Jaa kai se olis taas aika vanheta ai kauheeta tulee (jo) 26 täyteen ja viettää jonkin moiset bileet 1.4 telakalla klo 21
PS. tää ei oo sit mitään pilaa vaikka päivä onkin mikä on ;)
Treen aprillimiitti
M-24Tre
11
6215
Vastaukset
- Höntsä-Pirkko
Meixi o messissä!!
Jag kommer också!!1 \o/
- krisu88
vain niin :)
kait sitä sit ois tultava...täytyy vaa kahtoo ettei o just sillo siä penteleen kahvios vuoroo :D
- jessica.fletcheri
hmm, mielenkiintoista, jos vaikka tulis paikalle :)
- Romanttinen.Roska.Kuski
mahtuuko romantisoiva roskakuski mukaan?
- pocahontas_30
koitan tulla paikalle jos en vain olet töissä
- Jenni_79
pakkohan se on tulla sinne,
Jos jokainen allavastaajista tuo sulle lahjan eli tarjoo bissen.. luulis ny et 18 riittäs :D
kiitokset kaikille osallistujille oli taas hauskaa sikäli ku jotain vähä sieltä muistaa :)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318