mitä tuo upgrade tarkoittaa...tässä tapauksessa?

mie en ymmärrä

4

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie en ymmärrä

      ..tarkoitin että jos esim. varaa auton viikoksi (intermediate)..niin se ilmoittaa, että upgrade sen verran enemmän ja parempi menopeli alle...sillä ja sillä hinnalla,siis sen viikon jälkeen vai milloin? :)

      eli noin:

      Upgrade to a Premium now for only
      $5.64 / day more!

      Base Rate
      $283.96

      tämä on siis se eka intermediate varaus:

      1 Week at $198.94 per week. Unlimited mileage. 1 Extra Day at $39.89 per day.

      Base Rate: $238.83
      U.S. Dollar (USD)

      Total Estimated Charges: $258.53

      • Sasu

        ...pläjäytät 5.64 lisää kehiin per päivä niin saat alles heti uhkeamman menopelin. Jos et ota sitä nyt niin ne tarjoo sitä joka taupauksessa kun haet auton. Ja ne tarjoo sitä vaikka nyt jo valkkaisit paremman ja kalliimman


      • tankillinen
        Sasu kirjoitti:

        ...pläjäytät 5.64 lisää kehiin per päivä niin saat alles heti uhkeamman menopelin. Jos et ota sitä nyt niin ne tarjoo sitä joka taupauksessa kun haet auton. Ja ne tarjoo sitä vaikka nyt jo valkkaisit paremman ja kalliimman

        Lisäksi vuokraamon palvelutiskillä yleensä tarjoavat vielä erillistä maksua vastaan mahdollisuutta palauttaa auto tankki vajaana. Jos ei rahasta ole niin väliä, on tietysti helpompi vaan ajaa suoraan palautukseen, mutta siinä sitten maksaa täyden tankillisen, vaikka autossa olisi kuinka paljon bensaa jäljellä.

        Kannattaa säilyttää pää kylmänä, ettei sorru autoa ottaessa näihin lisätarjouksiin.


      • tankillinen kirjoitti:

        Lisäksi vuokraamon palvelutiskillä yleensä tarjoavat vielä erillistä maksua vastaan mahdollisuutta palauttaa auto tankki vajaana. Jos ei rahasta ole niin väliä, on tietysti helpompi vaan ajaa suoraan palautukseen, mutta siinä sitten maksaa täyden tankillisen, vaikka autossa olisi kuinka paljon bensaa jäljellä.

        Kannattaa säilyttää pää kylmänä, ettei sorru autoa ottaessa näihin lisätarjouksiin.

        ottaa se tankillinen bensaa,on helppo palauttaa sitten,varsinkin jos on kiire!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe