Ratchet and Clank 3

Bandicoot-fani

Olen ihan jumissa kyseissä pelissä! Eli nyt olen jossain ihme viemärissä keräilemässä jotain kristalleja. Kristalleja on vielä yli 40 löytämättä, enkä yksinkertaisesti löydä niitä! Viemärissä (vai mikä lie onkaan)on myös katossa jotain reikiä, mutta en pääse sinne. Voisiko joku kertoa mitä siinä pitäisi tehdä?

10

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ANA886

      joo siis ne on tarkoitettu vaan rahan hankkimiseen.
      Niitä kaikkia ei saa heti haettua, sun täytyy ensin hankkia magneetti kengät tai jotain, että pääset kävelemään seinillä.

      • Bandicoot-fani

        Kiitti paljo avusta! :D


      • Bandicoot-fani kirjoitti:

        Kiitti paljo avusta! :D

        Sä tarvit Gvitybootseja


      • Anime-Man

        Korjaus: jos keräät kaikki, saat Skill Pointin, eli ne on pakko hankkia ainakin kerran pelin aikana jos haluat avata kaikki toiminnot pelissä mm. Insomniac Museumin.
        Tietenkin nuista "Sewer Crystal's" esineistä saa rahaa, sitä ei käy kiistäminen.

        Esine jota tarvitaan: Hypershot (ei AIVAN pakollinen), Gravity Boots (pakollinen).


      • Anime-Man kirjoitti:

        Korjaus: jos keräät kaikki, saat Skill Pointin, eli ne on pakko hankkia ainakin kerran pelin aikana jos haluat avata kaikki toiminnot pelissä mm. Insomniac Museumin.
        Tietenkin nuista "Sewer Crystal's" esineistä saa rahaa, sitä ei käy kiistäminen.

        Esine jota tarvitaan: Hypershot (ei AIVAN pakollinen), Gravity Boots (pakollinen).

        Insomniac Museumin saa kyllä ilman että sen avaisi.


      • Zephiroth kirjoitti:

        Insomniac Museumin saa kyllä ilman että sen avaisi.

        korjaus tarkoiti sillo gravitybootseja,
        kun keräät kaikki severgrystallit saat
        skll-pointin


      • Bandicoot-fani
        Anime-Man kirjoitti:

        Korjaus: jos keräät kaikki, saat Skill Pointin, eli ne on pakko hankkia ainakin kerran pelin aikana jos haluat avata kaikki toiminnot pelissä mm. Insomniac Museumin.
        Tietenkin nuista "Sewer Crystal's" esineistä saa rahaa, sitä ei käy kiistäminen.

        Esine jota tarvitaan: Hypershot (ei AIVAN pakollinen), Gravity Boots (pakollinen).

        No mistä nuo kyseiset Gravity Bootsit saa...? :D


      • Anime-Man
        Bandicoot-fani kirjoitti:

        No mistä nuo kyseiset Gravity Bootsit saa...? :D

        Blackwater Cityssä


      • ...
        Bandicoot-fani kirjoitti:

        No mistä nuo kyseiset Gravity Bootsit saa...? :D

        Gravity bootsit saa kun voittaa galactic rangers taistelut Blackwater Cityssa. Kannattaa hankkia map-o-matic ennen kristallien keräämistä, jolloin kaikki kristallit tulee näkyviin kartalle. Sen saa lun on suorittanut kaikki galactic rangers-tehtävät metropoliksessa.


    • clank

      Joo, saat jossaki vaiheessa peliä sellasen kartan avuks, josta on helppo kattoo mihin mennä ja missä on niitä timanneja. Myös niitä gravitybootseja tarttet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe