Olen katellut jos saisi harrasteautoksi Volvo p1800.Mistä voisi alkaa etsiä ja mitä tulisi tietää tästä kaunottaresta hinnat mallit ym.Kiitos kaikesta tiedosta
volvo
3
674
Vastaukset
etsi esim.kirjastosta mobilisti-lehti jossa ollut juttua p1800sta.myös volvolaisten kerhosta/nettisivuista lisää.tästä on kirjanenkin brooklands books,tosin engl.kielinen.ulkomailta jos projektikuntoinen riittää,voisi yrittää tilata jonkun yhteyshlön kautta.tuon ikäinen on museoautokategoriassa eli vero halvempi..
- pyhimykseni
Ruotsista. Halpa rahti, suuri tarjonta, yleensä parempikuntoiset kuin suomalaiset. Muistaakseni www.bytbil.se tai com , www.tradera.com, www.blocket.se ja kun vielä haet R-kiskalta Signalhornet lehden niin valinnanvaraa on!
- unohtui edelliseen.
Tekniikka on periaatteessa sama kuin PV, Duett, Amazon, ja 140 sarjalaiset joten tekniikkaa löytyy. Kopanosat on vaikeempia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491