Ole siunattu.Elä ikuisesti.Ole hedelmällinen viljapelto ja vapaa taivaan lintu.Rakastan.
Sydämeni valo,silmieni ilo.
6
645
Vastaukset
- .........
en usko.
- AROSUSI-09
vaatii uskoa:D/Heippa.
- oletko mies
fanitan sua. Olen pelto. kostea vako.Odotan suoa ja kastettsas itujeni ylle.Pidät palstaa pystyssä ja toivottavasti myös muuta.
Onko sinusta?
Kysyy hän....- AROSUSI-09
Ja ikääkin sitten sen verran,että pystyt esimerkiksi hakemaan omat brenkkus?*Rajattoman romanttisena*
- Nimetön
AROSUSI-09 kirjoitti:
Ja ikääkin sitten sen verran,että pystyt esimerkiksi hakemaan omat brenkkus?*Rajattoman romanttisena*
Mutta mahdollinen miekan ja maljan lihallinen unio mysticanne jääköön ikuiseksi salaisuudeksi slurppaaville lurkkaajille! :D :D :D
- AROSUSI-09
Nimetön kirjoitti:
Mutta mahdollinen miekan ja maljan lihallinen unio mysticanne jääköön ikuiseksi salaisuudeksi slurppaaville lurkkaajille! :D :D :D
kohtaavat pian;Sen voin luvata:)*Lentosuukko isovarpaiden väliin*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175