CALIBRA ON KYL YX SIISTEIMMISTÄ AUTOISTA!! Se on
oikee sportti auto...tummansinisen ku sais
sellasen!! AAAH mikä auto!!
OPEL CALIBRA...SIKASIISTI AUTO!!
9
1435
Vastaukset
- Parempi kuin sinä
niin, oikea tosi sportti, ehkä opelin
määritelmien mukaan... muut valmistajat
luonnehtisivat kai pakettiautoksi, sisustan
köyhyyden ja surkeiden ajo-ominaisuuksien takia.
hahhahhah - opelisti
on kyllä tosi hyvän näköinen auto. Mikään
varsinainen urheiluauto se ei ole, mutta
urheiluautolla ei kyllä Suomessa mitään teekään.
Lisäksi Calibra on erittäin järkevä omistaa,
sillä sen ylläpito, huollot, varaosat yms. ovat
Coupe autoksi todella edullisia.- MIESSS
UPEA AUTO MENISIN KYYTIIN...
- -----------
OIS UPEETA AJAA MM OPELIA KUN OIS KORTTI JA CALIBRAA MM V6 - KONEELLA < VAKINOPEUDENSÄÄTIMELLÄ VARUSTETTUNA..JA SITTEN TESTATA SITÄ AHVENISTOLLA..JA SITTEN NAUTTIA VAAN
JA LIIKENTEESSÄ OLISIN SELLAINEN MIES JOKA NOUDATTAISI RAJOITUKSIA JA SELLAINEN MIES JOKA NAUTTISI VAAN JA CALIBRALLA KÄVISIN TAMPEREELLA SAAKKA < VAKIONOPEUDENSÄÄDIN PUDOTTAISI NOPEUTENI
< LÄHTISIN KELLO 11 PERJANTAINA JA OLISIN PAIKALLA JO KELLO 17 JA TALVISIN KÄVISIN KAHDESSA TAPPARAN PELISSÄ CALIBRALLA < ILVES-TAPPARA 2-3
TAPPARA-LUKKO 3-2
- JJ
Tuppaavat olemaan vain ruostepesiä kuten kaikki
Opelit 90- luvun puolivälin paikkeille saakka.- Reikä
Uudemmissa ei ole vielä ruoste tullut esiin...
- JOSAA
OIS SE HIENOA JOSKUS MENNÄ SELLAISELLA < JA
AJAA KUIN HERRASMIES < TOISELLA KAVERILLA OLISI BMW VIRITETTYNÄ.TOISELLA LADA 1200 VIRITETTYNÄ
MUTTA MULLA CALIBRA JOSTA MÄ NAUTTISIN
- 4567
Ois upeaa omistaa 3 calibraa musta. Vihreä ja punainen ja tallipelinä calibra vm 1991.
- apt12
Opel Manta Gsi tai vastaava tai rakennettu 400r on oikeita opelin klassikko urheiluautoja ei calibra mikään kovin hieno edes ole!! itsellä on ollut Manta Gsi exclusiev 1987 ja musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115327Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923282Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403196- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281607Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431590Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311576Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1411276- 161169