Naapuri sädettää

Yläkerran asukas

Mitähän voisi tehdä alakerran naapurille, joka jollain vehkeellä sädettää minua lattian läpi? Jostain se aina tietää missä kohtaa asuntoani olen ja kohta taas jalkapohjiani alkaa kuumottaa. Jos menen pitkäkseni, kuumotus tuntuu aina tulevan alapuoleltani.

31

4608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moniongelmainen

Määkin oon huommannut, että kun alakerran herra on paikalla niin tulee kuumat paikat. Ei sille oikein mitään voi.

• Letku

Laita foliota lattiaan. Monet ovat laittaneet jos tulee säteilyä ja se auttaa.

Seiniä ei onneksi yleensä tarvitse päällystää, mutta jos säteily on voimakasta, seinien, ikkunoiden ja katon päällystäminen ei ole lainkaan liioiteltua.

Ulkotiloissa kannattaa käyttää foliohattua ja foliopohjallisia.

Suurin osa säteilystä tulee jalkapohjien ja pään läpi.

Jos säteily ei lopu, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.

• ohjeet hattuun

Tässä on linkki säteilyä ehkäisevään foliohattuun.

http://zapatopi.net/afdb/#WHAT

Muista että suurin osa säteilystä on todettu täysin vaarattomaksi.

"Säteilyn tunteeseen" voi olla muitakin syitä, siksi lääkärillä käyntiä suosittelisin.

• JÄRJESTYSTÄ

kannaisi vaihtaa ja säästää foliorahat. 1. Lääkäriin ja 2. Unohda foliot mutta lääkkeet pitää ottaa.

• osaa käyttää

Hyviä puolia. Voi säätimellä katon läpi sammuttaa naapurin liian kovalla pauhaavan mölytoosan!
      Jos taas saanut uuden piisin lainaksi (ostaahan se ei pysty) voi ääntä koventaa...

• Ei hitsit!

Saipahan tästäkin viestiketjusta taas hyvät naurut keskelle tylsää työpäivää! =D

• kokemusta on

Mullakin oli kerran naapuri, joka oli sitä mieltä että meillä poltetaan roskia olohuoneen lattialla. Lisäksi minulla oli kuulemma tapana kytätä tätä naapuriani hänen parvekkeensa takana.
      Rouva asui neljännessä kerroksessa ja itse asuin toisessa. Osaan siis ilmeisesti tietämättäni levitoida. Joistain säteistäkin oli puhetta, mutta enää en muista tarkemmin, tapahtuihan kaikki tämä 80-luvulla.
      Mutta lämmöllä rouvaa muistelen, hyvät naurut aina sai.. vaikka välillä ei se itkukaan kovin kaukana ollut.

• Röntgenlääkäri

Tuohon ongelmaan auttaa parhaiten se että revit huoneistosi parketin auki kokonaan ja laitat väliin lyijylevyjä säteilysuojaksi. Nämä levyt ovat täysin riittäviä ja niitä saa hyvinvarustetuista rautakaupoista. Röntgenlaitteet ovat aika yleisiä kerrostaloissa ja siksi on hyvä myös ostaa säteilymittari.

• Meikä

Sitä parempi röntgen ja gammasäteily (radioaktiivinen) suoja mitä enemmän lyijyä laitat lattian ja parketin väliin.

Kannattaa myös tosiaan foliolla päällystää koko asunto jotta radio yms. signaalit ei pääse kuumentamaan paikkoja, kaiken lisäksi saat vieläpä asunnostasi faradayn häkin joten ei haittaa vaikka salama osuu asuntoosi, koska häkki ohjaa sähkön muualle.

Jos tuokaan ei auta kannattaa kysyä lääkäriltä neuvoa säteilyn ehkäisemiseksi.

• avohoitopotilas

DigiTV on tuonut mukanaan erään sivuilmiön. Kuvat pikselöityvät joskus. Se johtuu säteilyn osumisesta digitaaliboksiin.

• piippolakki

Kannattaa vuorata sukanpohjat alumiinifoliolla.
      Minä olen jo useamman vuoden pitänyt alumiinifoliosta tehtyä hattua, eikä ole enää aivoja kuumottanut! Varmemmaksi vakuudeksi voi vielä maadoittaa foliot lämpöpatteriin.

• Ponteroosa

Yhellä naapurilla on sellainen iso laite katossa ja siinä kolme kämmenenkokoista putkea missä on erivärisiä linssejä, mutta minäpä olin ovela kun lupauduin valvomaan talomme putki remonttia ja pääsin 'tarkastamaan' joka asunnon, ja voitteko uskoa siellä se oli ihan mieletön laite.
        Nää remonttimiehet ei ollu uskoa kun kerroin mitä meidän talossa tapahtuu pyörittilevät päätään ja sanovat 'että eipä oo moista ennen kuullu'
        Mutta nyt on meikäläisen putket vuorattu foliolla onneksi sattui ymmärtäväiset putkimiehet.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET UNOHTAKO SUOJAUTUA!!!

• Alakertalainen
        Ponteroosa kirjoitti:

Yhellä naapurilla on sellainen iso laite katossa ja siinä kolme kämmenenkokoista putkea missä on erivärisiä linssejä, mutta minäpä olin ovela kun lupauduin valvomaan talomme putki remonttia ja pääsin 'tarkastamaan' joka asunnon, ja voitteko uskoa siellä se oli ihan mieletön laite.
        Nää remonttimiehet ei ollu uskoa kun kerroin mitä meidän talossa tapahtuu pyörittilevät päätään ja sanovat 'että eipä oo moista ennen kuullu'
        Mutta nyt on meikäläisen putket vuorattu foliolla onneksi sattui ymmärtäväiset putkimiehet.

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET UNOHTAKO SUOJAUTUA!!!

Siis sinä olet käynyt huoneessani. Huomasin kämmyni alla käynnin siitä, että mattojen hapsut olivat vinossa. Tähän asti olen suunnannut linssit sinne vanhanpiian kylppäriin, kun se aina lutraa siellä ja kuluttaa yhtiön vedet. Nyt kyllä suuntaan ylöspäin. Olet varmaan asennuttanut vesimittarin minun putkeeni "valvojana". Saatko jotain väristyksiä kun seuraan minun vesimittariani. Suuntaan punaisen linssin seuraavaksi sinuun jos et lopeta vesimittarin kyttäämistä.

• Alakertalainen
        Alakertalainen kirjoitti:

Siis sinä olet käynyt huoneessani. Huomasin kämmyni alla käynnin siitä, että mattojen hapsut olivat vinossa. Tähän asti olen suunnannut linssit sinne vanhanpiian kylppäriin, kun se aina lutraa siellä ja kuluttaa yhtiön vedet. Nyt kyllä suuntaan ylöspäin. Olet varmaan asennuttanut vesimittarin minun putkeeni "valvojana". Saatko jotain väristyksiä kun seuraan minun vesimittariani. Suuntaan punaisen linssin seuraavaksi sinuun jos et lopeta vesimittarin kyttäämistä.

Tuli vielä kirjoitusvirhekin kun olen niin kiihtynyt. Kirjoitin "kun seuraan minun". Tarkoitin että "kun seuraat minun". Olet ....

• nyt minulle

onko edes joku teistä tosissaan? Vai onko tämä senlaatuinen vitsi että minä huumorintajuton en oikein ymmärrä?
        Psykiatriselle osastolle kuuluvat ne jotka tosissaan tuollaista höpisevät.

• vitsi ole
        nyt minulle kirjoitti:

onko edes joku teistä tosissaan? Vai onko tämä senlaatuinen vitsi että minä huumorintajuton en oikein ymmärrä?

Minä olen aivan tosissani. Asuin aikaisemmin yhdessä vanhemmassa kerrostalossa joka oli rakennettu tiilistä ja seinät olivat rapattuja sisältä. Naapurissa seinän takana asui joku vanhempi mies joka oli ostanut röntgenlaitteen jostakin sairaalan ylijäämähuutokaupasta käytettynä ja käytti sitä naapureiden säteilyttämiseen.

Seinästä jonka takana naapuri silloin asui oli rappaus irtonut lähes kokonaan vaikka kaikki seinät oli rapattu uudelleen muuttaessani sinne. Mutta säteilyn takia rappaus oli sitten muutaman vuoden kuluttua jo kunnolla rapistunut ja jouduin tekemään remontin uudelleen.

Asiasta riideltiin ja keskusteltiin naapurin ja taloyhtiön hallituksen kokouksissa mutta asiassa ei päästy yksimielisyyteen ja naapuri sai siksi jatkaa puuhiaan kenenkään häiritsemättä. Muutin sitten lopulta muualle kun asioita ei muuten saatu loppumaan.

Naapuri kuoli sitten itse vähän myöhemmin koska oli leikkinyt röntgenlaitteilla asunnossaan mutta itselleni ei onneksi käynyt kuinkaan.

• olla totta!
        vitsi ole kirjoitti:

Minä olen aivan tosissani. Asuin aikaisemmin yhdessä vanhemmassa kerrostalossa joka oli rakennettu tiilistä ja seinät olivat rapattuja sisältä. Naapurissa seinän takana asui joku vanhempi mies joka oli ostanut röntgenlaitteen jostakin sairaalan ylijäämähuutokaupasta käytettynä ja käytti sitä naapureiden säteilyttämiseen.

Seinästä jonka takana naapuri silloin asui oli rappaus irtonut lähes kokonaan vaikka kaikki seinät oli rapattu uudelleen muuttaessani sinne. Mutta säteilyn takia rappaus oli sitten muutaman vuoden kuluttua jo kunnolla rapistunut ja jouduin tekemään remontin uudelleen.

Asiasta riideltiin ja keskusteltiin naapurin ja taloyhtiön hallituksen kokouksissa mutta asiassa ei päästy yksimielisyyteen ja naapuri sai siksi jatkaa puuhiaan kenenkään häiritsemättä. Muutin sitten lopulta muualle kun asioita ei muuten saatu loppumaan.

Naapuri kuoli sitten itse vähän myöhemmin koska oli leikkinyt röntgenlaitteilla asunnossaan mutta itselleni ei onneksi käynyt kuinkaan.

Jos olet ihan tosissasi (?), niin ei kai nyt tuollaisia sädetyslaitteita saisi tavallisille ihmisille kotikäyttöön myydä! Se sairaalahan pitäisi haastaa oikeuteen. Eihän röntgenhoitajatkaan altista itseään säteilylle, joten miksi sellainen laite nyt myytäisiin kotitalouteen?!!

• ole totta!
        olla totta! kirjoitti:

Jos olet ihan tosissasi (?), niin ei kai nyt tuollaisia sädetyslaitteita saisi tavallisille ihmisille kotikäyttöön myydä! Se sairaalahan pitäisi haastaa oikeuteen. Eihän röntgenhoitajatkaan altista itseään säteilylle, joten miksi sellainen laite nyt myytäisiin kotitalouteen?!!

Älä nyt kaikkea ota tosissasi!!

• Tjernobyli
        nyt minulle kirjoitti:

Tämä koko juttu on vitsi joka on kirjoitettu tosissaan. Huumorintajuttoman ei todellakaan kannata lukea näitä juttuja. Mulla ainakin meinasi suoli revetä kun näitä juttuja lueskelin, naurattaa paremmin kuin joku blondivitsi!

• Alakertalainen
        ole totta! kirjoitti:

Älä nyt kaikkea ota tosissasi!!

Ette te voi olla oikeasti epätietoisia ovatko nämä vitsejä vai olemmeko tosissamme. Hankkiutkaa hoitoon jos ette ole varmoja huumorin olemisen laadusta. Psykedeeli-henkilölle vain otatte tulosteita tästä ketjusta ja kerrotte mitä mieltä olette ja mitä ette. Henkilö ymmärtää kyllä. Jos henkilö nauraa jutuille tai sinulle niin aina voit vaihtaa henkilöä. Paras on totinen psykedeeli-henkilö. Sillä naureskeleva tyyppi saattaa olla jossain huumeessakin.

• Vanhapiika
        olla totta! kirjoitti:

Aikoinaan eräs naapurin mies keskustan kerrostalossa asuessani
        halusi välttämättä tarjota uudenvuoden paukut asunnollaan ja minä tietysti suostuin kun oli ne raketitkin siinä pihalla jo ammuttu, siellä se sitten alkoi kehumaan kuin on varakaskin kun on omaa
        liike toimintaa, toi näet sellaisia röntgenkuvaamiseen tarkoitettuja laitteita ja varaosia maahan ja huolti niitä, ja oli hän varakaskin vaan pikkaisen liian pihi, piti näet kaksionsa makuuhuoneensa varastonaan.

En minä silloin ajatellut että niillä mitään muuta käyttöä voisi olla ja kalliitakin olivat, kymmeniä tuhansia markkoja, että ei niitä oikeasti kukaan niillä hinnoilla pysty hankkimaan.

• avohoitopotilas
        Vanhapiika kirjoitti:

Aikoinaan eräs naapurin mies keskustan kerrostalossa asuessani
        halusi välttämättä tarjota uudenvuoden paukut asunnollaan ja minä tietysti suostuin kun oli ne raketitkin siinä pihalla jo ammuttu, siellä se sitten alkoi kehumaan kuin on varakaskin kun on omaa
        liike toimintaa, toi näet sellaisia röntgenkuvaamiseen tarkoitettuja laitteita ja varaosia maahan ja huolti niitä, ja oli hän varakaskin vaan pikkaisen liian pihi, piti näet kaksionsa makuuhuoneensa varastonaan.

En minä silloin ajatellut että niillä mitään muuta käyttöä voisi olla ja kalliitakin olivat, kymmeniä tuhansia markkoja, että ei niitä oikeasti kukaan niillä hinnoilla pysty hankkimaan.

Kuule piikaseni. Noi röntgenputkihemmot sädettävät ja katsovat sitten sädetettyä "aurinkolaseilla". Onko tuo pihi naapurisi useinkin "aurinkolasit" silmillä tiirailemassa sinua? Sädetetty sädehtii kaikkine yksityiskohtineen ilman rihmankiertämää noilla laseilla katsoessa. Myös karvat häviävät objektista, mikä tekee hieman oudon vaikutelman. Nimittäin kaljulta näyttävä naapurin nainen on outo ilmestys.

• Herra Huu

Olen pultannut vanhoja mikroaaltouuneja kattoon aivan vieriviereen ja ongelmana on nyt kalliit sähkölaskut. Tämä ei ole ongelma öisin, kun voin vetää roikan postiluukusta porraskäytävään. Mutta päiväsaikaan on käytettävä omaa sähköä.

Tuo röntgensädetykki kuulostaa kivalta peliltä, pitääkin hankkia sellainen lisäksi.

Gammasäteilijöitä minulla on kirjahylly täynnä. Ne ovat loistavia, kun eivät kuluta virtaa lainkaan.

Lenkkisaunassa tämä yläpuolen naapuri kehui talon lattialämmitystä ja ihmetteli kun lattialle jätetty vesiastia kiehuu kuiviin vajaassa tunnissa. Taitaa epäillä jotain?

• biohazard

Ilmankos olo oli niin levoton, aloin epäilemään kun mikron kello soi vähän väliä ja päässäni tuntui jatkuvaa tykytystä sekä päätä kuumotti jatkuvasti.
        Mitä säteilylähteitä sinulla on siellä hyllyssä, oletko varma että ne ovat gammalähteitä? Meinaan kävin ostamassa säteilymittarin neutroni-ilmaisimen kera ja ei hyvältä näytä sillä ei normalissa Cs-137 tai Co-60 lähteessä pitäisi neutroneita singahdella.

Nyt lähden kysymään taloyhtiön hallituksen pj:ltä saanko porata lattiaan reiän ja täyttää asuntosi vedellä jotta annosnopeus täällä yläkerrassa pienenisi. Kestääköhän ilmastointiteippi postiluukussa vai millä saisin asuntosi vedenpitäväksi?

• Magneettimestari

Magneetilla on kiva sädettää. Hommataan halkaisijaltaan 2 metrin vyyhti johtolankaa Soinilta, tuollainen 5 kilometriä. Kytketään siihen akkulaturilla sähköä. Sillä saa naapurin TV-kuvan vetämään aivan vinkkeliksi. Vyyhtiä kun siirtelee ja keikuttaa, niin se on hyvä. Olumpialaisten aikaan mahtavaa.

• Yläkerran asukas

No niin, nyt on aika kertoa totuus. Oikeastaan kirjoitin tämän jutun postuumina kaverini puolesta, joka nyt on jo vainajoitunut. Viimeisinä aikoinaan hän soitti minulle ja kertoi edellisessä viestissä esittämästäni ongelmasta. Koska tunsin kaverin sen verran hyvin, että en heti uskonut hänen hurahtaneen, pidin alkuun juttua pilana hänen puoleltaan. Koetin kuitenkin ottaa "ongelmaan" kantaa asiallisesti ja jossain vaiheessa huomasin kaverin olevan täysin tosissaan. Myöhemmin kuulin hänen kertoneen samaa juttua muillekin.

Kuulin myös hänen sairastuneen aivokasvaimeen, yhteydenotot harvenivat ja eräänä päivänä sitten tuli kuolinuutinen. Tästä opin, että ei välttämättä tarvitse olla hullu kokeakseen jotain omituista. Jatkossa osaan suhtautua asiallisesti myös tämän kaltaisiin tapauksiin, koskaanhan ei voi tietää vaikka tällainen sattuisi omalle kohdalle.

• avohoitopotilas

Pikselöityykö sinulla Digikuva? Puuttuuko tekstiä? Saatat olla lähempänä maton reunaa kuin uskotkaan. Kenties vajaa askel ja olet auttamattomasti pudonnut reunan yli. Seuraa hapsuja!

• avohoitopotilas
        avohoitopotilas kirjoitti:

Pikselöityykö sinulla Digikuva? Puuttuuko tekstiä? Saatat olla lähempänä maton reunaa kuin uskotkaan. Kenties vajaa askel ja olet auttamattomasti pudonnut reunan yli. Seuraa hapsuja!

Täytyy lisätä että meillä piireissä nuo mattojen hapsut ovat erikoisasemassa. Emme aina oikaise niitä viivasuoriksi vaan joskus teemme niihin tarkoituksella "virheitä". Kun "valvojat" käyvät ne usein oikaisevat hapsut viivasuoriksi paljastaen näin käyntinsä. Minä jaan säteitä kaikkialle raivon vallassa jos hapsut eivät ole oikein. Varokaa. Kun TV-kuva pätkii, niin olen silloin tosi vihainen.

Mistä saisi 3x25A sulakkeen? 1x20A ei kestä kaikkea. Voinko porata käytävän siivouspistorasian pohjasta johdon eteiseeni? Siinä on vain muutama sentti petonia välissä.

• hahhaa

mitään...näin se menee:

Tiesitkö, että tämä todellisuus, missä elät on Vanha-Tv vakoojien hallitsema.

Heitä on 90%. Vanha-tv vakoojat ovat nähneet toisten ihmisten asuntoihin
      ja muihin rakennuksiin jo varovaisimpienkin arvioiden mukaan reilusti toistakymmentä
      vuotta, tilanteen kehityttyä äärettömän katastrofin tasolle 90-luvulla,
      kun radio- ja teleosaiset laitteet alkoivat halventua ja yleistyä ihmisten
      pahaa-aavistamattomissa asunnoissa.

Näiden laitteiden (uudet televisiot, videonauhurit, isdn-telepäätteet, hifi-radio
      osaiset viritinvahvistimet, gsm-puhelimet jne.) tekevät suurtaajuus-häiriöitä.
      Nämä häiriöt peilaavat ja aiheuttavat tietovuotoja.

Syy, miksi vanha-tv taloudet saavat tästä tietämättömien seuraamisesta salakatselu-etua,
      on se, että uhrit eivät tiedä, koska suurin osa vakoojistakaan eivät tiedä
      olevansa vakoojia.

He eivät ymmärrä, miksi he näkevät kuvaa toisten ihmisten asuntoihin ja
      muihin rakennuksiin.

Radio-aallot, sähkökentät siis voivat ottaa kuvaa. Tälle sanomalle löytyy
      ankaraa tieteellistä todistetta.

Mieti tilannetta uhriksi esim. gsm-puhelimella hämätyn kannalta. Hän on
      asunnossaan ja vaikka verhot kiinni, luulee ettei kukaan näe. Häntäpä kuvaavatkin
      tietämättään radio-aallot.

Myös 50hz-vaihtosähkökentät ovat jo valmiiksi pohjustaneet asunnot ja muut
      rakennukset sähkökenttä-akvaarioiksi. Tieteellinen tosi-asia on, että ihmiset
      toimivat antennin tavoin sähkökentissä ja ihmisten bio-sähköinen taajuus
      on sama kuin maapallon magneetti-kentän, n. 7,83 hz. Liian lähellä vaihtosähkön
      radiotaajuutta.

Monet ihmiset eivät äkkiä ymmärrä, että radioaallot liittyvät myös kuvaan.
      Ilma muuttuu kuvaksi televisioissa. Siis lopullinen salakatselu-keino on
      syntynyt vahingossa ikäänkuin, kun vanhat televisiot on levinneet 90% asuntoihin.
      Suurin osa ei ole hävittänyt näitä laitteita, kun ne ovat uudenveroisia
      ja saavat nyt ?osinkoja? myöhemmin ostokselleen, kun radio-häiriöt ja peilautumat
      toisten ihmisten asunnoista ovat lisääntyneet, syrjäyttäen Yleisradion säteilyn.

Niinpä ne, kenellä on uusi televisio, joutuvat digitaali-osien suurtaajuus-häiriöiden
      takia salakatseluun kenttäkuvaan naapureilleen, kenellä on vanha-tv.

Myös videonauhurit tietovuotavat. Lievimmillään vanha-tv naapurit seuraavat
      tietovuotona samaa videofilmiä tai esim. tietokoneen ruutua TIETÄMÄTTÄSI
      (paitsi tämän jälkeen, kun olet nyt saanut tietää, miten sinua on seurattu
      salaa), mutta valitettavasti yleisin tietovuoto on radio-aaltojen, sähkökenttien
      toimiessa ikkunana vieressäsi, KENTTÄKUVA, jossa sinä näyt.

Kenttä-kuva on yleisin tietovuoto vanha-tv vakoojille nyky-aikana, 2000-luvulla.

Kaikki radio- ja teleosaisten laitteiden johdot toimivat komponenttien lisäksi
      Antennin tavoin ylimääräisesti säästösyiden takia, jolloin salakuuntelu
      esim. on äärettömän helppoa.

Säteilevien laitteiden osalta tietoturva on MAHDOTON, mikäli seinien läpi
      tai sähköjohtojen kentissä pääsee ulospäin heijastumaan tai sisään tulemaan
      (kuten vanha-tv talouksille toimii päinvastoin, vastaanottamalla peilautumaa
      muualta). Käytännössä tämä teksti on rikos-ilmoitus radio- ja teleteollisuudesta.
      Perustuslakia ei ole noudatettu, koska salakuuntelu esim. skanneri-radioilla
      on levinnyt normaali-elon tasolle. Toisista asunnoista naapurit monitoroivat
      pienimmätkin äänet. Sähkökentät, eli näkymätön ilma, toimii mikrofonin tavoin
      ja kun tämän yhdistää faktaan, että ihmiset toimii antennin tavoin sähkökentässä,
      on mahdollista ja on tapahtunut ja tapahtuu edelleen, sitä että ihmiset
      lukittuu kanavaksi skanneri-radioon. Hänen/heidän pienimmätkin äänensä kuuluvat
      naapurille, joka seuraa salaa kuulokkeet korvillaan puheluita ja silloin,
      kun ei soita puheluja, muita ääniä. Tämä on paljon mielenkiintoisempaa varmasti
      seurata ihmistä, kuin katsella akvaariokalaa. Etenkin kun ennen näitä tekstejä,
      kohteet eivät tienneet tästä salakuuntelusta ja katselusta.

Vanha-tv taloudet seuraa ihmisiä ulos lähtiessäänkin kanaviksi lukittuneena,
      yksittäistä kohdetta, ellei uloslähtiessä irrota sähköverkosta radio- ja
      teleosaisia, vaihtosähköön kytkettyjä laitteita. Irrotettava on : videonauhuri,
      koska se on käytännössä koko ajan päällä, isdn-pääte, se muuttaa ilman kuvaavaksi
      asunnossa 24h, eli radio-aallot ottaa kuvaa siitä huoneesta missä olet,
      vanha-tv naapureille lähellä tai satojenkin metrien päähän, koska signaali/peilautuma
      on painoton, se kantaa hyvin kauas.

Hifi-laitteista, viritin-vahvistin, siis stereo-vahvistin-laite, jossa on
      sisäänrakennettu radio-osa, on irrotettava kokonaan sähköverkosta käytön
      jälkeen (jonka aikana olet salakatselun alainen koko ajan vanha-tv naapureille),
      mutta tärkeintä on tietää se, että olet salakatselun alainen myös silloin
      KUN ET KÄYTÄ laitteita, mikäli jätät ne vaihtosähköverkkoon.

Laitteet, joita massa-kuluttajia varten on rakennettu, ovat tietoturvaltaan
      kelvottomia, johtuen heikoista, sisäänrakennetuista virtalähteistä, muovikuorista
      jne.

Ainut vaadittu standardointi on se, että laitteet toimii sisätiloissa. Mitään
      säädöstä ei ole sille, mitä ulospäin peilautuu tässä ?vaihtokaupassa?

Miksi vanha-tv taloudet pystyy salakatselemaan häiriönä kenttäkuvaa naapuri-asuntoon?

Siksi, kun vanhoissa televisioissa on epäherkkä kanava-valitsin. Tapahtuu
      ylikuulumista, radiohäiriön vastaanottoa, mikä tarkoittaa kopiota muualla
      tapahtuvasta.

Tämä on ihmiskunnan historian kovin juttu, minkä jäljille on rikosuhri-tyylisesti
      päästy, minä olen päässyt, 90- luvun puolivälin jälkeen, kun sattumalta
      todistetusti havaitsin heikosti ääni-eristetyssä kerrostalossa, että videonauhurini,
      jotka muuten huippuluokkaa, tietovuotivat, ja olivat tietovuotaneet KAUAN
      tietämättäni naapurin vanhaan televisioon (ja useammillekin) katsomiani
      ja kopioimiani harvinaisia video-elokuvia, mitkä ei ollut tarkoitus nähdä
      tietoisesti kuin minun ja tuttavieni.

Myöhemmin, kun tein testejä, eli laitoin esim. pornofilmin tai tyhjän videokasetin
      pyörimään, kiroileva reaktio naapurin puolelta tuli VÄLITTÖMÄSTI ja todistus-aineisto
      oli kiistaton, heikon äänieristyksen takia. Rivien välissä naapuri myönsi
      kerran asian minulle, mutta pitemmän päälle välit menivät huonoksi ja muutinkin
      pois lopulta.

Tein myös testiä, että laitoin videonauhurin äänittämään ensin 1.kanavan
      ohjelmaa minuutin, sitten 2 muuta kanavaa minuutin ja lopulta tyhjää kanavaa.
      Kuuntelin tarkasti naapurin reaktioita.

Välittömästi, kun alkoi 4.ohjelmoimani nauhoitus, eli tyhjän kanavan tallentaminen
      videokasetille, naapuri reagoi heti seinän takana kiroillen ja heitti jotain
      tavaroita pöydältä lattialle. Äärimmäinen todiste.

Eipä kukaan osta enää videonauhureita, kun ne tietovuotavat vanha-tv naapureille
      ne filmit mitä katsot tai kopioit itsellesi. Jos edelleen käytät videonauhureita
      tai televisioita, niin irrota niistä ainakin radio-viritinosat. Se vähentää
      tietovuotoja.

Itseasiassa, jos sinulla on elektroniikkaa, sääntö on se, että MISSÄÄN asunnossasi
      ei saa olla verkkoon kytkettyjä radio- tai tele-osaisia laitteita. Muutoin
      jotkut salakatselevat tietämättäsi, esim. mitä kirjoitat tietokoneen tekstinkäsittely-ohjelmalla.

He salakatselevat vanhoilla televisioilla, jotka muuten uudenveroisia, mutta
      toimivatkin vakoilu-laitteina. Toki vanhat televisiot eivät kontrolloi,
      että sattumaa on, kuka kanavaksi lukittuu, mutta asia on kuitenkin todella
      paha ja äärettömän yleinen ongelma eri puolilla Suomea, missä asiaa olen
      sivutoimisesti pystynyt havannoimaan.

Pahin uhka tietoturvallesi on Gsm-puhelin. Normaali-toimintonaan radio-häiritsevä
      laite on myyjien valheista huolimatta kaikkein helpoiten salakuunneltava
      laite, johtuen analogista peilauksista, mitkä kopioi käytön.

Puhumattakaan miten äärettömän helppoa, ja miten paljon on tapahtunut ja
      tapahtuu edelleen joka päivä, puheluiden salakuuntelua. Monet ihmiset istuvat
      kotonaan skanneri-radion äärellä ja kuuntelevat mikrofonia ääniä toisten
      asunnoista ja puheluita.
      Skanneri-radioiden myynti onkin sallittua, mutta lupaa ei niille saisi.

Melkoinen porsaanreikä.
      Gsm-puhelimista joutuu salakatseluun, lukitut kenttäkuvaan kanavaksi ja
      sinua on salakatseltu vanhat-tv talouksista, niin kauan kuin sinulla on
      ollut gsm-puhelin tai jollain muulla, jos asunnossasi asuu useita ihmisiä.

Sinua/teitä salakatselee vanha-tv taloudet. Yleisradio on jumbo-sijalla
      näille tahoille.
      Monia vanha-tv talouksia toki salakatsellaan kenttäkuvassa eteenpäin.

Kukaan ei voi eikä ole nähnyt itsestään kenttäkuvaa, vaikka olisi itse vanha-tv
      vakooja, koska asunnot toimivat antennin tavoin ulospäin. Paradoksi onkin
      siinä, että vanha-tv vakoojilla voi olla gsm-puhelin asunnossaan ja heitä
      salakatselee toiset vanha-tv taloudet kenttäketjussa eteenpäin.
      Siis vartijoillakin on vartijat.

Moni tajuaa tässä vaiheessa, että tilanne on äärimmäisen kova. Gsm-puhelimista
      joutuu salakatseluun. Niinpä niiden myynti tulee loppumaan ja käyttäjät
      häviää.

Gsm-puhelimista joutuu salakatseluun, niin kauan kuin akku on paikoillaan.
      Irrota akku laitteesta ja pyri hankkiutumaan kokonaan eroon tästä laitteesta,
      minkä valmistajat on rikollisia.

Lukitut kenttäkuvaan vanha-tv vakoojille, jotka tavallisia ihmisiä, kenellä
      on vanha-tv, niin heistä on tullut vanhan tvn omistamisen takia vakoojia.
      He salakatselevat ja ovat salakatselleet vuosien ajan kaikkialla eri puolilla
      Suomea toisiin asuntoihin. Vanha-tv vakoojia on 90%.

Kaiken kaikkiaan, näin on: Toimivan television päälläolosta joutuu salakatseluun
      vanha-tv vakoojille, koska ulospäin ja verkkoon takaisinpäin säteilevät
      kentät tekevät tietovuotoa, säästösyiden takia, koska ainut kriteeri on
      ollut laitteiden toimivuus. EI TIETOTURVA:

Jos asunnossasi on gsm-puhelin, niin sinne salakatsellaan 24 tuntia joka
      päivä. Et tiedä milloin he salakatselevat, milloin salakatselu alkaa ja
      milloin loppuu. Entäpä tämä tilanne: kun toiset lopettavat salakatselun
      vanhoilla televisioilla jonkun pakollisen menon takia, niin toisaalla vanha-tv
      vakoojat vasta aloittavat sinun/teidän salakatselun tietämättäsi.

Näille kaikille asioille on todisteet ja tekniset tiedot tueksi. Ainoa,
      mitä ei ole, on puuttuvat valokuvat vanhan tv ruudusta tai kasetille tallennettuja
      mikrofonia ääniä, esim. skanneri-radiolla salakuunneltu puhelu.

Tärkeintä asiassa onkin tiedon levittäminen, koska sadat tuhannet ovat muuttuneet
      vakoilijoiksi vanhojen televisioiden ja skanneri-radioiden omistamisen takia.
      Mutta heitä itseäänkin myös salakatsellaan ja kuunnellaan eteenpäin. Näistä
      tiedoista tulee olemaan hyötyä.

Vanha-tv vakoojien, siis talouksien, kenellä on vanha-tv tai skanneri-radio,
      paljastaminen on äärettömän hankalaa, jo määrän ja levinneisyyden takiakin.

Ainoa, mitä voi tehdä, on olla omistamatta puhelinta tai uutta televisiota,
      radiota. Siis olla omistamatta mitään radio- tai teleosaisia elektroniikkalaitteita.
      Niin silloin ei joudu niin paljon kuin tietämättömät salakatseluun ja kuunteluun,
      akvaariokalaksi.

Minäkin kirjoitan tätä kirjastossa. Täällä on säteilyllä pilattu sähköverkot
      toimimaan antennien tavoin. Luultavasti jotkut salakatselee tätä tekemistäni
      vanhoillla televisioilla. Heistä minulla ei ole kuin aavistus, heidän, vanha-tv
      vakoojien, olemassaolosta. Uskallan olla salakatselun alainen ainoana harvana
      tietoisesti, koska asia, tiedon levittäminen, on äärettömän tärkeä. Kovin
      juttu ihmiskunnan historiassa on tiedottaa nyt vanha-tv ja skanneri-radio
      talouksien olemassaolosta.

Se tulee vaikuttamaan murskaavalla tavalla puhelin-osuuskuntia, tele-operaattoreita
      ja Yleisradio-yhtiöitä kohtaan Suomessa ja taatusti myöhemmin myös ulkomailla.

Tullaan toteamaan, että esim. Nokian 100% tehtävä onkin ollut hämätä salakatselun
      alaisuuteen kenttäkuvaan vanha-tv vakoojille, joita 90% koti-talouksista,
      kenellä tv.

Gsm-puhelimesta joutuu salakatseluun ja kuunteluun, vastoin perustuslain
      määräyksiä.

Uskomatonta, on että vaikka perustuslaki kieltää salakatselun ja kuuntelun,
      niin ihmisiä on vuosikaudet hämätty salakatseluun ja kuunteluun kelvottomilla
      laitteilla, jotka ainoastaan toimii, mutta tietoturva on täysin olematon.

Tullaan siis pidättämään puhelin-osuuskuntien johtajat rikollisina, ketkä
      on hämänneet salakuunteluun ihmisiä. Tullaan viemään vankilaan kännykkä-yritysten
      johtajat, hämäämisesta salakatseluun ja kuunteluun, vastoin perustuslakia
      toimimisesta. Tämä on helpompaa, kuin aloittaa koti-ratsiat maanlaajuisesti,
      tällöin jouduttaisiin pidättämään satoja tuhansia ihmisiä, ketkä paljastuu
      ratsioissa skanneri-radio ja vanha-tv vakoojiksi.

Parempi on pidättää heitä ylempänä oleva porras. Eli radio- ja teleyhtiöiden
      johtajat ja elektroniikka-valmistajat. Kieltää maahantuonti ja tuhota kaikki
      varastot, mitä jäljellä kelvottomia laitteita.

He ovat täydellisesti onnistuneet aiheuttamaan suunnatonta salakatselu-hyötyä
      vanha-tv ja skanneri-radio vakoojille. Kun ne, ketkä vahingossa ovat ostaneet
      esim. gsm-puhelimen, niin gsm-puhelimen omistajaa on salakatseltu 24 tuntia
      joka päivä kenttä-kuvassa.

Puhelinosuuskunnat, Yleisradio, Sonera, Radiolinja, DNA, Nokia, Ericsson
      jne. Nämä tahot ovat rikollisia.

Ne, ketkä ovat heidän asiakkaitaan, ovat tietämättään joutuneet salakatselun
      ja kuuntelun alaisuuteen.

On suurten muutosten aika. On aika pistää radio- ja teleteollisuus vastuuseen
      rikoksistaan.
      On aika paljastaa vanha-tv ja skanneri-radio todellisuus pienimpiä yksityiskohtia
      myöten.

Älä pidä rannekelloa, siinä on radio-aktiivisia osia, jäät linkkiin kanavaksi,
      jos kannat tätä, johtuen siitä, että joudut vierailemaan saastuneissa tiloissa,
      mitkä toimivat radio-aseman tavoin, radiosäteilystä verkossa johtuen. Jäät
      yksilönä kanavaksi vanha-tv vakoojille.

Älä omista mikrosirullista pankkikorttia tai muuta sähköistä, tulossa olevista,
      henkilökorteista.

Nämä mikrosirut tekevät ihmisestä antennin, koska mikrosirut aktivoivat
      suurtaajuisen signaalin ihmisen liike-energiasta. Armeijalla on käytössään
      jo tekniikkaa, missä hiustakin ohuempi mikrosiru, saadaan toimimaan antennin
      tavoin, HYTTYSEN liike-energiasta.

Entäpä kun kyseessä on ihminen, jonka liike-energia ainakin miljoona-kertainen
      hyttyseen verrattuna. Tilanne on silloin paha.

Jäät kyllä linkkiin, vaikket kantaisikaan mikrosirua tai rannekelloa, vanha-tv
      vakoojillle, todellisuus on saastunut liikaa radio- ja teleosaisista, liikaa
      säteilevistä kojeista.

Kyseessä onkin se, ettei tue tätä virhettä, mikrosirun tai rannekellon omistamista.
      Jäät silloin vähemmän linkkiin ja vuorovaikutteisesti kentistä, kuuluvat
      vanha-tv vakoojien merkitsevät äänet kuuluvat heikommin.

Mutta silti ne seuraa sinua ja muita ihmisiä, yksilöinä, ottaen koukkuun
      kuin kalan. Ero on siinä, ettei tätä koukkuun joutumista ole tarkoitus tietää.
      Mutta nyt tieto on olemassa.

Pieni lohtu on, että gsm-teollisuutta syytetään myös terveys-häiriöiden
      tuottamisesta.

Mutta ne on pientä verrattuna suunnattomiin isoveli-haittoihin, mitkä kaikkein
      eniten koskettaa ihmisiä.

Ainoa, mikä kannattaa, on tuhota gsm-teollisuus. Siten, että virheen tukeminen
      lopetetaan. Minä olen ollut joskus gsm-puhelimen alainen. Silloin minua
      vanha-tv vakoojat salakatseli koko ajan ja skanneri-radio vakoojat kuuli
      pienimmätkin ääneni. EI ENÄÄ.

Ja tuo asia tuli todistettu 1000% varmuudeksi.
      Joutuuhan muustakin salakatseluun kuin gsm-puhelimista, mutta gsm-puhelin
      on muutoinkin täyttä paskaa ja laajiten rikollinen laite radio- ja telelaitteiden
      historiassa, joten se kannattaa ensimmäisenä hävittää. Äkkiä."    

• UMTS

Ei nyt sentään 1000%. Vähän tarkkuutta peliin, tuollaiset pienet kömmähdykset murentavat muuten niin asiallisen postauksen luotettavuutta.

Pahaksi onneksi suomessakin ollaan pikku hiljaa siirtymässä 3G-matkapuhelinverkkoihin; WCDMA se vasta antaakin kunnon kentät kun lähettimet paahtaa 5MHz taajuuskaistoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      223
      4111
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe