Kruunukorkit

Virkkaaja

Mistähän saisi kruunukorkkeja?
Itse en juo olutta tai muita juomia missä on kruunukorkki.

18

2948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä

      no voi hyvänen aika, kaikissa prismoissa, minimaneissa ja citymarketeissa ja pienemmissä kaupoissa on missä myydään viinivalmistustarvikkeita. Kuljetko laput silmillä?

      • ensimmäisenä mielessä

        Eipä mullekaan tullu ensimmäisenä mieleen, johtuu varmaan siittä etten valmista viiniä tms. Mullakin taitaa sitten olla laput silmillä.. Eli ei tarvii heti kiukuta jos ei joku hoksaa


      • joopa joo

        Kaikki kun eivät oikeasti ole kiinnostuneita viininvalmistuksesta tms. asioista. Kaikkea ei voi tietää, eikä tarvitse tietää. Mutta aina voi kysyä. Tietävät vastaavat ja ylimieliset voivat jättää vastaamatta.


    • Kysyvälle

      No mulle tuli kyllä mieleen että jostain baareista ja ravintoloista vois kysyä. Jos esittää asiallisesti asiansa ja mieluiten silloin kun henkilökunnalla ei ole 'tuli allaan' niin luulis ainakin jonkun suhtautuvan ihan asiallisesti tällaiseen tarpeeseen.

      Ihan uteliaisuuteni kylläkin vaatimalla vaatii kysymään että mitä niistä teet? ei tietenkään oo pakko vastata.

    • Virkkaaja

      Ei tarvitse olla niin kiukkuinen. En ole ikinä tarvinut mitään viinin valmistus tarvikkeita, niin ei ollut tuommoista tietoa. Mutta nyt tiedän, kiitos.
      Mieluummin kyllä käyttäisin kierrätyskorkkeja.

      Kiitos kaikille vastauksista :)

      Teen tuommoisia pannunalusia http://www.tkukoulu.fi/~amjarvi/ekotoita/korkkipannunalunen/index.html

      • soveltajaaa

        Olipa hauska idea. Jos vaan kädet 'taipuu' niin totahan kannattaa ehdottomasti kokeilla. Ideaahan vois soveltaa muuhunkin... nyt en kyllä keksi ihanheti mihin, toimisko mattona?

        Suur Kiitos kruunukorkkien kyselijälle!


      • hamsteri
        soveltajaaa kirjoitti:

        Olipa hauska idea. Jos vaan kädet 'taipuu' niin totahan kannattaa ehdottomasti kokeilla. Ideaahan vois soveltaa muuhunkin... nyt en kyllä keksi ihanheti mihin, toimisko mattona?

        Suur Kiitos kruunukorkkien kyselijälle!

        katsoin tuota ja se matto tuli myös mieleen,jos löytäis ohutta karvanarua/pakettinarua niin siitähän voisi kehitellä vaikka miten ison maton vaikkapa kuistiin tai terassille.Pitäis vain se naru olla niin ohutta että sen sais hyvin kiristettyä lopussa,siitä jollekkin hyvä idea:Isukki soittelisi että missäs mamma on; täällähän minä kaupungilla terassilla istuskelen kun tarvin mattotarpeita.Pitää toivoa niin kuumaa kesää että saa paljon kierrätyskorkkeja.


      • kalliksi :-)
        hamsteri kirjoitti:

        katsoin tuota ja se matto tuli myös mieleen,jos löytäis ohutta karvanarua/pakettinarua niin siitähän voisi kehitellä vaikka miten ison maton vaikkapa kuistiin tai terassille.Pitäis vain se naru olla niin ohutta että sen sais hyvin kiristettyä lopussa,siitä jollekkin hyvä idea:Isukki soittelisi että missäs mamma on; täällähän minä kaupungilla terassilla istuskelen kun tarvin mattotarpeita.Pitää toivoa niin kuumaa kesää että saa paljon kierrätyskorkkeja.

        Itse tein tuolla menetelmällä oviverhon. Hauska, mutta kallis verho siitä tuli :-) :-)


      • kokolattiamatto
        hamsteri kirjoitti:

        katsoin tuota ja se matto tuli myös mieleen,jos löytäis ohutta karvanarua/pakettinarua niin siitähän voisi kehitellä vaikka miten ison maton vaikkapa kuistiin tai terassille.Pitäis vain se naru olla niin ohutta että sen sais hyvin kiristettyä lopussa,siitä jollekkin hyvä idea:Isukki soittelisi että missäs mamma on; täällähän minä kaupungilla terassilla istuskelen kun tarvin mattotarpeita.Pitää toivoa niin kuumaa kesää että saa paljon kierrätyskorkkeja.

        Niin :D :D :D


      • Outi

        Toi oli ilmiselvästi kokeilemisen arvoinen idea. Tohon saa hyvin kaikki langan "jämät" kulutettua.


      • minä
        Outi kirjoitti:

        Toi oli ilmiselvästi kokeilemisen arvoinen idea. Tohon saa hyvin kaikki langan "jämät" kulutettua.

        hei, en valmista viiniä tai juo sitä. En kiukuttele, vaan ärsyynnyn kun ihmiset eivät katsele ympärille tai tajua itse mistä hakea. Itse teen paljonkin kierrätysmateriaalista ja katselen ympärilleni.Ei tarvitse olla alan harrastaja esim. viinintekijä kun tarvikkeita on ympärillä pilvin pimein..mielikuvitus on kaikkien käsillä, käyttäkää sitä.


    • Virkkaaja

      Kiva että tästä oli muillekin hyötyä!
      Ostin korkkipussin, 80 korkkia maksoi 2.40e

    • kruunukorkit nättejä
    • korkkitaidetta

      http://www.squidoo.com/50-bottle-cap-crafts

      • kruunukorkki

    • näpsä_sormi
    • korkkaaaja

      Pyydä juovia kavereita laittaan korkit talteen sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe