Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

UUSI CLIO

pettymys

Kävin hakemassa uuden Clion hinnaston ja varusteluettelon. Ainoastaan expression-tasolla oli mahdollista saada manuaalinen ilmastointi ja kauko-ohjattu lukitus vakiona!!! Muutenkin suhteellisen korkea hinnasto sai minut siirtymään toyotan yarikseen. Cloi vaikittaa vakiovarusteisiin nähden ylihintaisen. Olen saanut tarjouksia sekäö uudesta cliosta että uudesta meganesta niin huomattavasti parempi megane sai paremman tarjouksen melkein joka liikkeestä kuin clio. Harmi homma, kosa uusi clio näyttäää hyvältä ulkoa päin. ei enää sellanen pappa-skootteri kuin ennen.

Kommentteja??

11

3853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo

      Älä puhu palturia. Ei uusi Clio ole varusteissaan yhtään Yarista kallimpi ja kuitenkin huomattavasti tilavampi auto. Vertaile nyt vähän ja ajatuksella ennen kuin kirjoittelet mitä sattuu...

      • nyt ihan koettua tietoa

        Noiden autojen tilavuus?

        Ei kannattaisi kirjoittaa mitään jos ei ole itse asiaa todennut tai liittää jotain linkkiä testituloksista.

        Itse olen molemmissa istunut ja kyllä Yaris tilavammalta tuntui, tilojen muunneltavuus on myös parempi.

        Niin ja kumpaakaan en ole ostamassa.


      • thkrjhtekrl
        nyt ihan koettua tietoa kirjoitti:

        Noiden autojen tilavuus?

        Ei kannattaisi kirjoittaa mitään jos ei ole itse asiaa todennut tai liittää jotain linkkiä testituloksista.

        Itse olen molemmissa istunut ja kyllä Yaris tilavammalta tuntui, tilojen muunneltavuus on myös parempi.

        Niin ja kumpaakaan en ole ostamassa.

        Clio 5-ov
        1.4 Confort 18 600
        ESP 700
        Ilmastointi 890
        Yhteensä 20 190

        Clio 1.6 Confort 800

        Vrt.

        Megane Break
        1.6 21 000


      • Alpo
        nyt ihan koettua tietoa kirjoitti:

        Noiden autojen tilavuus?

        Ei kannattaisi kirjoittaa mitään jos ei ole itse asiaa todennut tai liittää jotain linkkiä testituloksista.

        Itse olen molemmissa istunut ja kyllä Yaris tilavammalta tuntui, tilojen muunneltavuus on myös parempi.

        Niin ja kumpaakaan en ole ostamassa.

        Kävin Helsingin Motor Showssa molemmat autot tarkkaan läpi ja kyllähän Yaris on mitoiltaan selkeästi pienempi. Vaaka kallistui selkeästi Clion puoleen. Mutta auton valintahan on makuasia...


      • vertailija

        Toyota Yaris 1.3 Sol 5-ov 17730€
        ilmastointi 860€

        Renault Clio 1.4 Confort 5-ov 18600€
        ilmastointi 890€
        CD/radio 490€

        Tietenkin jos vertaa 1.2:seen Clioon, niin hinta on suurinpiirtein sama.


    • jorrma

      taitaapa olla toyota kärsinyt tosta pappa imagosta pahemmin kuin renault... joo ei sitä nappi starttiakaan saa variksen halvimpiin, vähä kyllä petyin!!! mikset sää sitte osta sitä meganea kun kerran on huomattavasti parempi ja halvempi kuin clio ???? ottasin ainakin itse ennemmin meganen kuin jonkun variksen

    • outo vertailu

      Seuraavaksi varmasti hämmästelet sitäkin miten Laguna maksaa enemmän kuin Yaris?

      Tojotahan on itsekin myöntänyt Yariksen lanseerauksen yhteydessä että se ei enää kilpaile samassa sarjassa uuden Clion ja Grande Punton kanssa vaan on tarkoitettu pykälää pienempään segmentiin.

      Ei pitäisi olla hirveän suuri ihme miksi se on halvempikin. Uuusi Cliohan on tiloiltaan saman kokoinen kuin 1990-luvun lopun Corolla.

    • Kysyin tarjouksen

      Täytyy kyllä olla keskimääräistä paljon tyhmempi jos uuden Clion ostaa niillä hinnoilla millä sitä nyt tarjotaan. Ehkä ihan karvalakkimalli on ok hinnoissa, mutta kun vähän lisää varusteita niin samaan hintaan saa esimerkiksi 307:n tai C4:n samoilla varusteilla.

      Järjetöntä hinnoittelua Cliossa...

      • ville

        ..hinta-ero Meganeen on mitätön, ja siinä samalla saa numeroa isomman auton. Tosin tämä on ollut jo pitkään Rellun ongelma, Clio ja Megane ovat olleet todella lähekkäin toisiaan (siis MeganeI).


      • rel9
        ville kirjoitti:

        ..hinta-ero Meganeen on mitätön, ja siinä samalla saa numeroa isomman auton. Tosin tämä on ollut jo pitkään Rellun ongelma, Clio ja Megane ovat olleet todella lähekkäin toisiaan (siis MeganeI).

        Muistelen että Megane II:ssa oli alkuun hinnat reippaasti yläkantissa. Kun ei kauppa käynyt, tuli hinnatkin alas. Kävisiköhän Clion kanssa samalla tavalla?


      • jorrma
        ville kirjoitti:

        ..hinta-ero Meganeen on mitätön, ja siinä samalla saa numeroa isomman auton. Tosin tämä on ollut jo pitkään Rellun ongelma, Clio ja Megane ovat olleet todella lähekkäin toisiaan (siis MeganeI).

        eihän noilla uudella cliolla ja meganella ees ole paljon kokoeroa vai muistanko väärin , clio 3,99m pitkä ja 2,57 akseliväli... jos siis alkaenhintaluokasta puhutaan molempien kohdalla niin ehdottomasti ottasin clion, onhan se myös vuoden auto 2006 =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe