Pangaea

pang

kaikki pelaamaan vaa pangaea shardille.se on ilmainen eikä tarvitse mitään uo gatewayta kuha hakee vaa ipn ja patchit.

www.pangaea-world.dk
tuolta löytyy linkistä files patchit
www.pangaea-world.dk/forum löytyy ip ku menee shard annoucements ja etsii sieltä.

15

1130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmö nen

      Mitä huonoa on gatewayssä? ei yhtikäs mitään koska se on iso lista servereitä, ja toi sinun IP muutos pakottaa pelaan vain ja ainoastaan yhdellä.

      sen sijaan tuon sinun ipn voisi lisätä siihen gatewayhyn.

      • :Defiance

        Tulkaa kaikki defiancelle pelaamaan o/ paljon suomalaista väkeä.

        #Defiance.fi Qnet


      • panga

        voithan sää aina lisätä sen toimiikait se ninkin.en tiedä


      • nw..::
        panga kirjoitti:

        voithan sää aina lisätä sen toimiikait se ninkin.en tiedä

        Northern Winds:ille pelaamaan, ilmainen rope shardi www.northern-winds.net


    • I<3Pang

      Suosittelen pangaeaa ehdottomasti, siinä on sopivasti roolipeliä. Northern winds on myös ihan hyvä jos vaikkapa ei ole kovin hyvä englanninkielessä (suomenkielinen shardi) Pangaealla pelataan yleensä ilman gate-awayta. Pieni vaivannäkö siihen että pääsee pelaamaan ja pelissä alkuun palkitaan kyllä, ehdottomasti paras pelattavuus tässä roolipelissä ja nimenomaan Pangaealla. Huonot grafiikat osaa kyllä antaa anteeksi kun vuosi toisensa jälkeen jaksaa uudestaan pelata samalla shardilla (serverillä).

    • varmaonvarmaa345

      mitkä huonot grafiikat??? omasta mielestäni ultima online 2D:nä peittoaa monet uudet pelit grafiikoissa mennen tullen. 3D pelinä ultima onlinesta ei voida puhua on se 3d siinä melkoisen karua katseltavaa.

      paljonko tuolla pangaealla on pelaajia keskimäärin, onko paljon suomalaisia?

    • Pangaea

      sanosinko että 25% on porukasta on suomalaisia että kyllä tänne aina yks lisää mahtuu! En ehottomasti paras ilmanen UO servu mitä on. Onhan tuota jo pari tai usiampiki vuos tullu pelattua.

    • Woodiee

      Hmmhh.. lopetin just Dotan pelaamisen ja aina on tehny mieli palata takas Ultiman maailmaan ja oon tässä pari tuntia jo tutkiskellu shardeja, että mihin joinata. Aikoinaan tuli The Darkside shardilla pelattua kolmisen vuotta.. varmaan 5-6 vuotta sit :) Tosiaan shardilta pitäis löytyä toimivat systeemit,pelaajat tietty toimiva pvp.

      • jonne_

        Kannattaa pitää heads up Dysentriaan. Ei vissiin ole mikään purkkaviritys kun valmistuu (lähiaikoina?) Ukot taitaa olla UO emulaattori developereita.


    • saruman1

      www.pangaea-work.dk

    • asd18

      asd

    • pööööö
    • HorsemenHunter

      Unohtakaa puolivalmiit shardit! 6 kuukautta testattu ja valmis UOR shardi odottaa juuri sinua! http://www.thehorsemenonline.com/
      Suomen- ja Ruotsinkieliset Adminit löytyy. Hyvä porukka, Hyvä PVP!

    • t2sforevermuna

      t2a serveri t2a revisited. hyvä alkuaikojen shardi, suomalaisiakin löytyy!

    • Pangaea123

      Pangaea on kyl 11v vanha shardi, että ei se ihan "puolivalmis" ole. Harmi vaan, että vuosienmittaan joko shardin taso on pudonnut tai itse on kyllästynyt. Kyllästymisen takia en olekaan n. vuoteen Pangaealla pelannut. Silti on se silti ehdottomasti yksi parhaimmista ja tomivimmista shardeista mitä olen ikinä kokeillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. Mistä kaupungeista tai kunnista olette ?

      Mistä ? ?
      Ikävä
      46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe