Onko kellään kokemuksia, negatiivisia tai positiivisia, Porvoon Kuntokeskus Verdestä? Kannattaako liittyä?
Porvoon Verde
6
3202
Vastaukset
- jeps
Eipä varsinaisesti muita kokemuksia, kuin tutustumiskäynnistä.
Näytti kaikin puolin olevan melko fiksu paikka uusine laitteineen ja palveluineen.
Tosin silloin, kun itse kävin paikkaan tutustumassa ainakaan opiskelija-alennuksia ei ollut, ainoastaan joidenkin firmojen kanssa jokin sopimus alennuksista.
Muuten vaikuttais olevan todella mukava paikka, mutta epäselvälle ja velvoittavalle maksusysteemille ------------- Olen käynyt Verdessä toista vuotta, kolme kertaa viikossa.
Mielestäni hyvä kuntosali, mutta aika kallis.
Kokonhallissa on halvempaa, mutta Verdessä on omaohjaaja, joka rakentaa kunto-ohjelman ja on monipuolinen sali.
Suosittelen!!- piia
Jos olet 100% varma siitä että tulet käymään siellä säännöllisesti vähintään vuoden, niin ihan ok. Muuten tulee todella kalliiksi. Jos teet vuoden sopimuksen, niin sitä ei pureta ilman lääkärin lausuntoa. Jos sirastut vaikka syys flunssaan joka kestää toista viikkoa niin kalliiksi tulee, tai mahatautiin jonka seurauksena olet viikon kaksi heikkona...
- olen ihmetellyt
piia kirjoitti:
Jos olet 100% varma siitä että tulet käymään siellä säännöllisesti vähintään vuoden, niin ihan ok. Muuten tulee todella kalliiksi. Jos teet vuoden sopimuksen, niin sitä ei pureta ilman lääkärin lausuntoa. Jos sirastut vaikka syys flunssaan joka kestää toista viikkoa niin kalliiksi tulee, tai mahatautiin jonka seurauksena olet viikon kaksi heikkona...
kovasti... miten joku voi tollsen vuoden sopimuksen täydessä ymmärryksessä tehdä... huh hu! siis en nyt hauku heitä jotka se on tehnyt, en missään nimessä mutta itse en sellaiseen paperiin nimeäni laittas! Esimerkiksi jos sattuu että jalka menee poikki, voi olla hyvinkin puoli vuotta että ei pysty käymään salilla.. maksappa siitä sitten (olikos se nyt) 25 euroa/kk.... SIIS SIITÄ ETTET PYSTY KÄYMÄÄN SALILLA!!! :O
ja oot maksanut jo tuota ennen vuosimaksun kokonaisuudessaan.... tuleepa kalliiksi maata kotona treenaamatta! Noh, jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. minä valitsen normaalin salikäytännön... siispä treenaaan Kuntoklubilla! - nuukakusipää
olen ihmetellyt kirjoitti:
kovasti... miten joku voi tollsen vuoden sopimuksen täydessä ymmärryksessä tehdä... huh hu! siis en nyt hauku heitä jotka se on tehnyt, en missään nimessä mutta itse en sellaiseen paperiin nimeäni laittas! Esimerkiksi jos sattuu että jalka menee poikki, voi olla hyvinkin puoli vuotta että ei pysty käymään salilla.. maksappa siitä sitten (olikos se nyt) 25 euroa/kk.... SIIS SIITÄ ETTET PYSTY KÄYMÄÄN SALILLA!!! :O
ja oot maksanut jo tuota ennen vuosimaksun kokonaisuudessaan.... tuleepa kalliiksi maata kotona treenaamatta! Noh, jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa.. minä valitsen normaalin salikäytännön... siispä treenaaan Kuntoklubilla!Eikös se ollu viiskymppiä/kk. Kyllähän niillä palveluilla maksaa..
Ihmettelenki miksi ei ole mahdollista ostaa pelkkää salikorttia ilman mitään hienouksia.
Eniten mua V*****I tossa tarjouksessa se etten voisi pitää edes kesälomaa. Ei helvetti mitä holhousta - jos aikoo lihaksia hankkia tai läskiä polttaa niin kyllä siinä enemmän itsekuria tarvitaan kuin holhousta. Kyllähän se rahan menetys motivoi mutta silloin ollaan kyllä vähän väärillä linjoilla..
Suoraan sanottuna helvetin paska ja kiero systeemi enkä varmasti ole ainoa joka on tuota mieltä!!!
Jos systeemi ei muutu niin luultavasti alkaa aika pian toimia tappiolla kun ei väkeä riitä. - Pumppaaja
nuukakusipää kirjoitti:
Eikös se ollu viiskymppiä/kk. Kyllähän niillä palveluilla maksaa..
Ihmettelenki miksi ei ole mahdollista ostaa pelkkää salikorttia ilman mitään hienouksia.
Eniten mua V*****I tossa tarjouksessa se etten voisi pitää edes kesälomaa. Ei helvetti mitä holhousta - jos aikoo lihaksia hankkia tai läskiä polttaa niin kyllä siinä enemmän itsekuria tarvitaan kuin holhousta. Kyllähän se rahan menetys motivoi mutta silloin ollaan kyllä vähän väärillä linjoilla..
Suoraan sanottuna helvetin paska ja kiero systeemi enkä varmasti ole ainoa joka on tuota mieltä!!!
Jos systeemi ei muutu niin luultavasti alkaa aika pian toimia tappiolla kun ei väkeä riitä.Jos jalkasi katkeaa saat "vapaakuukausia" joista et maksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683