Mitähän tuollaisesta kannattaa maksaa? Ei se mikään huippujuntoinen ole, jonkun verran on syöpynytkin, mutta ampumakuntoinen kyllä. Ase kiinnostaisi sen takia, että aikanaan minulle tuttu henkilö on sen sodasta tuonut, ja tiedän siihen liittyvän tarinan (ei mitenkään kaunis juttu).
Upseeri nagant
Nimetön
2
793
Vastaukset
- mie.
Nagant revolverin keräilyarvo on melko huono onhan se varmaan yksi eniten tuotu sotamuisto.Rahallinen arvo jää varmaan alle 500 euron mutta ne muut arvot täytyy jokaisen itse arvioida.
- nakaani
rahallinen arvo jää alle viidensadan, saati huonokuntoisen. Mutta tunnearvon tietysti lasket itse mitä olet valmis siitä maksamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725