa sitä myöskään ruiskutettaessa.

        Kyselen, koska olen valmis kokeilemaan eri konsteja, mutta haluisin saada jotain perusteluja koti-inseminaatiolle, nimenomaan siinä tapauksessa, että sperma on huonolaatuista.

        No meillä kävi siis ilmi että miehen sperma ei ollut sitä parasta a luokkaa.Enkä tiedä miten siinä niin kävi mutta meillä oli takana 2 vuotta tavallista yritystä ja tuon jälkeen tärppäsi.
        Kaippa se sperma sai tavallaan hiukan paremman startin kun se pääsi saman tien kohdunsuulle ikä happaman emättimen seinämään.
        Kuka noista tietää.Mutta sen ainakin tiedän kun lapsen teko yrityksiä on meilläkin yhteensä 4 vuotta takana että kaikkea voi kokeilla ,ei siinä mitään häviä.
        Jos haluaa vaan yrittää sillä vanhalla konstilla niin mikä siinä.
        Itse olin kuitenkin valmis kokeilemaan ihan kaikkea ja meillä tuo tuotti tulosta.
        Että näin meillä.


      • kukin tyylillään :)
        ruiskuttelija kirjoitti:

        No meillä kävi siis ilmi että miehen sperma ei ollut sitä parasta a luokkaa.Enkä tiedä miten siinä niin kävi mutta meillä oli takana 2 vuotta tavallista yritystä ja tuon jälkeen tärppäsi.
        Kaippa se sperma sai tavallaan hiukan paremman startin kun se pääsi saman tien kohdunsuulle ikä happaman emättimen seinämään.
        Kuka noista tietää.Mutta sen ainakin tiedän kun lapsen teko yrityksiä on meilläkin yhteensä 4 vuotta takana että kaikkea voi kokeilla ,ei siinä mitään häviä.
        Jos haluaa vaan yrittää sillä vanhalla konstilla niin mikä siinä.
        Itse olin kuitenkin valmis kokeilemaan ihan kaikkea ja meillä tuo tuotti tulosta.
        Että näin meillä.

        pippelistä lähtee kovemmalla paineella kun ruiskusta simpat lentoon kohti kohtua ja munajohtimia.


      • ruiskuttelija
        kukin tyylillään :) kirjoitti:

        pippelistä lähtee kovemmalla paineella kun ruiskusta simpat lentoon kohti kohtua ja munajohtimia.

        sperma lähtee miehen peniksestä 46 kilometrin tuntinopeudella että tosiaan hurjalla paineella.

        heh! olen tosiaan tehnyt läksyni.

        Mutta joo mehän ei kauaa keritty niissä kokeissa käydä mutta itse veikkaan myös sellaista että mieheni siittiöt kuolivat aina alku metreille tonne toosaan ,joko johtuen mun emättimen ph tai sitten mun keho hylki sitä spermaa en tiedä mikä siinä sitten muuten ois ollut syynä.

        Mutta se ainakin autto kun ohjas se ruiskun kärjen sinne kohdun nipukkaan.


        mua rupee ihan naurattaa,kaikesta me naisetkin keskustellaan.


      • odotteleva
        ruiskuttelija kirjoitti:

        sperma lähtee miehen peniksestä 46 kilometrin tuntinopeudella että tosiaan hurjalla paineella.

        heh! olen tosiaan tehnyt läksyni.

        Mutta joo mehän ei kauaa keritty niissä kokeissa käydä mutta itse veikkaan myös sellaista että mieheni siittiöt kuolivat aina alku metreille tonne toosaan ,joko johtuen mun emättimen ph tai sitten mun keho hylki sitä spermaa en tiedä mikä siinä sitten muuten ois ollut syynä.

        Mutta se ainakin autto kun ohjas se ruiskun kärjen sinne kohdun nipukkaan.


        mua rupee ihan naurattaa,kaikesta me naisetkin keskustellaan.

        Meille tehtiin gynen taholta tuollainen puoli-inseminaatio eli vietiin kohdunkaulalle spermaa jota ei pesty. Pidemmllehän sitä ei voi viedä ilman pesua (kotikonstein ei varmaan edes onnistuis). Nyt odotellaan tulosta...tosin ultra näytti että rakkulat ei kypsiä vaikka LH piikki tulikin.

        Syy puoli-inseminaatioon on limakalvoni eli ohitettiin ja avitettiin hieman siittiöitä paremmille apajille. Tosin meillä myös miehellä hieman heikkolaatuinen sperma mutta eipä se estänyt lääkäriä tätä kokeilemasta.


      • mammaksiko?
        irina kirjoitti:

        Älkää missään nimessä ruiskutelko kotioloissa! Luin jostain, että ruiskauttamisen ohella kohtuun saattaa mennä ilmaa ja tämä saattaa olla hyvinkin kivuliasta ja aiheuttaa ongelmia!

        Mitä ongelmia ja mistähän moista luit?


      • mie vaa
        mammaksiko? kirjoitti:

        Mitä ongelmia ja mistähän moista luit?

        tänään tein koti-inssin oli helppoa ja sit makailin vessan lattial puolituntia huomenna sitten uudestaan ruiskutellaan. eka kerta meni päin puuta kun olin huonossa asennossa ja ruiskun laittaminen vähän sattui ja kaverit valu ulos heti kun tuutattii liian nopeesti sisää. kärsivällisyyttä ihmiset ja eri asentoja... ;):):):):):):):)


      • Koti-inseminaatiosta
        mie vaa kirjoitti:

        tänään tein koti-inssin oli helppoa ja sit makailin vessan lattial puolituntia huomenna sitten uudestaan ruiskutellaan. eka kerta meni päin puuta kun olin huonossa asennossa ja ruiskun laittaminen vähän sattui ja kaverit valu ulos heti kun tuutattii liian nopeesti sisää. kärsivällisyyttä ihmiset ja eri asentoja... ;):):):):):):):)

        Suosittelen ruiskuksi Panadolin lasten särkylääkkeelle tarkoitettua kärjetöntä ruiskua (olen saanut niitä ilman, että olis tarttenut itse lääkettä ostaa). Ei tee kipeää ja saa hyvin laitettua syvälle emättimeen.


      • jukuli
        kukin tyylillään :) kirjoitti:

        pippelistä lähtee kovemmalla paineella kun ruiskusta simpat lentoon kohti kohtua ja munajohtimia.

        Monissa koti-inseminaatio ohjeissa neuvotaan ruiskuttamaan ruiskusta hiljalleen spermaa emättimeen. Jos ruiskuttaa liian kovin, valahtaa aineet helposti emättimestä ulos. Eli LIIKA paine voi olla pahasta jos lasta haluaa..

        :) Tsemppiä kaikille lasta haluaville. Itse pian koti-inseminaatiota kokeilemaan.


      • lapseton lapsellinen
        irina kirjoitti:

        Älkää missään nimessä ruiskutelko kotioloissa! Luin jostain, että ruiskauttamisen ohella kohtuun saattaa mennä ilmaa ja tämä saattaa olla hyvinkin kivuliasta ja aiheuttaa ongelmia!

        Siis eihän sinne kohtuun laiteta kotioloissa yhtään mitään. Sekoitat nyt varmaan asian klinikoilla tehtävään inseminaatiohoitoon, jossa ruiskutetaan suoraan kohtuun pestyä spermaa eli pelkkiä siittiöitä. Koti-inseminaatiossa taas ruiskutetaan lääkeruiskulla luonnontilassa olevaa spermaa emättimeen. Ei sen pidemmälle.

        Panadol-lääkeruiskua olen käyttänyt. Sellaisen saa pyytämällä apteekista. Sen sisään laitettava pää ei ole ikävän terävä kuten monien muiden ruiskujen. Pituutta sillä on enemmän kuin 10 cm.

        Edellinen lapsemme sai alkunsa tavallisella lyhyellä (ja päästään ikävän terävällä, myös sen neulalle varatun "nokan" sisältävällä) ruiskulla. Ensimmäisellä yrityksellä vieläpä.

        Toista on tehty nyt yli puoli vuotta tuloksetta Panadol-ruiskua apuna käyttäen. Meillä on tehtävä näitä inseminaatiota, koska mies on kykenemätön laukeamaan yhdynnässä. Vaatii niin kovaa rynkytystä ettei se oikein onnistu kuin käsin. Jos oltaisiin yhdyntöjen varassa, niin eipä varmaan olisi tuota ensimmäistäkään muksua olemassa. Lapsettomuustutkimuksiin on jo varattu aika, kun ikää on jo eikä näy nyt tärppäävän tälläkään keinolla.

        Kuukautiskupista ei ole kokemusta.


    • teinien mami

      ei välttämättä ruisku toimi sen paremmin kuin yhdynnän jälkeen tyyny takamuksen alle ja jalat pystyyn..näin toimi mulla ja eri asennot...kohtuni pahasti taaksepäin kallellaan ja näillä kotikonsteilla sitten onnistuimme..En halunnut eikä mieskään ruveta ruiskujen kanssa pelaamaan...Ehkäpä sitten jos ei olsi onnistunut..niin sitten ja harrastin gelee royal-tablettien syömistä..ja ne auttoivat kiertoni epäsäännöllisyyteen.

    • jukuli

      Meillä onnistui koti-inseminaatiolla ekalla kerralla. Olemme naispari, ja siittiöiden luovuttaja oli ystävä. Siksi tämä oli hyvä tapa saattaa lapsi alulle. Teimme koti-inseminaation juuri ennen ovulointia, ehkä noin vuorokauden ennen kuin lh-huippu tuli ovulaatiotestillä esiin. Mutta sperma oli säilynyt ja odottanut irtoavaa munasolua sisällä kiltisti. Käytimme n.10 centin tavallista apteekin lääkeruiskua, jota käytetään vaikkapa antibiootin antoon lapsille. Sperma imettiin varovati muoviastiasta ruiskuun ja sitten tyyny pyllyn alle ja sperma ruiskulla sisään hiljalleen. Silti ruiskusta tulee loput todella kovalla paineella. Huomasimme kun kokeilimme ensin vedellä lavuaarin päällä. Ruisku vietiin ihan emättimen pohjalle.

      Ennen toimenpidettä "lämmiteltiin" ja spermaoperaation jälkeen laitoin kuukupin sisään ja teimme ruiskutuksen kohteelle orgasmin. Jalat piettiin kohti kattoa n.30 min. Ja nyt ollaan raskaana...

    • ensimmäinen yritys

      Hei!

      Minulla on ensimmäinen koti inseminaatio yritys lähellä, minua kiinnostaisi tietää että mikä kaikista tavoista on todennäköisin tulla raskaaksi. Pitääkö kipon ensinnäkin olla ihan apteekista ostettu steriili kippo, vai mikä tämä "muumimuki" systeemi on?

      Olisin erittäin kiitollinen vastauksistanne!!! :)

      T. Innolla odotan että saan oman pikku vauvelin!

    • epätoivoinen

      Hei haluaisin tietää onko nämä konstit mahdollista jos munasarjat onleikattu haluaisimme niin perheen ava klinkan systeemit on kalliita miten köyhä ihminen voi tehdä jos haluaa perheen onko näistä teidän keinoista apua!!! T. Epätoivoinen

    • kotikonstit

      ON teillä taas jutut!
      Toivottavasti ette saa ylinopeus sakkoja jos noin kovaa lähtee?
      Ja ihan huuhaat oli just tuokin että ilmaa kohtuun ja höpön pöpön,eihän se ruisku edes kohtuun asti yletä vaan EMÄTTIMEEN,sinnehhän se miehenkin vehje tyhjenee,ei se mihinkään kohtuun mene!
      Hei haloo pahvit missä ootte ollu ihmisenbiologia tunneilla vai lähettelittekö vaan viestejä toisillenne??
      Miettikääs nyt ees ensin mitä kirjotatte?

    • raskaaksiko

      me aiotaan käyttää kans ruiskua ja kokeilla että saadaanko lapsi aikaiseksi,eipä siinä tarvi olla kun ruisku ja puhdas muovimuki,katsotaan kui käy??

    • kukaan tilannut?

      Onko kellään kokemuksia kotiin tilattavasta spermasta, esim cryos tanskasta?

      • bomfunk

        Mua kiinnostais kokemukset tuosta kans


    • Realisti-83

      Muistakaa että ne "ihanat pikku vauvelit" on pian teille päin naamaa haistattelevia teinejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe