Hoi Jyväskylän koiraharrastajat! Kerokaapa kokemuksia JATista. Olen ajatellut nyt keväällä alkaa agilityä treenamaan tuon pojan kanssa, mietin kannattaisiko minun ensin käydä alkeet esim. Kennelkerhossa ja sitten hakea JATiin vasta vai kuinka? Onko ryhmiin vaikea päästä? Kun kuulin että ainakin noihin alkeisryhmiin on hankalaa mahtua, mutta entäpä myöhempiin?
JATista
1
208
Vastaukset
- Pipa
Itse olen harrastanut JATin ryhmissä nelisen vuotta parin koiran kanssa, välillä tiiviimmin ja välillä olen ollut pois, enimmäkseen talvikausina. Aloitin JATin alkeisryhmässä, mutta olin käynyt ensin Kennelkerhossa toko-koulutuksessa perusasiat(paikallaan odotus, seuraaminen, luokse tuleminen) opettelemassa koiran kanssa. Jos perustottelevaisuus on hallussa, voi JATin alkeisryhmään hyvin hakea agin alkeita oppimaan. Kennelkerholla on myös ollut agissa alkeisopetus, joten sielläkin on mahdollista aloittaa harrastus. JAT on pyrkinyt järjestämään alkeisryhmiäkin niin monta, että kaikki halukkaat ovat pääseet mukaan. Sama periaate on ollut jatkoryhmissä. Eli mukaan on aina mahtunut, ja ohjaus on ollut tasokasta ja kannustavaa. Tässä tietoa tulevan kesän harkoista: http://www.co.jyu.fi/~jat/ilmoittautuminen.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000