Kävin hakemassa uuden Clion hinnaston ja varusteluettelon. Ainoastaan expression-tasolla oli mahdollista saada manuaalinen ilmastointi ja kauko-ohjattu lukitus vakiona!!! Muutenkin suhteellisen korkea hinnasto sai minut siirtymään toyotan yarikseen. Cloi vaikittaa vakiovarusteisiin nähden ylihintaisen. Olen saanut tarjouksia sekäö uudesta cliosta että uudesta meganesta niin huomattavasti parempi megane sai paremman tarjouksen melkein joka liikkeestä kuin clio. Harmi homma, kosa uusi clio näyttäää hyvältä ulkoa päin. ei enää sellanen pappa-skootteri kuin ennen.
Kommentteja??
UUSI CLIO
11
3880
Vastaukset
- Alpo
Älä puhu palturia. Ei uusi Clio ole varusteissaan yhtään Yarista kallimpi ja kuitenkin huomattavasti tilavampi auto. Vertaile nyt vähän ja ajatuksella ennen kuin kirjoittelet mitä sattuu...
- nyt ihan koettua tietoa
Noiden autojen tilavuus?
Ei kannattaisi kirjoittaa mitään jos ei ole itse asiaa todennut tai liittää jotain linkkiä testituloksista.
Itse olen molemmissa istunut ja kyllä Yaris tilavammalta tuntui, tilojen muunneltavuus on myös parempi.
Niin ja kumpaakaan en ole ostamassa. - thkrjhtekrl
nyt ihan koettua tietoa kirjoitti:
Noiden autojen tilavuus?
Ei kannattaisi kirjoittaa mitään jos ei ole itse asiaa todennut tai liittää jotain linkkiä testituloksista.
Itse olen molemmissa istunut ja kyllä Yaris tilavammalta tuntui, tilojen muunneltavuus on myös parempi.
Niin ja kumpaakaan en ole ostamassa.Clio 5-ov
1.4 Confort 18 600
ESP 700
Ilmastointi 890
Yhteensä 20 190
Clio 1.6 Confort 800
Vrt.
Megane Break
1.6 21 000 - Alpo
nyt ihan koettua tietoa kirjoitti:
Noiden autojen tilavuus?
Niin ja kumpaakaan en ole ostamassa.Kävin Helsingin Motor Showssa molemmat autot tarkkaan läpi ja kyllähän Yaris on mitoiltaan selkeästi pienempi. Vaaka kallistui selkeästi Clion puoleen. Mutta auton valintahan on makuasia...
- vertailija
Toyota Yaris 1.3 Sol 5-ov 17730€
ilmastointi 860€
Renault Clio 1.4 Confort 5-ov 18600€
ilmastointi 890€
CD/radio 490€
Tietenkin jos vertaa 1.2:seen Clioon, niin hinta on suurinpiirtein sama.
- jorrma
taitaapa olla toyota kärsinyt tosta pappa imagosta pahemmin kuin renault... joo ei sitä nappi starttiakaan saa variksen halvimpiin, vähä kyllä petyin!!! mikset sää sitte osta sitä meganea kun kerran on huomattavasti parempi ja halvempi kuin clio ???? ottasin ainakin itse ennemmin meganen kuin jonkun variksen
- outo vertailu
Seuraavaksi varmasti hämmästelet sitäkin miten Laguna maksaa enemmän kuin Yaris?
Tojotahan on itsekin myöntänyt Yariksen lanseerauksen yhteydessä että se ei enää kilpaile samassa sarjassa uuden Clion ja Grande Punton kanssa vaan on tarkoitettu pykälää pienempään segmentiin.
Ei pitäisi olla hirveän suuri ihme miksi se on halvempikin. Uuusi Cliohan on tiloiltaan saman kokoinen kuin 1990-luvun lopun Corolla. - Kysyin tarjouksen
Täytyy kyllä olla keskimääräistä paljon tyhmempi jos uuden Clion ostaa niillä hinnoilla millä sitä nyt tarjotaan. Ehkä ihan karvalakkimalli on ok hinnoissa, mutta kun vähän lisää varusteita niin samaan hintaan saa esimerkiksi 307:n tai C4:n samoilla varusteilla.
Järjetöntä hinnoittelua Cliossa...- ville
..hinta-ero Meganeen on mitätön, ja siinä samalla saa numeroa isomman auton. Tosin tämä on ollut jo pitkään Rellun ongelma, Clio ja Megane ovat olleet todella lähekkäin toisiaan (siis MeganeI).
- rel9
ville kirjoitti:
..hinta-ero Meganeen on mitätön, ja siinä samalla saa numeroa isomman auton. Tosin tämä on ollut jo pitkään Rellun ongelma, Clio ja Megane ovat olleet todella lähekkäin toisiaan (siis MeganeI).
Muistelen että Megane II:ssa oli alkuun hinnat reippaasti yläkantissa. Kun ei kauppa käynyt, tuli hinnatkin alas. Kävisiköhän Clion kanssa samalla tavalla?
- jorrma
ville kirjoitti:
eihän noilla uudella cliolla ja meganella ees ole paljon kokoeroa vai muistanko väärin , clio 3,99m pitkä ja 2,57 akseliväli... jos siis alkaenhintaluokasta puhutaan molempien kohdalla niin ehdottomasti ottasin clion, onhan se myös vuoden auto 2006 =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875