Mikä soittoääni on teiän kännyssänne ja jota ei tarvii hävetä jos joku soittaa vaikka bussissa? Mä en oo vielkää löytänyt sitä "Oikeaa" soittoääntä... Vinkkejä?
Hyviä soittoääniä?!
10
1349
Vastaukset
- always Angel
itselläni on tunnarina olvi-mainoksen soittoääni.... eipä ole tarvinnut hävetä vaikka kesken tunnin on känny alkanut soittaa.."älä ota sitä vakavasti.."
- HaBa
camoon mullaki o hopeanuoli :)) mutta en mä sitä häpee millään tapaa ku se o mun lapsuuden unelma leffa ollu ja mua ei haittaa vaikka joku sanoo et ahaha tolla o se tunnari... kuitenkin ei niitä kannata vaihdella sen takia että joku nauraa sille tai että sen kehtaa antaa soida
- ~Foxy~
mee www.buumi.net ja sit sinne soittoääni ja sit etit las ketchup-asereje !!!!!! sitä ei voi hävetä ! se on just paras !!!
- Johanna
Mulla on soittoäänenä Metallican Fade to black. Se on uskollisesti jaksanut piiputella puhelimessani jo pari vuotta. Välillä olen ihan vaihtelun vuoksi yrittänyt siihen jotain muutakin tilata. Mutta aina vaan tilaan kuitenkin Fade to blackin takaisin. Mielestäni kaikkein hirveimpiä soittoääniä ovat ne muoti piiputukset joita on joka toisella. Mutta jokaisella oma makunsa tässäkin asiassa.
- Hemi...
Ei mun ainakaan mitään soittoääntä tarvii häbetä, ja niitä onkin ollut laidasta laitaa.
Stratovariuksen legions ja Black Diamond
Nightwishin She is my sin (kahesta eri kohasta=)
Olvi Älä ota sitä vakavasti
Parhaaksi olen huomannut MacGyverin tunnarin jota etsin ties kuinka kauan
Knightrider (Ritariässä) on kanssa yks suosikki
Sekä tietysti Pulkkisen Ruusulaulu
Hyväksi havaittuja ovat myös Indiana Jones ja Kippari Kalle.
Myös FFX:n Zanarkand soi jonkin aika kännyssä
Mutta mitään soittoääntä ei tosiaan tarvitse hävetä!!!
Mutta jos häpeät soittoääniä kuten MacGyver niin tilaa Straton Black Diamond, sitä ei ainakaan tarvitse hävetä! - hemi...
Ja tietysti vielä pitää mainita Europen Final Countdown=)
- Iitu
mulla on scooterin ramp.. sitä ei tarvii hävetä!=)
- K.E.L.L.Y
...kelly osbournen biisi nimeltä:papa dont preach
- Sailormoon
Älä Kerro äidille- tunnari
Hopeanuoli-tunnari
Slipknot- Wait and bleed
Sum 41- Fat Lip
A-Ha- Take on me
Mul on nuo kaikki ja ne on hyviä :)
- Anonyymi
No mulla on moto mutta se on tyyliin pelkästään motorola puhelimessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674