Mikä soittoääni on teiän kännyssänne ja jota ei tarvii hävetä jos joku soittaa vaikka bussissa? Mä en oo vielkää löytänyt sitä "Oikeaa" soittoääntä... Vinkkejä?
Hyviä soittoääniä?!
10
1181
Vastaukset
- always Angel
itselläni on tunnarina olvi-mainoksen soittoääni.... eipä ole tarvinnut hävetä vaikka kesken tunnin on känny alkanut soittaa.."älä ota sitä vakavasti.."
- HaBa
camoon mullaki o hopeanuoli :)) mutta en mä sitä häpee millään tapaa ku se o mun lapsuuden unelma leffa ollu ja mua ei haittaa vaikka joku sanoo et ahaha tolla o se tunnari... kuitenkin ei niitä kannata vaihdella sen takia että joku nauraa sille tai että sen kehtaa antaa soida
- ~Foxy~
mee www.buumi.net ja sit sinne soittoääni ja sit etit las ketchup-asereje !!!!!! sitä ei voi hävetä ! se on just paras !!!
- Johanna
Mulla on soittoäänenä Metallican Fade to black. Se on uskollisesti jaksanut piiputella puhelimessani jo pari vuotta. Välillä olen ihan vaihtelun vuoksi yrittänyt siihen jotain muutakin tilata. Mutta aina vaan tilaan kuitenkin Fade to blackin takaisin. Mielestäni kaikkein hirveimpiä soittoääniä ovat ne muoti piiputukset joita on joka toisella. Mutta jokaisella oma makunsa tässäkin asiassa.
- Hemi...
Ei mun ainakaan mitään soittoääntä tarvii häbetä, ja niitä onkin ollut laidasta laitaa.
Stratovariuksen legions ja Black Diamond
Nightwishin She is my sin (kahesta eri kohasta=)
Olvi Älä ota sitä vakavasti
Parhaaksi olen huomannut MacGyverin tunnarin jota etsin ties kuinka kauan
Knightrider (Ritariässä) on kanssa yks suosikki
Sekä tietysti Pulkkisen Ruusulaulu
Hyväksi havaittuja ovat myös Indiana Jones ja Kippari Kalle.
Myös FFX:n Zanarkand soi jonkin aika kännyssä
Mutta mitään soittoääntä ei tosiaan tarvitse hävetä!!!
Mutta jos häpeät soittoääniä kuten MacGyver niin tilaa Straton Black Diamond, sitä ei ainakaan tarvitse hävetä! - hemi...
Ja tietysti vielä pitää mainita Europen Final Countdown=)
- Iitu
mulla on scooterin ramp.. sitä ei tarvii hävetä!=)
- K.E.L.L.Y
...kelly osbournen biisi nimeltä:papa dont preach
- Sailormoon
Älä Kerro äidille- tunnari
Hopeanuoli-tunnari
Slipknot- Wait and bleed
Sum 41- Fat Lip
A-Ha- Take on me
Mul on nuo kaikki ja ne on hyviä :)
- Anonyymi
No mulla on moto mutta se on tyyliin pelkästään motorola puhelimessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057