Kruunukorkit

Virkkaaja

Mistähän saisi kruunukorkkeja?
Itse en juo olutta tai muita juomia missä on kruunukorkki.

18

3173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä

no voi hyvänen aika, kaikissa prismoissa, minimaneissa ja citymarketeissa ja pienemmissä kaupoissa on missä myydään viinivalmistustarvikkeita. Kuljetko laput silmillä?

• ensimmäisenä mielessä

Eipä mullekaan tullu ensimmäisenä mieleen, johtuu varmaan siittä etten valmista viiniä tms. Mullakin taitaa sitten olla laput silmillä.. Eli ei tarvii heti kiukuta jos ei joku hoksaa

• joopa joo

Kaikki kun eivät oikeasti ole kiinnostuneita viininvalmistuksesta tms. asioista. Kaikkea ei voi tietää, eikä tarvitse tietää. Mutta aina voi kysyä. Tietävät vastaavat ja ylimieliset voivat jättää vastaamatta.

• Kysyvälle

No mulle tuli kyllä mieleen että jostain baareista ja ravintoloista vois kysyä. Jos esittää asiallisesti asiansa ja mieluiten silloin kun henkilökunnalla ei ole 'tuli allaan' niin luulis ainakin jonkun suhtautuvan ihan asiallisesti tällaiseen tarpeeseen.

Ihan uteliaisuuteni kylläkin vaatimalla vaatii kysymään että mitä niistä teet? ei tietenkään oo pakko vastata.

• kruunukorkki

Hakukone Google! Oletko koskaan kuullut puhuttavan?
        Aika kädetöntä on touhu ja netin käyttö.
        https://www.google.fi/webhp?ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=dW95WPDHKsaq8weGyKeABQ#q=kruunukorkki

• Virkkaaja
      • soveltajaaa

Olipa hauska idea. Jos vaan kädet 'taipuu' niin totahan kannattaa ehdottomasti kokeilla. Ideaahan vois soveltaa muuhunkin... nyt en kyllä keksi ihanheti mihin, toimisko mattona?

Suur Kiitos kruunukorkkien kyselijälle!

• hamsteri
        soveltajaaa kirjoitti:

Olipa hauska idea. Jos vaan kädet 'taipuu' niin totahan kannattaa ehdottomasti kokeilla. Ideaahan vois soveltaa muuhunkin... nyt en kyllä keksi ihanheti mihin, toimisko mattona?

Suur Kiitos kruunukorkkien kyselijälle!

katsoin tuota ja se matto tuli myös mieleen,jos löytäis ohutta karvanarua/pakettinarua niin siitähän voisi kehitellä vaikka miten ison maton vaikkapa kuistiin tai terassille.Pitäis vain se naru olla niin ohutta että sen sais hyvin kiristettyä lopussa,siitä jollekkin hyvä idea:Isukki soittelisi että missäs mamma on; täällähän minä kaupungilla terassilla istuskelen kun tarvin mattotarpeita.Pitää toivoa niin kuumaa kesää että saa paljon kierrätyskorkkeja.

• kalliksi :-)
        hamsteri kirjoitti:

katsoin tuota ja se matto tuli myös mieleen,jos löytäis ohutta karvanarua/pakettinarua niin siitähän voisi kehitellä vaikka miten ison maton vaikkapa kuistiin tai terassille.Pitäis vain se naru olla niin ohutta että sen sais hyvin kiristettyä lopussa,siitä jollekkin hyvä idea:Isukki soittelisi että missäs mamma on; täällähän minä kaupungilla terassilla istuskelen kun tarvin mattotarpeita.Pitää toivoa niin kuumaa kesää että saa paljon kierrätyskorkkeja.

Itse tein tuolla menetelmällä oviverhon. Hauska, mutta kallis verho siitä tuli :-) :-)

• kokolattiamatto
        hamsteri kirjoitti:

Niin :D :D :D

• Outi

Toi oli ilmiselvästi kokeilemisen arvoinen idea. Tohon saa hyvin kaikki langan "jämät" kulutettua.

• minä
        Outi kirjoitti:

Toi oli ilmiselvästi kokeilemisen arvoinen idea. Tohon saa hyvin kaikki langan "jämät" kulutettua.

hei, en valmista viiniä tai juo sitä. En kiukuttele, vaan ärsyynnyn kun ihmiset eivät katsele ympärille tai tajua itse mistä hakea. Itse teen paljonkin kierrätysmateriaalista ja katselen ympärilleni.Ei tarvitse olla alan harrastaja esim. viinintekijä kun tarvikkeita on ympärillä pilvin pimein..mielikuvitus on kaikkien käsillä, käyttäkää sitä.

• Virkkaaja

Kiva että tästä oli muillekin hyötyä!
      Ostin korkkipussin, 80 korkkia maksoi 2.40e

• kruunukorkit nättejä
    • korkkitaidetta
      • kruunukorkki

• näpsä_sormi
    • korkkaaaja

Pyydä juovia kavereita laittaan korkit talteen sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2326
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1466
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      912
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      892
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe