Mikä avuksi kun talirauhaset tukkeentuvat urheilun aiheuttaman hikoilun vuoksi? Silmaluomi on punainen ja lievästi tulehtunut miltei jatkuvasti ja uusia pieniä rasvapatteja ilmaantuu tasaiseen tahtiin. Lääkärin määrämästä Oftan Chlorasta ei tunnu olevan apua. Tietääkö kukaan yhtään poppakonstia?
kroonisen näärännäpyn hoito
urheilija
2
1010
Vastaukset
- silmälääkäri
Lämpö tekee talista juoksevampaa. Esim. lämmin suihku tai lämmin kostea pyyhe, jolla lämmittää luomireunaa ja sitten painelee luomireunaa sormella tai vanutikulla (varo, ettet hieraise silmään). Näin voi tyhjennellä talirauhasiaan...
- urheilija
Laitoin kuumaa vettä muovipussiin ja sen pyyhkeen sisään. Sillä kun painelin silmää muutamana iltana, lähti tali purkautumaan, kun vanupuikolla pikkasen avitti. Kaikkea en saanut vielä ulos, mutta selvästi konstista on apua.
Kiitos vain, olet ihmeheppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234