Kuljetusvälineet

Kartingiin

Minkä kokoinen peräkärry pitäisi olla Karting auton kuljetukseen? Mitä yleensä on auton ja työkalupakin lisäksi syytä mahtua mukaan?

Vetoautona olisi tuollainen Peugeot Partner, jonka takaluukkuun taitaisi mahtua suunnilleen kaikki muu, paitsi itse auto.

4

4931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njooo

no kai se on paras mitata se kart kuinka iso se on ja sitten menee kauppaan ja ostaa niin ison et se mahtuu...yleensä kannattaa ostaa niin iso et jää tilaa vermeille esim huoltopukki renkaat bensat ja muut romut.

• se ei ole

liian iso , esim. isompien luokkien runkojen leveys renkaineen on 1350 mm , pituutta kärryillä nyt sais olla väh. 2500 et sopii jotain muutakin

• KGL

Auton mitat (esim Raket) on noin 1,6 x 1,2 x 0,5 m (pit x lev x kork). Auton voi asettaa vaakaan tai pystyyn joka vaikuttaa paljon kuljetuskaluston mittavaatimuksiin.
      Se mitä kartin lisäksi mukaan tarvitaan riippuu siitä millä tasolla ajellaan; harrastukseksi lähiradalla vai kansallisia kisoja kierrellessä ympäri suomea kansainvälisistä kisoista puhumattakaan.
      Varustukseen voisi kuulua seuraavanlaista: renkaita helposti 5 sarjaa, työkalupakki(-pakit), varaosalaatikosto, paineilmakompura tarvikkeineen, polttoainesäiliöt ( 2T öljyt), huoltokärry, pakoputkia, ajovarusteita (sade-), katteiden osia, ruuvimiljoonalaatikosto yms..
      Lisäksi tilanteesta riippuen teltta tai katos, aluspressu, autopeite, työtaso, jatkojohtokela, henkilökohtaiset tarvikkeet ja tietysti se OHJAAJAN TUOLI jota kuski käyttää siellä ohjaajakokouksessa.
      Tässä vähän alkua pääpiirteittäin.
      Vaunun mitat on taas ihan oma asia. Kyllä esim 2,5 x 1,2 m kuomullisella vaunulla on monet tulleet toimeen (ainakin aluksi) mutta 3 x 1,5 tai 3,5 x 1,8 antavat hiukan anteeksi huonolle pakkaajalle.
      Hyvä olisi jos vaunun kuomu on kiinteä ja sisätila seisomakorkuinen.
      Partnerin takaluukkuun voikin sitten pakata muonitus-, vaatetus-, yms. varusteita mm. se potkulauta tai minipolkupyörä jota ei saa käyttää varikkoalueella;)

• äityli

Huh, kylläpä tuo varustelista näyttää pitkältä näin kirjoitettuna. Eipä ihme, että kisoihin läheteminen vaatii yhden illan intensiivisen pakkaamisen... ;) mutta mitään ei voi oikein jättää poiskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe