Ilmeisesti tuo koiraihmisten chatti ei ole saanut juuri lainkaan omaa käyttäjäkuntaa, miksei?? Liian reaaliaikaista keskustelua?
Koira-chat?
5
489
Vastaukset
- kiireista.
Mielellaanhan sita enemmankin keskustelisi ja chattailisi mutta elama on nii- in kiireista. Kayhan taalla joskus aamupaivalla tai myohaan yolla, kun vakkaritadit paivystaa. Ehkapa saat heidat mukaan chattiin.
Mä käyn joskus sätissä. Sinne vaan tuppaa juuttumaan tuntikausiksi joskus. Mutta lähinnä siellä pyörii 8-15-vuotiaita tyttöjä ja minusta olisi mukava keskustella joskus vähän vanhempien ja kokeneempien kanssa esim. pk-harrastuksesta.
Oon kyllä törmänny joskus ihan aikuisiinkin siellä mutta ne on harvassa... Kyllä siellä oma vakiporukka on, ainakin lemmikkisätissä, lähinnä teinityttöjä, mutta suurin osa ihan järkeviä.
Sitä joskus ihmettelen, miten ne voi roikkua siellä koko päivän? Mulla ainakin sanoo äiti vastaan ja koiraakin pitää ulkoiluttaa.- semmu
Tuskin se toimisi kun näissää keskusteluissakin tapellaan näin paljon.
- KOIRA
Mulla on karjalankarhukoira
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683