Ei oikein toimi Telefinlandin uudet omaliittymä
uudistukset.Jos sinulla on saldorajoitus ja se tulee täyteen ei palvelu toimi niinkuin luvataan.
Saldoa pitäisi pystyä lisäämään , mutta kun se ei toimi kun silloin sulkeutuu myös omasivujen hallinta . Olen kysellyt sitä telefinlandin asiakaspalvelusta , mutta siellä ei osattu kertoa milloin virhe saadaan korjattua .Nyt on puhelin ollut kiinni jo pariviikkoa eikä se avaudu ennenkuin kuunvaihteessa . Tämä on hidasta
virheen korjausta
EI OIKEIN TOIMI
48
6289
Vastaukset
- vaihtoon
Mitä vielä teet tuossa hajoavassa soneratf leirissä?
Vaihda dna:n liittymiin, edullisempia ovat ja asiakaspalvelukin ilmaista.
Aina kun soitat tf:n asiakaspalveluun, siitä menee normaalipuhelumaksu!- voittoputki
Taidat olla DNA:n myyntitykki?kun niin mainostat.
Asiakaspalvelun maksullisuus onkin yksi TF huonoista puolista . Toinen on palvelun kellonajat jotka ovat joskus ärsyttävän vastenmieliset.Koskaan ei tiedä milloin tarvitsee palvelua .On TF paljon hyviäkin puolia
lähinnä hinnoitteluissa . Nythän ön niin että jos haluaa halvat hinnat niin silloin on tingittävä jostain . - saunalahtelainen
voittoputki kirjoitti:
Taidat olla DNA:n myyntitykki?kun niin mainostat.
Asiakaspalvelun maksullisuus onkin yksi TF huonoista puolista . Toinen on palvelun kellonajat jotka ovat joskus ärsyttävän vastenmieliset.Koskaan ei tiedä milloin tarvitsee palvelua .On TF paljon hyviäkin puolia
lähinnä hinnoitteluissa . Nythän ön niin että jos haluaa halvat hinnat niin silloin on tingittävä jostain .Tele finland on niin iso yritys että ne ei paljoa
välitä niistä kenellä on jonkunlaiset rajoitukset
vaan ne yrittää saada sinutkin vaihtamaan pois kaikki saldorajoitukset.Usko pois . - Pettynyt
saunalahtelainen kirjoitti:
Tele finland on niin iso yritys että ne ei paljoa
vaan ne yrittää saada sinutkin vaihtamaan pois kaikki saldorajoitukset.Usko pois .Samanlaisia ne on kaikki ensin lupaavat kaikkea hyvää ja kun saavat koukkuun sit ne ei välitä kunhan vain maksat laskun ajoissa sen ne kyllä hoitaa nopeasti.
- Utelias
saunalahtelainen kirjoitti:
Tele finland on niin iso yritys että ne ei paljoa
vaan ne yrittää saada sinutkin vaihtamaan pois kaikki saldorajoitukset.Usko pois .Tarjoaako saunis parempaa kuin tf.Kysyn vain jospa vaihtaisin .
- Tietoa on
Utelias kirjoitti:
Tarjoaako saunis parempaa kuin tf.Kysyn vain jospa vaihtaisin .
Eikös noi ole kaikki samaa firmaa, tarkoitan
Elisa,Kolumbus ja saunalahti.
Aivan niinkuin Tele Finland ja Sonera.
Olenko oikeassa ? - näkis vaan
Utelias kirjoitti:
Tarjoaako saunis parempaa kuin tf.Kysyn vain jospa vaihtaisin .
Ei todellakaan ole sen kummempi kun mikään muukaan se on vain näennäistä.
- uutinen
Todella lämmittäviä uutisia nämä uudistukset ovat
kuten mainoslauseessa lukee.Mulla on aivan sama tilanne .Kukahan nörtti siellä on ollut asialla .
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa ei kantsu odotella ihan pikaista korjaamista .- joo
Kolumbus on samanhintainen mutta paremmat palvelut. Itseasiassa hinnatkin taitaa olla hivenen edullisemmat esim. pakettiliittymissä ylimenevien puheluiden ja tekstareiden osalta. Lisäksi Kolumbuksella on enemmän erilaisia liittymätyyppi vaihtoehtoja. Miettikääpä sitä. Niin ja Aspakin on ihan maksuton, toisin kuin TF:llä!
- kuka sen aloitti
joo kirjoitti:
Kolumbus on samanhintainen mutta paremmat palvelut. Itseasiassa hinnatkin taitaa olla hivenen edullisemmat esim. pakettiliittymissä ylimenevien puheluiden ja tekstareiden osalta. Lisäksi Kolumbuksella on enemmän erilaisia liittymätyyppi vaihtoehtoja. Miettikääpä sitä. Niin ja Aspakin on ihan maksuton, toisin kuin TF:llä!
Kuten kaikki valistuneet muistaa, dna:n Onni aloitti tuon 0,069 hinnaston, muut vain seurailivat.
Edelläkävijä Onni on edelleen, sillä voi soitella nyt jopa 0,041c/min, joten kipin kapin vaihtamaan:) - kukako
kuka sen aloitti kirjoitti:
Kuten kaikki valistuneet muistaa, dna:n Onni aloitti tuon 0,069 hinnaston, muut vain seurailivat.
Edelläkävijä Onni on edelleen, sillä voi soitella nyt jopa 0,041c/min, joten kipin kapin vaihtamaan:)Eikös se dna ala olla kohta katoavaa luonnonvaraa
elmämä on kallista ! - toimistolla
kukako kirjoitti:
Eikös se dna ala olla kohta katoavaa luonnonvaraa
elmämä on kallista !niimpä, kaikki on katoavaista niinkuin dna singnaali yleensä.
Kuinkahan monta asikkaiden laskua se on tänäänkin kadottanut? Ja sitten niitä yleensä tulee vuoden päästä jonkun denan palkkaaman "ulostus" firman kautta, niin tavallisten kaavojen kautta. - JUSTIINSA
joo kirjoitti:
Kolumbus saattaa olla parempi.Se on hyvä kun asiakaspalvelu ei maksa mitään kun sinne saa jonottaa kohtuuttoman pitkiä aikoja . Ei ne hinnat muuten ole halvempia ,kuin tf hinnat .
Onkohan mikään toistaan parempi ? Jos nyt ei oteta lukuun tota,mikä se nyt olikaan ?Ai niin
sehän oli se DNA. - Vertailija.
JUSTIINSA kirjoitti:
Kolumbus saattaa olla parempi.Se on hyvä kun asiakaspalvelu ei maksa mitään kun sinne saa jonottaa kohtuuttoman pitkiä aikoja . Ei ne hinnat muuten ole halvempia ,kuin tf hinnat .
Onkohan mikään toistaan parempi ? Jos nyt ei oteta lukuun tota,mikä se nyt olikaan ?Ai niin
sehän oli se DNA.Nykyään hintaerot ovat niin pieniä, ettei hinta juurikaan ratkaise mikä on paras liittymä. Jos senttiä haluaa venyttää äärimmilleen niin Saunalahti on Se Kaikkein Halvin, ainakin 12 kk sopimuksilla (euron viikonloput ja ilmainen asiakaspalvelu).
Hyviä palveluita tuottavat Sonera, Elisa, Kolumbus ja Saunalahti.
Mitä merkitystä on enää Cubiolla, DNA:lla, GoMobilella ja tele finlandilla? Vastaan itse. Ei mitään. - JUSTIINSA
Vertailija. kirjoitti:
Nykyään hintaerot ovat niin pieniä, ettei hinta juurikaan ratkaise mikä on paras liittymä. Jos senttiä haluaa venyttää äärimmilleen niin Saunalahti on Se Kaikkein Halvin, ainakin 12 kk sopimuksilla (euron viikonloput ja ilmainen asiakaspalvelu).
Hyviä palveluita tuottavat Sonera, Elisa, Kolumbus ja Saunalahti.
Mitä merkitystä on enää Cubiolla, DNA:lla, GoMobilella ja tele finlandilla? Vastaan itse. Ei mitään.Aivan oikein tätä juuri tarkoitin .Suurin ero taitaa olla asiakaspalvelussa ja sen hinnoittelussa sekä internetin kautta tehtyjen kysymysten vastausajoissa .
- Make
JUSTIINSA kirjoitti:
Aivan oikein tätä juuri tarkoitin .Suurin ero taitaa olla asiakaspalvelussa ja sen hinnoittelussa sekä internetin kautta tehtyjen kysymysten vastausajoissa .
Keskustelu on vähän sinkoillut sinne tänne ,mutta
asiaakin on tullut välillä.Eipä ole tele finland ottanut mitään yhteyttä minuun vaikka olen pyytänyt heiltä aikataulua koska epäonnistunut muutos alkaa toimia kunnolla . Onkohan telef:llä
jonkinlainen korvausvelvollisuus heidän mokansa vuoksi kiinni olleella liittymällä? Heidän olisi mielestäni täytynyt reilusti ilmoittaa sivuillaan tästä epäkohdasta joka on heidän tiedossaan. - Pihalle vaan
joo kirjoitti:
Kauankohan kolumbus on halpa ?Eihän siellä ole kohta työntekijöitäkään.
On se aika törkeää touhua. - kokeiltu on
Make kirjoitti:
asiaakin on tullut välillä.Eipä ole tele finland ottanut mitään yhteyttä minuun vaikka olen pyytänyt heiltä aikataulua koska epäonnistunut muutos alkaa toimia kunnolla . Onkohan telef:llä
jonkinlainen korvausvelvollisuus heidän mokansa vuoksi kiinni olleella liittymällä? Heidän olisi mielestäni täytynyt reilusti ilmoittaa sivuillaan tästä epäkohdasta joka on heidän tiedossaan.Turha on niiltä korvauksia hakea ei ne mitään vapaaehtoisesti asiakkailleen maksa korvauksia vaikka maalaisjärjellä niin voisi kuvitella.
- Duunari
Pihalle vaan kirjoitti:
Kauankohan kolumbus on halpa ?Eihän siellä ole kohta työntekijöitäkään.
On se aika törkeää touhua.Sille käy samoin kuin tulee käymään saunikselle
ensin ostetaan sitten lopetetaan .Porukat pihalle
ja taas on yksi yrittäjä pois kilpailemasta.
Se on Elisan tyyli . - Viikon odottanut
Make kirjoitti:
jonkinlainen korvausvelvollisuus heidän mokansa vuoksi kiinni olleella liittymällä? Heidän olisi mielestäni täytynyt reilusti ilmoittaa sivuillaan tästä epäkohdasta joka on heidän tiedossaan.Ei Tele Finlandilta kannata odottaa vastausta alle kahdenviikon .Ne vastaa jos niitä huvittaa.
Vaan aika harvoin käy niin hyvin . - Yllättynyt
Viikon odottanut kirjoitti:
Ei Tele Finlandilta kannata odottaa vastausta alle kahdenviikon .Ne vastaa jos niitä huvittaa.
Vaan aika harvoin käy niin hyvin .Kyllä Tele F. Joskus ollaan nopeitakin jos vihjaa
että liittymä menee muuten vaihtoon.
Mulle tuli vastaus TUNNISSA ???oli aika ylläri.
Tämä tietysti netin kautta. - Make
Yllättynyt kirjoitti:
Kyllä Tele F. Joskus ollaan nopeitakin jos vihjaa
että liittymä menee muuten vaihtoon.
Mulle tuli vastaus TUNNISSA ???oli aika ylläri.
Tämä tietysti netin kautta.Sitä en ihan äkkiä usko että niin on päässyt käymään että noin äkkiä Tele Finlandilla vastattiin. Taidat heittää läppää.Pitäisiköhän tuota kokeilla tai ei vain kokeilla vaan todella toteuttaa.
- Yllättynyt
Make kirjoitti:
Sitä en ihan äkkiä usko että niin on päässyt käymään että noin äkkiä Tele Finlandilla vastattiin. Taidat heittää läppää.Pitäisiköhän tuota kokeilla tai ei vain kokeilla vaan todella toteuttaa.
Kyllä vaan näin pääsivät yllättämään
- onnellinen
Edelläkävijä Onni on edelleen, sillä voi soitella nyt jopa 0,041c/min, joten kipin kapin vaihtamaan:)Kellä onni on se onnen kätkeköön .Vai mitä?
- EI KAI !
Edelläkävijä Onni on edelleen, sillä voi soitella nyt jopa 0,041c/min, joten kipin kapin vaihtamaan:)Näinköhän sittenkään paras .Taitaa omakehu haista
tolla hinnallahan puhutaan lähes joka liittymässä
- Tuija
Totta on sillä mullakin meni kiinni onneksi ei kovin pitkäksi ajaksi niin kun sulla .
- mpvi
Et ilmeisesti ole ainoa jolle on käynyt näin .Toivottavasti Tele Finland on järkevä ja ilmoittaa julkisesti ongelmastaan .Minun känny meni kiinni eilen .Eikä ilmeisesti aukea ennenkuin laskutuskausi nollautuu.Kyllä hatuttaa.
- make
Tervetuloa hiljaisten seuraan .Minulla meni kiinni jo 8.2.2006 et silleen kiva juttu .Eikä asia ole korjaantunut.
- On niitä muitakin!
make kirjoitti:
Tervetuloa hiljaisten seuraan .Minulla meni kiinni jo 8.2.2006 et silleen kiva juttu .Eikä asia ole korjaantunut.
Sun kannattais vaihtaa johonkin parempaan jossa ei kuseteta asiakasta linssiin.Ei tos oo mitää järkee.
- kotimainenkin löytyy
On niitä muitakin! kirjoitti:
Sun kannattais vaihtaa johonkin parempaan jossa ei kuseteta asiakasta linssiin.Ei tos oo mitää järkee.
Eikun vaan dna:n sivuille valitsemaan kotimainen, edullinen ja hyvä liittymä. www.dnafinland.fi
- EI koskaan
kotimainenkin löytyy kirjoitti:
Eikun vaan dna:n sivuille valitsemaan kotimainen, edullinen ja hyvä liittymä. www.dnafinland.fi
Miksi pitäisi mennä ojasta allikkoon.
Ei ikinä Dna .Eikö käy kaupaksi kun pitää joka puolella tyrkyttää?Hä - tolppia
EI koskaan kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä ojasta allikkoon.
Ei ikinä Dna .Eikö käy kaupaksi kun pitää joka puolella tyrkyttää?Häeihän denaa pian ole olemassakaan, vain yhtiö nimikkeellä pyörivä konkurssi firma, mitä yhteiskunta pyörittää verovaroin ettei maahamme tulisi lisää työttömiä.
- MAPE
make kirjoitti:
Tele Finland on siksi hiljaa nyt kyseessä olevasta aiheesta ettei muut saisi sitä tietää
että tämän kaltainen moka on tapahtunut.Onko muilla liittymillä tarjota vastaavanlaista saldosopimusta johonka voi tarvittaessa ladata lisää puheaikaa jos saldo pääsee umpeutumaan.Minä
olisin valmis vaihtamaan .Tämä uudistus mikä telefinlandilla on menossa olisi ollut toimiessaan aika hyvä mutta kun se ei nyt näköjään toimi . - Make
MAPE kirjoitti:
Tele Finland on siksi hiljaa nyt kyseessä olevasta aiheesta ettei muut saisi sitä tietää
että tämän kaltainen moka on tapahtunut.Onko muilla liittymillä tarjota vastaavanlaista saldosopimusta johonka voi tarvittaessa ladata lisää puheaikaa jos saldo pääsee umpeutumaan.Minä
olisin valmis vaihtamaan .Tämä uudistus mikä telefinlandilla on menossa olisi ollut toimiessaan aika hyvä mutta kun se ei nyt näköjään toimi .Eipä taida olla muita kun noi korttiversiot?
- Kallis
Make kirjoitti:
Eipä taida olla muita kun noi korttiversiot?
Mites sitten käy kun kortti loppuu eikä ole kioskia lähellä .Silloin loppuu puhe.
- Ei niin kallis
Kallis kirjoitti:
Mites sitten käy kun kortti loppuu eikä ole kioskia lähellä .Silloin loppuu puhe.
Siinä on se hyväpuoli että kioskeja riittää vai mitä?
- Pettynyt
Onko tullut mitään ratkaisua ongelmaasi
- Make
Ei ole Tele Finlandilta kukaan selvittänyt juttua,mutta toivonmukaan se aukenee huomisissa että pääsen keskustelemaan tosin maksullisesti heidän kanssaan suoraan.Eihän tässä ole mitään järkeä kun eivät vastaa sähköposteihin vaikka itse niin pyytävät lähettämään .Toivottavasti toiset saldolaiset oppivat tästä jotain.
Kiitos kannanotoista . - Saunalahtelainen
Make kirjoitti:
Ei ole Tele Finlandilta kukaan selvittänyt juttua,mutta toivonmukaan se aukenee huomisissa että pääsen keskustelemaan tosin maksullisesti heidän kanssaan suoraan.Eihän tässä ole mitään järkeä kun eivät vastaa sähköposteihin vaikka itse niin pyytävät lähettämään .Toivottavasti toiset saldolaiset oppivat tästä jotain.
Kiitos kannanotoista .Vaihtaisit jo parempaan samalla kun soitat sinne tf:ään
- Ihmettelijä
Saunalahtelainen kirjoitti:
Vaihtaisit jo parempaan samalla kun soitat sinne tf:ään
Ihmettelen vaan onko joku muu yhtään sen parempi
itse olen ollut tele finlandin asiakas jo pitkään ilman ongelmia tosin ei minulla ole tota saldorajaakaan .Koitetaan kestää. - Make
Make kirjoitti:
Kiitos kannanotoista .Aukenihan se liittymä viimeinkin.
Pääsin jopa tarkastamaan että toimiiko Oma liittymä . Kyllä toimi ja siellä oli jopa saldoa jäljellä parinkymmenen kaveritekstarin verran ja kuitenkin liittymä oli pantu kiinni ?Kummallista. - Vai niin
Make kirjoitti:
Aukenihan se liittymä viimeinkin.
Pääsin jopa tarkastamaan että toimiiko Oma liittymä . Kyllä toimi ja siellä oli jopa saldoa jäljellä parinkymmenen kaveritekstarin verran ja kuitenkin liittymä oli pantu kiinni ?Kummallista.Eipä ole mikään yllätys kun kyseessä on tf
- Aikku
Pitää paikkansa ettei se toimi nyt .Otin selvää aspasta ja on nyt korjailtavana joten odotellaan ihan rauhassa ja muista tarkistaa saldo ettei mene mykäksi telefooni
- ja maksoit siitä
Soitit siis maksulliseen aspaan ja sieltä kertoivat, että joskus tulee korjaus.
Kun muutama tuhat soittaa tf:n maksulliseen aspaan, tf saa rahaa korjauksiin, ikilikkuja on keksitty!
Onneksi suomessa on toimiva, kotimainen operaattori, jonka asiakapalvelu on lisäksi mannersuomen nopein ja ilmainen, kyseessä tietysti dna. - Aikku
ja maksoit siitä kirjoitti:
Soitit siis maksulliseen aspaan ja sieltä kertoivat, että joskus tulee korjaus.
Kun muutama tuhat soittaa tf:n maksulliseen aspaan, tf saa rahaa korjauksiin, ikilikkuja on keksitty!
Onneksi suomessa on toimiva, kotimainen operaattori, jonka asiakapalvelu on lisäksi mannersuomen nopein ja ilmainen, kyseessä tietysti dna.Katsos kun toisilla on varaa ja toisille ei joten pysy sinä vaan siellä ....:ssa
- aspassa
Aikku kirjoitti:
Katsos kun toisilla on varaa ja toisille ei joten pysy sinä vaan siellä ....:ssa
kunnossa on
- tepi
aspassa kirjoitti:
kunnossa on
hyvä juttu
- ARTSI.
tepi kirjoitti:
hyvä juttu
HYVIN PELAA OMATSIVUT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818