Kalle tuumaili kerran talvipäivänä, että josko tuon anopin kutsuisi kylään kahville. Tuumi ja mietti...ja kutsui
Vastaukset 15
- sdf<c
HAHAHAHAHAHA HAHUSKAAA
- Rautanyrkki
ei nimittäin kaikille aukea heti 1. kerralla...
- lolu
Rautanyrkki kirjoitti:
ei nimittäin kaikille aukea heti 1. kerralla...
en oikein tajunnut... meni huti.. selitättekö?
- Rautanyrkki
lolu kirjoitti:
en oikein tajunnut... meni huti.. selitättekö?
Lues vielä pari kertaa ja mieti juttua kunnolla...molempien näkökannalta katsottuna
- Rautanyrkki
Rautanyrkki kirjoitti:
Lues vielä pari kertaa ja mieti juttua kunnolla...molempien näkökannalta katsottuna
ellei...niin sitten on ajatusmaailma pahasti hukassa (minun - hehhehehehehe)
- lolu
Rautanyrkki kirjoitti:
ellei...niin sitten on ajatusmaailma pahasti hukassa (minun - hehhehehehehe)
juu... olen kai blondi, ku ei tajuu.. :S ajatusmaailmassa vikaa.. :( :D
- Rautanyrkki
lolu kirjoitti:
juu... olen kai blondi, ku ei tajuu.. :S ajatusmaailmassa vikaa.. :( :D
vinkki: aattele nyt...talvi, anoppi, kahvi...
- lolu
Rautanyrkki kirjoitti:
johan aukes... :D *reps*
- Rautanyrkki
lolu kirjoitti:
johan aukes... :D *reps*
hehehe...;)
- en kyllä keksi
Rautanyrkki kirjoitti:
muuta kun ett anoppi asuupi lammen toisella puolella ja lammess on heikot jäät. Mutt en siltikään kovin hauskaa siittä saa. Ohi meni..
- Rautanyrkki
en kyllä keksi kirjoitti:
muuta kun ett anoppi asuupi lammen toisella puolella ja lammess on heikot jäät. Mutt en siltikään kovin hauskaa siittä saa. Ohi meni..
asuuko anoppi lammen toisella puolella? Onko kyseessä lampi? Jos on, niin onko lampi jäässä?
- rdd2
olipa nyt taas hauskaa haha hehe
- dsgfdsg
Eihän tämä ny mikään vitsi ollu...
- FINdRb91
Eikö joku vaikka vois selittää tämän idean ku ei tämä nyt aukea millään edes noiden ''vinkkien'' perusteella...
Enkä kyllä sitten millään saa tästä hauskaa - QwErTyMaN
No ei tästä nyt voi mitää ymmärtää.
Anoppi joi kahvia HAHAHAHAHAH!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672720- 841177
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 88731
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95520