Ahonen ja tupakointi?!

EI kai vaan?

ELi kysymykseni kuuluu: Polttaako Janne Ahonen tupakkaa? Tälläisiä huhuja olen kuullut, mutta ei kai se voi pitää paikkaansa?

14

1979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

ahosen oma asia polttaako herra vai ei!! ei siihen ulkopuolisten tarvitse puuttua!!

• laydee

Ehkäpä luulen niin >:O
      Juorulehdissä on ainakin sanottu.

• on tosiaan

Voi herranjumala! Kiroilee ja polttaa tupakkaa! Vankilaan joutaisi.

• onn

kyllä kamalaa touhua erittäin rangaistavaa

• Nimetön

Hmm en kyllä tiädä...

• nyt ihmiset

.. on sitä paljon pahempaankin ku tupakoonti ja kiroolu..
        urheilioillakin on yksityisyys joka ei kuulu minulle eikä myöskään teille.
        HÄVETKÄÄ!!

• tiuku tauku

kaikkea höpötystä liikkeellä, älkää uskoko juoruja.

• jake10

on se totta et janne ahonen polttaa tupakkia mut ei se polta jylkkisten eessä mut veikkaaja lehessä luki et janne ahonen polttaa tupakkia

• repe

Hyvin ikävä juttu,urheilija ja polttaa tupangia,hyi-hyi,toivottavasti raivoraitis muuten,meinaan ettei juo viinaa.se se vasta paha sairaus on ja rahaakin siihen menee.ihmekkös tuo jos suksi ei luista!

• ukko1

Jos polttaa niin mitä sitten???????

• Lilly**

Mitä kumman väli sillä on polttako se. Ihminen se on niinku muutkin, ja onko joku joutunu joskus linnaa siitä että polttas tai kiroilis!???? Hyppyihin se polttaminen tuskin kovinkaan paljon vaikuttaa, että jos polttaa ni ei kyllä ole teidä asia!!!

• asasasasasasvf

miksi ei kai ne urheilijatkin saavat polttaa tupakkia

• Veikko K

Kyllä olin näkevinäni kun Janne istui siinä lähtöpuomilla että sillä oli sätkä huulessa, oli muuten hyvän näköinen sitten ilmalennon aikana kun kipinät vaan sinkoilivat iltakilpailussa, se varmaan sammuikin koska Horst Bulau antoi alhaalla siihen uudet tulet.

• MrJuha82

Urheilijan pitää näyttää esimerkkiä eikä saa ryypätä ja polttaa tupakkia liikoja.
      Yksi kuukaudessa sallittakoon, siis tupakki tai kaksi muttei enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3655
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2016
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1646
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      96
      1280
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1191
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      95
      1032
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe