Porvoon Verde

Nuttu

Onko kellään kokemuksia, negatiivisia tai positiivisia, Porvoon Kuntokeskus Verdestä? Kannattaako liittyä?

6

3202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps

      Eipä varsinaisesti muita kokemuksia, kuin tutustumiskäynnistä.

      Näytti kaikin puolin olevan melko fiksu paikka uusine laitteineen ja palveluineen.

      Tosin silloin, kun itse kävin paikkaan tutustumassa ainakaan opiskelija-alennuksia ei ollut, ainoastaan joidenkin firmojen kanssa jokin sopimus alennuksista.

      Muuten vaikuttais olevan todella mukava paikka, mutta epäselvälle ja velvoittavalle maksusysteemille -------------

    • Olen käynyt Verdessä toista vuotta, kolme kertaa viikossa.
      Mielestäni hyvä kuntosali, mutta aika kallis.
      Kokonhallissa on halvempaa, mutta Verdessä on omaohjaaja, joka rakentaa kunto-ohjelman ja on monipuolinen sali.
      Suosittelen!!

      • piia

        Jos olet 100% varma siitä että tulet käymään siellä säännöllisesti vähintään vuoden, niin ihan ok. Muuten tulee todella kalliiksi. Jos teet vuoden sopimuksen, niin sitä ei pureta ilman lääkärin lausuntoa. Jos sirastut vaikka syys flunssaan joka kestää toista viikkoa niin kalliiksi tulee, tai mahatautiin jonka seurauksena olet viikon kaksi heikkona...


      • olen ihmetellyt
        piia kirjoitti:

        Jos olet 100% varma siitä että tulet käymään siellä säännöllisesti vähintään vuoden, niin ihan ok. Muuten tulee todella kalliiksi. Jos teet vuoden sopimuksen, niin sitä ei pureta ilman lääkärin lausuntoa. Jos sirastut vaikka syys flunssaan joka kestää toista viikkoa niin kalliiksi tulee, tai mahatautiin jonka seurauksena olet viikon kaksi heikkona...

        kovasti... miten joku voi tollsen vuoden sopimuksen täydessä ymmärryksessä tehdä... huh hu! siis en nyt hauku heitä jotka se on tehnyt, en missään nimessä mutta itse en sellaiseen paperiin nimeäni laittas! Esimerkiksi jos sattuu että jalka menee poikki, voi olla hyvinkin puoli vuotta että ei pysty käymään salilla.. maksappa siitä sitten (olikos se nyt) 25 euroa/kk.... SIIS SIITÄ ETTET PYSTY KÄYMÄÄN SALILLA!!! :O

        ja oot maksanut jo tuota ennen vuosimaksun kokonaisuudessaan.... tuleepa kalliiksi maata kotona treenaamatta! Noh, jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. minä valitsen normaalin salikäytännön... siispä treenaaan Kuntoklubilla!


      • nuukakusipää
        olen ihmetellyt kirjoitti:

        kovasti... miten joku voi tollsen vuoden sopimuksen täydessä ymmärryksessä tehdä... huh hu! siis en nyt hauku heitä jotka se on tehnyt, en missään nimessä mutta itse en sellaiseen paperiin nimeäni laittas! Esimerkiksi jos sattuu että jalka menee poikki, voi olla hyvinkin puoli vuotta että ei pysty käymään salilla.. maksappa siitä sitten (olikos se nyt) 25 euroa/kk.... SIIS SIITÄ ETTET PYSTY KÄYMÄÄN SALILLA!!! :O

        ja oot maksanut jo tuota ennen vuosimaksun kokonaisuudessaan.... tuleepa kalliiksi maata kotona treenaamatta! Noh, jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. minä valitsen normaalin salikäytännön... siispä treenaaan Kuntoklubilla!

        Eikös se ollu viiskymppiä/kk. Kyllähän niillä palveluilla maksaa..

        Ihmettelenki miksi ei ole mahdollista ostaa pelkkää salikorttia ilman mitään hienouksia.

        Eniten mua V*****I tossa tarjouksessa se etten voisi pitää edes kesälomaa. Ei helvetti mitä holhousta - jos aikoo lihaksia hankkia tai läskiä polttaa niin kyllä siinä enemmän itsekuria tarvitaan kuin holhousta. Kyllähän se rahan menetys motivoi mutta silloin ollaan kyllä vähän väärillä linjoilla..

        Suoraan sanottuna helvetin paska ja kiero systeemi enkä varmasti ole ainoa joka on tuota mieltä!!!

        Jos systeemi ei muutu niin luultavasti alkaa aika pian toimia tappiolla kun ei väkeä riitä.


      • Pumppaaja
        nuukakusipää kirjoitti:

        Eikös se ollu viiskymppiä/kk. Kyllähän niillä palveluilla maksaa..

        Ihmettelenki miksi ei ole mahdollista ostaa pelkkää salikorttia ilman mitään hienouksia.

        Eniten mua V*****I tossa tarjouksessa se etten voisi pitää edes kesälomaa. Ei helvetti mitä holhousta - jos aikoo lihaksia hankkia tai läskiä polttaa niin kyllä siinä enemmän itsekuria tarvitaan kuin holhousta. Kyllähän se rahan menetys motivoi mutta silloin ollaan kyllä vähän väärillä linjoilla..

        Suoraan sanottuna helvetin paska ja kiero systeemi enkä varmasti ole ainoa joka on tuota mieltä!!!

        Jos systeemi ei muutu niin luultavasti alkaa aika pian toimia tappiolla kun ei väkeä riitä.

        Jos jalkasi katkeaa saat "vapaakuukausia" joista et maksa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe