argentiinalaiset

ihmisistä kiinnostunut

Tunnen muutamia Argentiinalaisia ja he ovat aivan ihania ihmisiä. Ihailen heidän kauneuttaan ja komeuttaan. Omien kokemuksieni perusteella, argentiinalaiset eivät taida olla kauhean perinteisesti "tummia".. tai verrattuna esimerkiksi marokkolaisiin (joka nyt on tietysti aivan eri asia) niin argentiinalaiset ovat suhteellisen vaaleaihoisia ja hiukset ovat useimmiten mustat, kiiltävän ja paksun näköiset. Mitä mieltä muut olette, minkälaisia kokemuksia teillä on argentiinalaisista?

7

5279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon, että

      ovat kiinteitä, lämpimiä ja liukkaita. Naiset siis.

      Suosittelen argentiinalaisia naisia kaikille suomalaisille.

    • marokkolaisia ole

      Ei ne paljonkaan marokkolaisia muistuta, eika ihme kun ovat enimmakseen espanjalaisia, italialaisia ja ranskalaisia, muutama muu euroopan kansalaisuus (esim. natsit, he-heh) siihen sekoitettuna. Aika paljon siella on vaaleatukkaisiakin.

    • vikana

      Mika hitto siina oikein on kun kaikki ihmiset joihin mina Etela-Amerikassa olen tormannyt ovat konnia. Kaikki haluavat vain minun rahani, nehan ovat kuin koiralauma: kadulla ei voi kulkea patkaakaan ilman etta on joku repimassa hihasta ja yrittamassa myyda jotain tai kerjata. Joka valissa koitetaan huijata. Nytkin Buenos Airesissa pari paivaa ja ottaa jo niin paahan. Kymmenia kertoja ollaan tyrkyttamassa huorapaikkoja, kaikenmaailman kauppiaat koko ajan kimpussa. Olen viettanyt Etela-Amerikassa eri maissa noin vuoden enka koko aikana ole tavannut ketaan normaalia ihmista. Kaikki koittavat jotenkin hyotya minusta ja minun "rahoistani". Jos joku alkaa jutella kanssasi se on konna sataprosenttisella varmuudella, nain voin sanoa kokemuksesta. Royhkeita ne ovat, siina valkoisen miehen luonteella ei oikein meinaa parjata. Naisiin on turha yrittaakaan tutustua, silla kuka tahansa niista saattaa olla prostituoitu taikka todennakoisemmin "bichera", joka koittaa maksattaa kaiken sinulla. Jos joutuu sellaisen kanssa tekemisiin, siina on vahan paha sanoa kohteliaana miehena etta mee helvettiin, niin royhkeasti ne ilmoittaa etta tarjoa mulle lounas, osta mulle tuo jne. Pakkohan se on tarjota ettei aiheuta kohtausta ja sitten haipya vahin aanin...
      Naisilla on varmaan helpompaa, etela-amerikkalaiset miehethan haluavat vain seksia, ihan niin kuin suomalaisetkin.

    • mannaaa

      miehet ovat niin komeita, että jalat menee alta. maailman komeimmat miehet löytää sieltä. Eikä niille ole noussu ulkonäöstä pissi päähän, koska ei ne edes tajua olevansa niin syötävänhyvännäkösiä. Tumma tukka, ruskeet (joillain siniset tai vihreet) simmut, sporttisia, itsestään huotapitäviä, ei ne niin kauheen tummia kuitenkaan sillai oo.

      Naiset on hoikkia ja panostaa pukeutumiseen paljon, pitkät, paksut tummat hiukset tyttelöillä.

      • leffe

        Just niin, ei ole pissi noussut päähän, koska se ei ole sieltä koskaan vielä lähtenytkään. Eiväthän itsekään ymmärrä, että pitäisi olla mies, nekun asuvat ylihoivaavan äitinsä hoteissa useasti yli kolmekymppisiksi, jopa 40 vuotiaiksi. Yäk yäk! Minusta he ovat leikki-ikäisiä peräkammarin poikia loputtoman pitkään. Ei ihme, että ulkomaalaisilla itsenäisillä uroilla on vientiä. Sinne vaan kundit!!


      • Mamma mia'
        leffe kirjoitti:

        Just niin, ei ole pissi noussut päähän, koska se ei ole sieltä koskaan vielä lähtenytkään. Eiväthän itsekään ymmärrä, että pitäisi olla mies, nekun asuvat ylihoivaavan äitinsä hoteissa useasti yli kolmekymppisiksi, jopa 40 vuotiaiksi. Yäk yäk! Minusta he ovat leikki-ikäisiä peräkammarin poikia loputtoman pitkään. Ei ihme, että ulkomaalaisilla itsenäisillä uroilla on vientiä. Sinne vaan kundit!!

        Mainitsemasi äidin rooli ja asema aikuistenkin poikiensa elämässä on hyvin tyypillinen latinalaisten, arabialaisten ja afrikkalaistenkin kulttuurien keskuudessa. Huomaa kuitenkin ettei se rajoitu poikiin, vaan koko jälkikasvuun yleensäkin.

        Latinalaisissa kulttuurissa perhesiteiden tiiviys ja läheisyys läpi elämän voi tuntua anglo-sakson ja varsinkin scandinaavisen taustan omaavalle "liialta".

        Toisaalta vaikka itsenäistyminen ja vastuun ottaminen omasta elämästä on tärkeää, niin toisinaan tulee kuitenkin mieleen että olisiko anglo-sakso-kulttuureissa kuitenkin menty ohi jonkin olellisen...Individualismi paikoin jopa siinä pisteessä, että monet läheiset ihmiset ja ikääntyneet tarpeessa olevat vanhemmatkin jätetään piittaamattomuudessa omiin oloihinsa...

        Ps. Mitä toisiin ihmisiin halpamaisesti suhtautumiseen tulee, niin mielestäni se kertoo pikemminkin ihmisestä itsestään ja hänen henkisestä rakenteestaan kuin kritiikin kohteesta...


    • Liukasargenttiinalainen

      Mielestäni asia on näin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe