Kun olette jo saaneet useampia tauluja valmiiksi ja haluatte ripustaa ne seinille miten teette sen.Tauluthan ovat eri kokoisia ja erilaisia värityksiltään ja kehyksiltään.Usein seinätilaa ei ole kun siellä sohvan takana tai makuuhuoneessa.Nauloja on jo lyöty aikaisemmille teoksille.Neuvokaa miten ne tulisi oikeaoppisesti ripustaa?
taulujen asettelu
4
3225
Vastaukset
- Kulkuri
Onhan niitä kansepteja, mutta kun ei voi nähdä sitä tilaa johon ne taulut tulee niin on aika vaikea antaa neuvoja.
Eiköhän kannattaisi miettiä miltä haluaa sen huoneen näyttävän.- Typykkä
Eihän niitten kaikkien tarvitse olla samanaikaisesti seinällä.Kun ne nyt on kuitenkin eri kokoisia tulee seinä vähitellen täyteen reikiä ja siitä ei ukko tykkää.
- mary
Mittaa vapaana olevan, tauluille tarkoitetun, seinätilan koko. Sen jälkeen mittaa sama koko lattialle. Sommittele taulusi lattialle nähdäksesi, kuinka ne parhaimmin asettuisivat seinälle. Taulujen alareunarajan tulisi kulkea samassa tasossa. Pienempiä tauluja isompien päälle. Päällekkäin tulevien taulujen - mikäli mahdollista - joidenkin sivut samaan linjaan. Taulujen etäisyys toisistaan vakio (ei aina mahdollista eikä paras lopputulos, mutta kannattaa kokeilla). Kehystämiseen kannattaa satsata, jos miettii taulut laittavansa vierekkäin. Näin onnistut!
- Typykkä
Tuota keinoa en olisi keksinytkään.Kokeilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232