Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

logitech G7

wte

Logitechin G7 mallin langaton laser hiiri on ihan hyvä..nopee ja tarkka...mutta...mutta....tätähän mainostetaan peli hiireksi ja lithium pariston pitäisi kestää 10 tuntia pelaamista. No näin ei kuitenkaan ole.
Vajaa neljän ja puolen tunnin pelaamisen jälkeen pariston teho on alhainen. Tämä näkyy myös osaksi hiiren tökkimisellä.

pariston lataus kestää noin 10 tuntia..mutta mihin katoavat se luvattu 10 tunnin teho akusta.

Himopelaajan hiiri tämä ei siis ole.

Itse pelaan verkkopelejä, jotka vaativat hiireltä paljon...tätä G7 hiiri ei anna...ostakaa enemmin G5 malli...ei ainakaan virta lopu.

10

2444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wte

      G7 vaihettu nyt G5 malliin..joka on täysin sama ominaisuuksiltaan ja nopudeltaan kun toi G7....paitsi langallinen...no anyway nyt pelittää kun ei tarvi aina olla akkujen kans leikkimässä.

      Langattomista voin suositella MX1000 hiirulaista...sen akku kestää noin pari viikkoa kerrallaan.

      • DraGma

        mulla on G7 ja akut kestää 12h putkeen pelaamista kun toinen akku latautuu sillä aikaa kuudessa tunnissa täyteen normaali lataus tehoilla.
        G7 on paras hiiri mitä rahalla saa.turhat langat on tiellä.akun vaihtokaan ei ole ongelma.softa ilmoittaa ennen akun loppumista vähäisestä jännitteestä ja akun vaihtoon menee n. 5s.mutta kun on tuollainen EVO niin siihen saattaa tuhraantua minuutteja..


      • Geoi
        DraGma kirjoitti:

        mulla on G7 ja akut kestää 12h putkeen pelaamista kun toinen akku latautuu sillä aikaa kuudessa tunnissa täyteen normaali lataus tehoilla.
        G7 on paras hiiri mitä rahalla saa.turhat langat on tiellä.akun vaihtokaan ei ole ongelma.softa ilmoittaa ennen akun loppumista vähäisestä jännitteestä ja akun vaihtoon menee n. 5s.mutta kun on tuollainen EVO niin siihen saattaa tuhraantua minuutteja..

        Niin olen siis itse ostamassa uutta hiirtä kun tuo microsoft basic alkaa olla jo antiikkia. OLen katsellut tuota G7 ja käteen sopii hyvin kokemukset noista langattomista ei vaan ole ollut kovin hyviä. Pelaan suht paljon ja haluaisin tietää kuinka kauan nuo aikut oikeastaan toimivat on vaikea uskoa että toisella kestää 12 h ja toisella 4 h?


      • DragonFire
        Geoi kirjoitti:

        Niin olen siis itse ostamassa uutta hiirtä kun tuo microsoft basic alkaa olla jo antiikkia. OLen katsellut tuota G7 ja käteen sopii hyvin kokemukset noista langattomista ei vaan ole ollut kovin hyviä. Pelaan suht paljon ja haluaisin tietää kuinka kauan nuo aikut oikeastaan toimivat on vaikea uskoa että toisella kestää 12 h ja toisella 4 h?

        Akkujen kesto on siinä 8-12 tunnin välillä.Kun laitat toisen akun sisään niin toinen akku lataukseen.Kyllä noi akut kestää (ei kannata käyttää "pikalatausta" joka kuluttaa akkuja aika perhanasti)


    • WTE

      Pitkän tauon jälkeen päätin kokeilla G7 hiirtä...mutta aina tulee sama eteen..kun pelaa verkkopelejä kuten minä nii ei hemmetti toi akku kestä enempää kun sen 4.5 tuntia.

      Klaani yhteisömme pelaa tollasia yö pelejä useasti..alotetaan ilta kuuden aikaan ja lopetetaan aamulla kello 6..siinä ajassa joutuu sitten vaihtaa akkua yhtenää......joten väitän edelleen että hiiri ei kuulu himopelaajalle. plussaa antaa langattomuus....mutta entä kun akku simahtaa kokonaan..ei saa vara akkuja...suosittelen vielä kuitenkin G5 mallia...ei se piuha nyt niin tiellä sentää ole.

    • WTE

      Lisäisin vielä että hiiri riittää normaaliin parin tunnin pelaamiseen..mutta jos pelaat verkkopelejä monta tuntia putkeen niin unoha G7 toistaiseksi.

      • a5t

        kyllä tä akku sen 10h kestää ihan hyvin, wte:llä on ollut käytössä ilmeisesti pikalataus joka kuluttaa akkuja todella paljon nopeammin.. ja itse vaihdoin mx518 G7:mään juuri langattomuuden takia koska kyllä se lanka välillä voi vaan häiritä niin palon (omalla kohdalla loppui kesken) ... ja harva on noin nolifettäjä että vetää 12h pelisessioita putkeen että kyllä tä hiiri ihan "pro-pelaajille" sopii täydellisesti. toiset kyllä väittää huomaavansa viiveen kädenliikkeen ja hiirenliikken välissä mutta en ainakaan itse mitään huomaa, mutta jos langallisuus ei ole este niin sitten kannattaa valita G5


      • a5t
        a5t kirjoitti:

        kyllä tä akku sen 10h kestää ihan hyvin, wte:llä on ollut käytössä ilmeisesti pikalataus joka kuluttaa akkuja todella paljon nopeammin.. ja itse vaihdoin mx518 G7:mään juuri langattomuuden takia koska kyllä se lanka välillä voi vaan häiritä niin palon (omalla kohdalla loppui kesken) ... ja harva on noin nolifettäjä että vetää 12h pelisessioita putkeen että kyllä tä hiiri ihan "pro-pelaajille" sopii täydellisesti. toiset kyllä väittää huomaavansa viiveen kädenliikkeen ja hiirenliikken välissä mutta en ainakaan itse mitään huomaa, mutta jos langallisuus ei ole este niin sitten kannattaa valita G5

        ainoa huono puoli mitä hiirestä on tähän mennessä löytynyt niin takaisin näppäin ei toimi mozillassa, tekeekö jollain samaa tai löytyisikö ratkaisuja ongelmaan


      • a5t
        a5t kirjoitti:

        ainoa huono puoli mitä hiirestä on tähän mennessä löytynyt niin takaisin näppäin ei toimi mozillassa, tekeekö jollain samaa tai löytyisikö ratkaisuja ongelmaan

        sainpas toimimaan, takaisin-näppäimelle piti määrittää sellainen näppäinyhdistelmä kuin alt left, lisätietoa http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2178&p_created=1108680828&p_sid=bpLqA_di&p_lva=3299&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTImcF9wcm9kcz04NDQsODQ2JnBfY2F0cz0mcF9wdj0yLjg0NiZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9bW96aWxsYQ**&p_li=&p_topview=1


    • andiamo88

      hei nyt en tiä mikä hiiri mult löytyy. mut langaton 7 näppäimen laser hiiri löytyy. sen akulla oon eläny parhaimmillaan kaks viikko ilman lataamista noin 8 tunnin päivittäisel pelaamisel.. et en tiä mitä pelaatte mut aika hyvi riittää ainakin tohon peliin missä hiiri tärkeimpänä työkaluna..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe