Ilmeisesti tuo koiraihmisten chatti ei ole saanut juuri lainkaan omaa käyttäjäkuntaa, miksei?? Liian reaaliaikaista keskustelua?
Koira-chat?
5
489
Vastaukset
- kiireista.
Mielellaanhan sita enemmankin keskustelisi ja chattailisi mutta elama on nii- in kiireista. Kayhan taalla joskus aamupaivalla tai myohaan yolla, kun vakkaritadit paivystaa. Ehkapa saat heidat mukaan chattiin.
Mä käyn joskus sätissä. Sinne vaan tuppaa juuttumaan tuntikausiksi joskus. Mutta lähinnä siellä pyörii 8-15-vuotiaita tyttöjä ja minusta olisi mukava keskustella joskus vähän vanhempien ja kokeneempien kanssa esim. pk-harrastuksesta.
Oon kyllä törmänny joskus ihan aikuisiinkin siellä mutta ne on harvassa... Kyllä siellä oma vakiporukka on, ainakin lemmikkisätissä, lähinnä teinityttöjä, mutta suurin osa ihan järkeviä.
Sitä joskus ihmettelen, miten ne voi roikkua siellä koko päivän? Mulla ainakin sanoo äiti vastaan ja koiraakin pitää ulkoiluttaa.- semmu
Tuskin se toimisi kun näissää keskusteluissakin tapellaan näin paljon.
- KOIRA
Mulla on karjalankarhukoira
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406