http://www.dollar.com/reservations/quote.aspx#Policy
onko niissä ylipäätään mitää järkeä....? :)
mitä tuo upgrade tarkoittaa...tässä tapauksessa?
4
962
Vastaukset
- mie en ymmärrä
..tarkoitin että jos esim. varaa auton viikoksi (intermediate)..niin se ilmoittaa, että upgrade sen verran enemmän ja parempi menopeli alle...sillä ja sillä hinnalla,siis sen viikon jälkeen vai milloin? :)
eli noin:
Upgrade to a Premium now for only
$5.64 / day more!
Base Rate
$283.96
tämä on siis se eka intermediate varaus:
1 Week at $198.94 per week. Unlimited mileage. 1 Extra Day at $39.89 per day.
Base Rate: $238.83
U.S. Dollar (USD)
Total Estimated Charges: $258.53- Sasu
...pläjäytät 5.64 lisää kehiin per päivä niin saat alles heti uhkeamman menopelin. Jos et ota sitä nyt niin ne tarjoo sitä joka taupauksessa kun haet auton. Ja ne tarjoo sitä vaikka nyt jo valkkaisit paremman ja kalliimman
- tankillinen
Sasu kirjoitti:
...pläjäytät 5.64 lisää kehiin per päivä niin saat alles heti uhkeamman menopelin. Jos et ota sitä nyt niin ne tarjoo sitä joka taupauksessa kun haet auton. Ja ne tarjoo sitä vaikka nyt jo valkkaisit paremman ja kalliimman
Lisäksi vuokraamon palvelutiskillä yleensä tarjoavat vielä erillistä maksua vastaan mahdollisuutta palauttaa auto tankki vajaana. Jos ei rahasta ole niin väliä, on tietysti helpompi vaan ajaa suoraan palautukseen, mutta siinä sitten maksaa täyden tankillisen, vaikka autossa olisi kuinka paljon bensaa jäljellä.
Kannattaa säilyttää pää kylmänä, ettei sorru autoa ottaessa näihin lisätarjouksiin. tankillinen kirjoitti:
Lisäksi vuokraamon palvelutiskillä yleensä tarjoavat vielä erillistä maksua vastaan mahdollisuutta palauttaa auto tankki vajaana. Jos ei rahasta ole niin väliä, on tietysti helpompi vaan ajaa suoraan palautukseen, mutta siinä sitten maksaa täyden tankillisen, vaikka autossa olisi kuinka paljon bensaa jäljellä.
Kannattaa säilyttää pää kylmänä, ettei sorru autoa ottaessa näihin lisätarjouksiin.ottaa se tankillinen bensaa,on helppo palauttaa sitten,varsinkin jos on kiire!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416