Koirani on oksennellut jo hyvän aikaa kirkasta limaa. Mistään en löydä tietoa siitä mistä tämä voisi johtua. Ajattelin kysellä nyt täältä. Liman mukana tulee myöskin valkoista vaahtoa (mahd. sylkeä?). Onko tämä vakavaa? Koira on pieni kokoinen. Ajattelin kysyä täällä ensin ennen eläinlääkärillä käyntiä huonon rahatilanteen vuoksi. Kiitos jo etukäteen vastanneille.
Koira oksentaa limaa..
2
11332
Vastaukset
- <pikkusisko>
Sain kerran tällaisen neuvon, että sekoittaa litraan vettä ruokalusikallisen hunajaa ja teelusikallisen hunajaa.. Kannattaako kokeilla?
- 13vkoa
Meille annettiin ohjeiksi äkillisiin mahavaivoihin antaa koiralle lapsen annos (tietysti koosta riippuen) maitohappobakteereita ja on toiminut! Rauhottaa vatsaa kummasti. Mm. annan jos on huitassu jonku possunhännän kokonaan huiviinsa tai syönyt ulkona paskasta lunta. Ja painotan, ihan ennaltaehkäisevästi annan välillä myös juuri vastaavissa tapauksissa. Annan myös jos uloste on löysää. Sillon pitää myös muistaa miettiä, että oisko antanut jotain vatsalle sopimatonta hauvan syödä, koska ei noihin kotikonsteihin ihan kympillä saa luottaa. Ja oisko lääkäriinmeno aiheellista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264