CALIBRA ON KYL YX SIISTEIMMISTÄ AUTOISTA!! Se on
oikee sportti auto...tummansinisen ku sais
sellasen!! AAAH mikä auto!!
OPEL CALIBRA...SIKASIISTI AUTO!!
9
1425
Vastaukset
- Parempi kuin sinä
niin, oikea tosi sportti, ehkä opelin
määritelmien mukaan... muut valmistajat
luonnehtisivat kai pakettiautoksi, sisustan
köyhyyden ja surkeiden ajo-ominaisuuksien takia.
hahhahhah - opelisti
on kyllä tosi hyvän näköinen auto. Mikään
varsinainen urheiluauto se ei ole, mutta
urheiluautolla ei kyllä Suomessa mitään teekään.
Lisäksi Calibra on erittäin järkevä omistaa,
sillä sen ylläpito, huollot, varaosat yms. ovat
Coupe autoksi todella edullisia.- MIESSS
UPEA AUTO MENISIN KYYTIIN...
- -----------
OIS UPEETA AJAA MM OPELIA KUN OIS KORTTI JA CALIBRAA MM V6 - KONEELLA < VAKINOPEUDENSÄÄTIMELLÄ VARUSTETTUNA..JA SITTEN TESTATA SITÄ AHVENISTOLLA..JA SITTEN NAUTTIA VAAN
JA LIIKENTEESSÄ OLISIN SELLAINEN MIES JOKA NOUDATTAISI RAJOITUKSIA JA SELLAINEN MIES JOKA NAUTTISI VAAN JA CALIBRALLA KÄVISIN TAMPEREELLA SAAKKA < VAKIONOPEUDENSÄÄDIN PUDOTTAISI NOPEUTENI
< LÄHTISIN KELLO 11 PERJANTAINA JA OLISIN PAIKALLA JO KELLO 17 JA TALVISIN KÄVISIN KAHDESSA TAPPARAN PELISSÄ CALIBRALLA < ILVES-TAPPARA 2-3
TAPPARA-LUKKO 3-2
- JJ
Tuppaavat olemaan vain ruostepesiä kuten kaikki
Opelit 90- luvun puolivälin paikkeille saakka.- Reikä
Uudemmissa ei ole vielä ruoste tullut esiin...
- JOSAA
OIS SE HIENOA JOSKUS MENNÄ SELLAISELLA < JA
AJAA KUIN HERRASMIES < TOISELLA KAVERILLA OLISI BMW VIRITETTYNÄ.TOISELLA LADA 1200 VIRITETTYNÄ
MUTTA MULLA CALIBRA JOSTA MÄ NAUTTISIN
- 4567
Ois upeaa omistaa 3 calibraa musta. Vihreä ja punainen ja tallipelinä calibra vm 1991.
- apt12
Opel Manta Gsi tai vastaava tai rakennettu 400r on oikeita opelin klassikko urheiluautoja ei calibra mikään kovin hieno edes ole!! itsellä on ollut Manta Gsi exclusiev 1987 ja musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818