Syystä koska en ole pahemmin pohjoismaita kierrellyt ja nyt olisi sitten senkin aika.... kysyn teiltä kokeneimmilta pohjoismaiden matkaajilta: Olen tekemässä kierroksen kesällä asuntoautolla. Ensin olin suunnitellut Ruotsi- Norja-Tanska mutta sitten aloin miettimään että jospa siinä sittenkin on liikaa(aikaa n.max.4 vkoa). Paljonhan siinäkin ehtii mutta jos haluaa muutakin kun ajaa paikasta toiseen?? No asiaan... Tiedän toki että Ruotsi ja Norja ovat aivan erilaiset maat joten onkin vaikea karsia jompikumpi pois. Mielipiteitä: kumpaan kannattaisi mennä? Tokihan sinne toiseen ehtii sitten toisella kertaa:)
Pohjoismaiden kierros kesä06
1
805
Vastaukset
Ja kyllä 4 viikossa saa aivan tarpeeksi kiertääkkin vaikka molempiakin katsoa.
Tuossa upea tarinat ja kuvat Norjanreissuista
kannattaa katsoa ja vähän suunnitellakin siitä, sillä tuossa on löydetty melkein ne parhaat maisemat mitä sieltä löytyy, ainakin mitä itse on siellä kierrellyt.
Se linkki tuossa alla ja sieltä pääset alalinkilla Grönröösin sivuille jotka kannattaa kanssa katsoa, on paljon tietoa yleensä.
Yksi asia vielä, jos auto on yli 6 metriä, niin lauttamaksut 2-3 kertaset alle 6m. sen auton maksuista hyvä tietää jos paljon lauttoja osuu reitille.
http://www.arijanina.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514